[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ohhh R&C lijkt me zo gaaf. hopen dat de demo een beetje snel komt.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Eye of judgement en Playstation Eye details. Goede prijs voor die bundel, als dat echt 70 euro wordt.

3. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt tie:thumbs:

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Dit is echt zoo chill!! Ik heb voor een 3 maanden geleden een headset voor mijn nieuwe PC gekocht. Maar ik wou een speciale headset hebben, en die was jammer genoeg alleen maar met plugjes.. dus die kon ik niet gebruiken voor de PS3.

Maargoed, ik ga zeker Eye of Judgement halen.. dus dan kan ik de cam iig daarvoor ook gebruiken :D Sweet! \o/\o/

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een camera als microfoon lijkt mij ook wel fijn ja, alleen volgens mij is het
    wel vrij lastig communiceren als het geluid van mn 5.1 te hard staat :)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    had mijn vraag in het algemene hardwaretopic eigenlijk hier moeten stellen: heeft iemand voor mij een url met geplande releases?

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Net gekocht, alleen staat er helemaal geen wallpaper op de USB-stick. Die is helemaal leeg. Prutsers :+

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit is de planning voor Sony zelf als publisher. Verder is er nog Unreal Tournament 3, en natuurlijk de multiplatform games dit jaar. COD4, Orange Box, Guitar Hero enz.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    R&C Demo is Online op de Amerikaanse Playstation Store! 1,6 GB

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist de Ratchet and Clank demo gespeeld.
    Hele toffe en leuke game! Echt een toppertje. Leuke wapens (voor de groovetron). Daarnaast ziet de game er grafisch erg mooi uit, by far de mooiste PS3 game. Eindelijk een game die 599 euro voor mij echt rechtvaardigd.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben de demo nu aan het downloaden.
    The Simpsons zag er ook redelijk uit , alleen vond ik de gekozen level in de demo geen goede keus.

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je download in principe gewoon de game. Je koop is account gebonden. Het verschil met XBLA is dat het veel grotere games zijn. Tevens heb je met je PS3 een hoofdaccount en een subaccount. Deze beschikken over dezelfde portemonee. Mocht je PS3 dus stuk gaan, kan je altijd nog beschikken over je koop met je subaccount, dat heeft de 360 niet, en dat heeft bij mij al tot 3 keer toe tot gezeur geleid. Ook games als SOCOM Confrontation en LittleBigPlanet komen op deze manier uit. Bijkomend voordeel is dat de games eerder online zullen staan, dan wanneer ze te koop zijn in de winkel.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze zijn verder niet uitwisselbaar neem ik aan? En verder wel opnieuw te downen?

Laatste vraag: Kan je het downloaden ook direct doorsluizen naar een externe hd?

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Downloads zijn niet uitwisselbaar, maar natuurlijk altijd opnieuw te downen.

Dat van die Externe HDD weet ik niet zeker, maar volgens mij kon dat gewoon. Een USB stick werkt ook, ik weet alleen niet of je iets kan afspelen (game als warhawk) via die externe HDD.

Als je wilt uitbreiden, dan zou ik trouwens gewoon een andere HDD erin zetten. Dat moet een 2,5 Sata HDD zijn, hoogte maximaal 9,5 mm, 5400 RPM, 7200 zou te warm worden.

zoiets dus
    http://www.azerty.nl/producten/product_detail/207/25981/travelstar-5k160-160gb-serial-at.html

Alles staat volgens mij ook beschreven in de handleiding van je PS3.

Mocht je de 60 GB versie kopen, dat is meer dan zat hoor, je kan ongeveer 4x zoveel er op kwijt als op die 20 GB HDD van een Premium 360. Daar houd je 13 GB over, bij de PS3 52 GB.

Warhawk is zo'n 800 MB. Verschil met de Xbox is wel dat een aantal PS3 spellen zich installeren op je PS3, om zo laadtijden te versnellen. Maar dan nog, het is echt meer dan genoeg. Alleen als je perse alle Demo's op je PS3 wilt bewaren kom je op een gegeven moment in de problemen (nu nog niet).

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als ik een ps3 haal, dan wordt het sowieso eerst de 40gb versie, puur vanwege de prijs. Spellen importeer ik wel vanuit Azië en de extra controller komt dan wel een maandje later.

en die 20 gig extra....

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, de PS3 heeft niet zo heel veel toppers, ik denk dat het nog steeds aan te raden is de 60 GB versie te kopen, want zowel Motorstorm als Resistence is wel een aanrader (Die laatste wat minder, maarja, de enige 1st Party shooter die momenteel te koop is), dan is de 60 GB versie nog altijd goedkoper. Voordeel daarvan is dat je dus 4 USB ports hebt (ipv 2) EN je kan PS2 spellen afspelen. Dat kan met de 40 GB versie niet.

Maar goed, voor die 100 euro meerprijs krijg je wel veel meer waar voor je geld. 2 games, 1 extra controller, 4 USB ports, Backwards Compatibility, +20 GB meer harde schijf.

Burnfout vergeet overigens Haze te noemen. Singstar is wel wat uitgesteld.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tja alleen die extra controller vind ik echt interessant. Ik zie trouwens dat play-asia geen enkele ps3 game verscheept naar Europa!! :eek:

Zijn er andere sited die dit wel doen?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    amerika volgens mij ook niet (dus alleen in europa kan je games kopen)... Sony heeft een andere populaire site opgedoekt met rechtzaken (link-sang :mad:)

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Of je rent snel naar Rotterdam daar verkopen ze de 60gb ook voor 399.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina