Met timetrials in de game bedoel ik niet het career gedeelte, maar het arcade gedeelte. Daar kun je kiezen uit, exhibition, free ride oid, en TIMETRIALS. De tijden van je timetrials worden opgeslagen en kun je terugvinden op allerlei leaderboards. Je kunt op forzamotorsport.net inloggen en daar zien op de hoeveelste plek je staat op elke baan en ook je totaaltijd wordt bijgehouden en kun je vergelijken met anderen. (die tijden kun je ook in de game zelf vergelijken met wereldwijde tijden) En het is natuurlijk de bedoeling om dan zo snel mogelijk te zijn. Mika Kimi, Dacht jij als restrictie puur en alleen aan een klasse (max. A850 bijv.) of ook de te gebruiken auto aan banden leggen. (bijv. alleen met een Golf R32 rijden, die je maximaal mag upgraden tot A850 bijv.) Voor beide alternatieven valt wat te zeggen...
Weet ik allemaal. Ik dacht niet dat het zo simpel was. Ik weet hoe dat werkt in deze game hoor. Maar een tournament heb ik nog nooit gedaan. En die eerste optie, hoe zit dat in elkaar?
Oh, ik heb het een keer met iemand op de nurburgring gedaan, met die R1 Porsche. We begonnen met tijden van 6.50.xxx en zitten nu rond de 6.20. (hij is sneller, 6.17.xxx(!) Het was mooi om te zien dat we elkaar zo tot hoge hoogtes stuwden, dankzij een gezonde rivaliteit. Dat was geen groot toernoi ofzo, maar meer gewoon een uitdaging die we allebei aangingen om daar de snelste te zijn. Mijn tijd nu, na de grote wisbeurt, is 6.23, met nog ruimte voor verbetering. Je zou bijvoorbeeld elke week een baan uit kiezen. (bijvoorbeeld gewoon de volgorde die forza aanhoudt, dus beginnen met die (stomme) korte testtrack) De snelste na die week op die baan die krijgt 5 punten, de 2e krijgt 4 pt, enz... De week daarna hetzelfde op een andere baan en weer punten uitdelen, punten optellen enz... Het grote voorbeeld van de echte timetrials is dat je erdoor lekker stijgt op de timetrialranglijsten en dat iedereen met hetzeldfe materiaal rondrijdt. Het komt dan puur op de rijkwaliteiten aan.
Ik dacht dan inderdaad aan een apart topic met daarin drie of misschien meer personen die het regelen, dan wordt er iedere week een auto en baan toegewezen en wie zin heeft kan gaan rijden en z'n tijd hier posten. Of er dan upgrades worden toegelaten moet dan worden overlegd maar tuning zal denk ik sowieso wel aan de orde komen omdat iedereen toch zo z'n voorkeur heeft. Zoiets wordt hier genoeg gedaan maar er is naar mijn weten geen lopend toernooi meer van FM2.
En op goed vertrouwen. Is volgens mij nooit een probleem geweest hier en het is ook wel zo makkelijk.
Ik krijg er opeens zin in!\o/ Maar eerst moeten er wel onderzocht worden of er meer mensen zin in hebben
Wij zijn forzaracing weer aan t opkrikken! www.jcmaw.nl ga even naar het forum en als er genoeg animo is gaan we er weer mee beginnen!
Welke Corvette? Met of zonder upgrades? (upgrades tot randje S bijvoorbeeld?) Misschien kunnen we een poll maken waarin je kunt kiezen uit allerlei auto's, klasses, tracks... Of de organisatoren bedenken gewoon steeds iets leuks (niet sebring dus)
Haha Sebring is wel leuk. Ik vind het goed, heb nu weinig tijd maar als je een mooie startpost kan regelen dan vind ik het best. En dat we dan iedere zondag ofzo een nieuwe challenge doen en dat alle rankings in de beginpost staan. Dan zien we wel wat er op af komt.
Waarom niet gewoon racen voor de lol, dat competitie gedoe hoeft mijn niet zo allemaal. Heb ook meer te doen, dus kan niet uren in Forza steken. Daarnaast doe ik spellen voor de lol, niet om #1 te worden.
Zit ook wat in. In plaats van timetrials (waar je de hele week de tijd voor hebt) kun je ook bijvoorbeeld 'elke' zondag een race organiseren waarvoor mensen zich kunnen inschrijven. Raceregels vaststellen, circuit bepalen, auto vaststellen en vaststellen tot waar je hem mag upgraden en dan lekker racen. Fototjes na de race, en lekker napraten. het zou ook allebei kunnen natuurlijk, zondag's een raceje doen van een uur ofzo en doordeweeks als je zin hebt een tijd voor de timetrial neerzetten.
Weet iemand wat de beste instellingen zijn om een perfecte drifter te maken?????? Heb van alles geprobeerd, maar ik ga of, recht op een muur af, of ik draai meteen een 180er..... Zelfs met gedoseerd remmen.....
Gedoseerd gasgeven ipv vol gas door de bocht kan ervoor zorgen dat je geen 180er maakt. Kijk hier eens voor driftsetups http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/161300.aspx
Ja eigenlijk wel ja. Alleen mochten we daar de auto niet upgraden Begint dit binnenkort weer overnieuw nu, nu Forzaracing.nl nieuw leven in is geblazen?