1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Heroic Age heeft 26 eps volgens anidb.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kenichi 50 door Umai-Doremi is uit, welk (voorlopig?) de laatste episode is :'-(. Heb hem echter nog niet gezien aangezien ik de subs van Kuro-Hana gebruik (welke waarschijnlijk niet meer lang op zich gaat laten wachten).

    Voor de rest heeft a.f.k. eindelijk nog eens een Lucky Star gesubbed waarmee ze nu dus aan episode 21 zitten. Ureshii heeft dan alweer eindelijk eens een Dennou Coil gesubbed waarmee zij op episode 13 zitten. En waar blijft Anon(ymous) met de subs van Dennou Coil 17 en 18 :'-(?


    Anyway, al goed dat de meeste series gedaan zijn want heb nog een hele hoop anime klaar staan om te kijken... maar met al die games op dit moment :mad:.
     
  3. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Gedo Senki/ Tales of the Earthsea al gezien van Miyazaki JR.?

    Ben er zelf nog niet aan toegekomen, ben erg benieuwd of die bij papa's kwaliteit in de buurt komt.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, heb m gezien. Het is niet papa's kwaliteit, maar nog steeds van erg hoog niveau. Ik vond hem iig erg vermakelijk :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Rot seg, de trackers van de subs van DtB 25 door sudo en de subs van TTGL 14 & 15 door Black-Order liggen plat :mad:. Is juist zo'n vette serie... dan het maar voorlopig doen met de subs van BSS-Anon :).

    Over TTGL: Kamino is wel grappig/gaaf. Gewoon al de nonsense die hij ter plekke verzint is zo hard lachen xD.

    |:- Trackers van TTGL door BSS liggen ook plat (of zijn verwijderd, whatever) tot en met episode 19. Dan maar direct downloaden met domme wachttijden tussen meerdere downloads :/.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dankjewel.

    Ik heb net de laatste aflevering afgekeken, en het is toch wel 1 van de mooiste series ooit. (niet de beste, maar wel toch wel 1 van de mooiste...)

    :cool:
     
  7. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat ie eind oktober in de Melkweg draait, een aantal avonden. Ga ik hem daar kijken, altijd beter om het op een groot scherm te zien.

    Zowiezo de hele maand staat in het teken van "Japanse Anime: Studio Ghibli". Dinsdag met een aantal mensen naar Howl's Moving Castle, zelf ondertussen al minstens 4 keer gezien, maar Ghibli kan je blijven kijken. Vooral Totoro en Laputa zijn mijn favoriet daarvan.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mijn favorieten zijn Laputa en Porco Rosso. Laputa is zoooo mooi (geniale muziek ook) _O_

    Porco Rosso is zeker een aanrader voor degene die hem nog nooit gezien heeft. Erg mooi sfeertje.
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met:

    Death Note
    Ergo Proxy
    Mushishi

    laatst FLCL afgekeken (WAT IS DIE SHIT HARD ZEG)
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens over Ghibli check ook:

    Princess Mononoke
    Naasica of the Valley of the Wind

    bij de Boudisque in Utrecht hebben ze een uitgebreid assortiment van Studio Ghibli films.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb ze bijna allemaal :)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist Tengen Toppa Gurren-Lagann uit gezien. Prachige series, vooral de eerste 15 (of 16) episodes waren super. Na die recap was het wat minder, maar het einde maakt dat uiteindelijk goed :).

    De kogel van het begin van m'n anime dvd-collectie is bijna door de kerk :+. Tenjo Tenge (eigelijk Enfer et Paradise) wordt zeerwaarschijnlijk m'n eerste anime reeks die ik koop. Alhoewel het de helft van de manga gaat (welk nog steeds on-going is en super goed) en het een alternatief einde heeft lijkt de anime me ook wel zeer goed.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mijn anime dvd collectie is ook al aardig op gang geweest. BInnenkort weer eens wat bestellen.

    [​IMG]
    Een aantal op een plaatje dat ik nog kon vinden.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    En vandaag voor de 2x de hele serie van Gundam Seed Destiny gekeken (50 afleveringen) :cool:
    Maandje geleden had ik Gundam Seed (1) al voor de tweede keer gekeken.

    I am a addict. :cool:
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe gundam serie http://a.scarywater.net/nyoron/ :cool:
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Thnx, kende hem al tho!

    Ze moeten een 3de serie SEED maken imo, niet alles is nog helder in mijn ogen..
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    true :). Al lag gundam wing mij wel iets beter dan de SEED series
     
  18. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar Pom Poko geweest in de Melkweg, had deze nog niet gezien. Echt een geweldige film, hij krijgt het weer voor elkaar om iets subliems neer te zetten.
    Wist van tevoren niet zo goed wat ik ervan moest verwachten (wasbeertjes die gaan strijden tegen de mensen die hun leefgebied innemen?... ), maar het is zo goed verteld. Blijkbaar kunnen Tanuki's transformeren, en daar zit dan ook de hele film vol mee, geweldige vonsten zaten ertussen. Verhaal verder was ook goed, geweldig dat in zijn films nooit iemand 100% goed of slecht is, iedereen heeft wel ergens een zwakke plek.

    Dinsdag Howl weer gezien in de Melkweg, blijft ook een goede film, ook na hem al 4/5 keer gezien te hebben. Zitten zoveel subtiele dingetjes in zijn films.

    Nu nog aan het eind van de maand naar Tales From Earthsea, en we hebben een groot deel van het Ghibli programma van de Melkweg meegepikt, mogen ze van mij vaker doen!
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar is dus een Gibli programma de komende tijd? Stoer! :D

    Heb net de eerste ep van Manabi Straight gezien en was er erg van gecharmeerd!

    *zet snel ep 2 aan*
     
  20. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, deze maand draaien ze een aantal films:
    Princes Mononoko (alleen 4 en 10 okt, dus die komt niet meer)
    Pompoko
    The Cat Returns
    Howl's Moving Castle
    Spirited Away
    Tales From Earthsea.

    Jammer dat Laputa, Nausicaa en Totoro er niet bij zitten, die had ik wel graag op groot scherm gezien.
    Verder wel een erg goed initiatief, de zaal zat beide keren dat ik er was bijna vol. Wordt tijd dat meer mensen eens wat Ghibli te zien krijgen!
     

Deel Deze Pagina