Omg. Zo zien echt 7 van de 10 spelers op lonewolf eruit. Te saai lol Die helm hoeft van mij echt niet, de rest van 't armor valt niet zo op.
Hijs wel vet vind ik alleen, je ziet hem tegenwoordig veels te vaak ja best wel ja irritant je wil toch een beetje uniek zijn of niet dan? Mijn char:
Kleurencombinatie die gelukkig niet vaak gebruikt wordt. En ik vind het mooi (maar als ik deze opeens te vaak ga tegenkomen kies ik zekers iets nieuws uit )
hier is mijn char, de hayabusa helm vind ik echt lelijk dus drm heb ik die niet gekozen huh wrm zie ik mijn char niet, ik heb een hele andere pak en kleuren
je plaatje doet het niet. Je moet het plaatje op je computer opslaan. Naar imgdumper.com gaan en dan de foto daar uploaden en dan pas hier posten.
Hoe heb je die head geunlocked? Hoorde van een maat dat je dan die achievement met een plaatje van een gouden medaille moet krijgen, klopt dat?
Nee, dat je een bepaalde rank hebt gekregen, volgensmij die van 50XP? Zal hem ff opzoeken. Edit: 24. Spartan Officer Advance to the Spartan Officer ranks (Online).