Helemaal mee eens, aangezien GoW het niet deed op m'n 360 (ps2 game, doh) is dit een welkome vervanger. Ben net voorbij Chimera, kan iemand me vertellen op hoeveel procent ik zit van het spel?
ik dacht altijd dat God of War meer een game als Tomb Raider was.. maar het is dus een soort van Conan?? Ik vind conan wel leuk, maar behoorlijk eentonig.
vandaag binne gehad. en net ff 1,5 uur gedaan.. echt vette game.. lekker bruut.. zeker een aanrader:b:
Hoe zit het eigenlijk met de variatie in moves? Kun je ook andere finishing moves kopen alla defjam? En de verschijdenheid aan wapens? Alles ten opzichte van de demo.
Ontzettend veel keuze! Ziek veel moves en genoeg finishing moves,en met de hoeveelheid wapens zit ook snor!
Ik heb hem net uit gespeeld op normal, nu ga ik voor KING. Er zijn wel een paar minpuntjes in het spel. Het springen naar de verschillende platforms gaat niet altijd even lekker. De eindbaas kan nogal frustrerend zijn. Die vijhanden met schilden waar punten uit komen zijn ook niet zo leuk. Maar goed ik heb mij veel vermaakt met het spel en begin gewoon weer overnieuw.
Ik heb even de demo gespeeld gisternacht: GRUWELIJK! Ik hou HELEMAAL NIET van Hack 'n Slash games, maar dat potje masochisme wat zich visueel vertaald in vliegende ledematen: HULDE Nog nooit heb ik zo vermaken een potje staan hakken, letterlijk. Alsof je een fokking houthakker bent! *) Mooiste momenten in de demo vond ik toch wel, dat ik een gastje een optater gaf zodat hij door de lucht vloog en prachtig op een spies in het hek-werk terecht kwam. Alleen zit ik nog even te dubben of ik deze game voor de full-price ga aanschaffen want ik denk dat je er snel doorheen wandelt is het niet?
Jammer dat er geen MP optie zit in dit spel, met die demo heb ik me goed vermaakt. misschien een leuk spel om later uit de koopjes bak te halen. En ja er is maar 1 echte conan <------------
haha.. die film is trouwens wel echt nep qua effecten, maar wel vet, ik vond de demo al geen drol aan, slecht aftreksel van PoP..
Die effecten kun je nu niet echt meer bekritiseren, de eerste film is uit 1982 geloof ik! De tweede uit 1984. Voor de tijd waren het erg mooie effecten, maarja times change. Het moest allemaal zonder computers natuurlijk heh...
Heb het spel maar besteld. Ben benieuwd. Denk niet dat het erg veel replaywaarde heeft, maar dan ruil ik hem wel met iemand anders als ik hem heb uitgespeeld. Als ik een ps2 had gehad zou ik zeker god of war hebben. Conan lijkt me een goed alternatief. Heb momenteel alleen maar shooters. Daar word je ook wel een beetje gaar van.
Wow wat een droevig spel, net de demo gedaan. Lijkt wel alsof de textures allemaal half af zijn of nog niet geladen zijn (zoals bij GOW soms het geval is), maar het bleef er zo belabberd uitzien. Ook lekker hersenloos button mashen. En het ergste is nog wel dat de stem niet van Arnie is. Deze zooi zal vast binnen no time in de budgetbak verdwijnen.
Tja.. Het spel valt in het niet door de andere vette titels die nu uitkomen. Ik denk ook wel dat het spel snel in prijs verlaagt gaat worden. Maar goed, heb hem al besteld. :b:
Kwam de demo er anders prima mee door, af en toe blocken en wat rammen. Verder hoef ik ook niet te komen, had het wel gezien toen. :b:
precies je moet veel blokken.anders ben je zo dood. vooral als er veel ventjes zijn.. de eindbazen zijn ook erg pittig.. daar ga je aardig vaak dood. ik speel hem op hard de game is gewoon vet:b:
Sorry hoor, overdrijven is ook een kunst. En het ergste i8s dat de stem niet van Arnie is?? Wat dacht je dan!? Niet alleen bestaat de Conan franchise al veel langer dan de films (die onder Conan fans heel veel kritiek oogsten) Arnold Swarzenegger is ook nog eens gouverneur! Ik verwacht het spel overigens 1 dezer dagen binnen te krijgen. Heb er zin in!