Uhm, geef mij een rede waarom ik mijn PC spellen kwijt zou willen raken ? Kweet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik koop mijn spellen om er ook wat mee te doen en ter verzameling. Niet om ze door te verkopen zodra ik alle Achievements binnen heb (zeg niet dat jij dat doet, maar er zijn er genoeg die het wel op die manier doen ) Alsof je trouwens op voorhand een game koopt, met de gedachte hem later weer door te verkopen ? Beetje vreemd. De enige keer dat ik een grote collectie games verkocht heb was vorig jaar, en dat waren allemaal games uit vorige generaties waar ik niks meer mee deed. En als ik m'n games zou willen kwijtraken, PC of niet, is er bovendien altijd wel een manier. Er leiden immers meerdere wegen naar Rome.
Wat betreft het 'afstand gamen' argument wat je noemt, ik kan ook prima languit op bed draadloos PC gamen hoor. Mijn monitor is groot zat en de draadloze 360 meuk werkt immers ook perfect op de PC. Sterker nog, bij de nieuwste PC games heb ik de keuze om ofwel met muis en toetsenbord, ofwel met een 360 controller te spelen, waar ik bij 360 versies gebonden ben aan besturing met die controller. Dat jij misschien (weet ik niet ?) weinig/niks om PC gamen geeft, prima....maar als argument voor de console versies noemen dat die beter door te verkopen zijn en roepen dat het uiteindelijk 'niks uitmaakt voor welke versie je gaat' is gewoon een beetje onzin in mijn ogen.
Excuses voor het offtopic gebeuren maar vond het een beetje een vreemde manier van beredeneren waar ik even op in moest gaan. Ik gaf trouwens gewoon een voorbeeld m.b.t. Achievements, het ging er mij niet om een discussie te starten welke versie van een bepaalde game de betere is. Beide versies hebben voor- en nadelen
Laatst bewerkt: 12 okt 2007