even mijn ding tot nu toe. Let niet op de spelfouten ik schrijf het tijdens het tel gesprek. Verder heb ik hier een wat slecht gevoel over. Wordt trouwens wel steeds erg netjes geholpen!
4-10gebeld met Geronimo. Belooft binnen 3 werkdagen de labels. Hij heeft ALLE klachten genoteerd. Te weten: lawaai, drive die niet open gaat, crashen van discs en disc unreadable.
5-10 360 opgehaald om 14.30, trackingnummer: Los nummer:
5-10 gebeld met Danny. Danny vertelt mij dat ik het verkeerde trackingnummer heb gebruikt. Hij zet het door naar de 2e lijn die me binnen 72 uur gaan terugbellen. Danny belooft me dat dit verder geen invloed gaat hebben op de afhandeltijd.
8-10 gebeld door Bas, vertelt mij dat het goed is gekomen met trackingnummers
10-10 Gebeld met Jens; 10462**** is mijn nieuwe refnummer, echter daarop kan hij nog steeds moeilijk wat vinden. Xbox is ‘geescaleerd’ naar de 2e afdeling, echter daar ook niet te vinden. Edit: 360 is totaal niet te vinden. Er wordt een nieuwe servicerequest aangemaakt voor een nieuw ticketnummer. Dit gaat enkele dagen duren en pas daarna wordt de reparatie in gang gezet. Het is dus niet goed gekomen met de trackingnummers (refnummers/ticketnummers). Xbox is ook nog steeds niet geregistreerd. Ik word binnen 72 uur teruggebeld.
Weer een nieuw refnummer: 104******
Laatst bewerkt: 10 okt 2007