Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen kalmte kan u redden :emo:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    even mijn ding tot nu toe. Let niet op de spelfouten ik schrijf het tijdens het tel gesprek. Verder heb ik hier een wat slecht gevoel over. Wordt trouwens wel steeds erg netjes geholpen!

4-10gebeld met Geronimo. Belooft binnen 3 werkdagen de labels. Hij heeft ALLE klachten genoteerd. Te weten: lawaai, drive die niet open gaat, crashen van discs en disc unreadable.

5-10 360 opgehaald om 14.30, trackingnummer: Los nummer:

5-10 gebeld met Danny. Danny vertelt mij dat ik het verkeerde trackingnummer heb gebruikt. Hij zet het door naar de 2e lijn die me binnen 72 uur gaan terugbellen. Danny belooft me dat dit verder geen invloed gaat hebben op de afhandeltijd.

8-10 gebeld door Bas, vertelt mij dat het goed is gekomen met trackingnummers

10-10 Gebeld met Jens; 10462**** is mijn nieuwe refnummer, echter daarop kan hij nog steeds moeilijk wat vinden. Xbox is ‘geescaleerd’ naar de 2e afdeling, echter daar ook niet te vinden. Edit: 360 is totaal niet te vinden. Er wordt een nieuwe servicerequest aangemaakt voor een nieuw ticketnummer. Dit gaat enkele dagen duren en pas daarna wordt de reparatie in gang gezet. Het is dus niet goed gekomen met de trackingnummers (refnummers/ticketnummers). Xbox is ook nog steeds niet geregistreerd. Ik word binnen 72 uur teruggebeld.
    Weer een nieuw refnummer: 104******

Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  3. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    heb vandaag ook even ms gebeld.. dvd lade die af en toe niet meer open of dicht gaat. games die blijven hangen, disc unreadable enz...

nu afwachten op de labels hoop ze morgen binnen te hebben en hem dan zsm laten ophalen

4. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop voor je dat ie nog boven water komt ergens! Anders lijkt het me niet meer dan logisch dat ze je gewoon een nieuwe geven, heb je wel kans dat ze dan eerst 'uitgebreid' gaan zoeken waardoor het allemaal weer wat langer kan duren....

Die van mij is nu ook ter reparatie, heb tot nu toe nog geen problemen gehad, kreeg de ups labels enkele uren na m'n telefoontje naar MS, de volgende dag was ie opgestuurd. Hij is nu 4 werkdagen weg dus kan me nog niet echt gaan afvragen waar die nou blijft, natuurlijk hoop ik op z.s.m.

5. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om 17.25 stond UPS dan toch nog voor mijn deur:D kan nu eindelijk de fight finishen

6. japppie

japppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker eindelijk de labels:D
    Tot hoe laat kan je UPS bellen???:p

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    lekker dan... iedereen heeft zn labels maar ik niet. Ik mag het doen met een f*ck link die niet werkt...

Krijg de labels nu per post toe gestuurd wat ook nog weer es een pruime tijd gaat duren.

8. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik dan, hadwel labels dezelfde dag, na een uurtje ofzo via e-mail,maar Xbox staat wel al van de 19de in Frankfurt, te rotten ofzo? Want niet zoals IEDEREEN hier krijg ik mijne Xdoos terug op tijd, telkens ik bel kunnen ze me ook GEEN status weergeven...

Fuck them stupid service!!!

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    als ik jou was zou ik je xbox wel alvast in een doos inpakken. Bij mij stond UPs opeens onaangekondigd voor de deur.

10. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hij staat hier al ingepakt klaar vanaf maandag O-)

11. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox had de volgende klachten: ROD en dvd (samsung) ging soms niet open.
    Op 21 september contact opgenomen en 27 september (ik had wat problemen met de labels, what else is new) werd hij door ups opgehaald (dwz. dat ik die dag achter de ups moest aanrennen aangezien de ups medewerker niet 30 sec. op mij wilde wachten, leg je xbox dus altijd goed klaar bij de deur). Nadat hij in duitsland is gerepareerd heb ik op 8 oktober de xbox zelf bij ups opgehaald (hij was 4 oktober al in NL, maar de bureaucratie bij ups zorgde voor problemen). Nu heb ik een nieuw moederbord gekregen, maar geen nieuwe drive waardoor ik nog steeds met het dvd probleem te maken heb. Ik vind het raar om te lezen dat iedereen automatisch (zonder vragen) een benQ drive krijgt, terwijl ik duidelijk dvd problemen heb en geen nieuwe krijg. Ik heb besloten om er geen werk meer van te maken, het ongemak voor lief te nemen en voor een nieuwe ga sparen.

Ondanks dat niet al mijn problemen verholpen zijn wil ik wel meegeven dat ik de service van microsoft top vind. Hun product is natuurlijk super bagger, maar ze doen hun uiterste best om het fixen. Andere fabrikanten zullen niet dezelfde service bieden. Als je lcd tv van philips (a 2500 euro) stuk is word je zowel door de winkelier als de fabrikant vaak niet geholpen, en als hij wel gefixed wordt dan duurt dat ongeveer 3 maanden. Microsoft doet zijn best, alleen hun producten zijn echt super slecht. En dat is best opvallend aangezien de producten (hardware) van microsoft ooit bekend stonden om hun degelijkheid.

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  12. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste producten van microsoft nog wel degelijk zijn, alleen ze wilden denk ik zo graag veel eerder zijn dan de PS3, om van sony te ''winnen'', dat ze het een beetje hebben afgeraffeld denk ik. ( winnen van sony is ze trouwens aardig gelukt tot nu toe).
    laten we hopen dat ze hiervan leren voor de volgende xbox...:b:

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Emileu je had gelijk, had net UPS bij de deur staan met de sticker en heeft mn 360 mee genomen..

14. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Dag mensen

Mijn xbox is nog van 2005 en ik heb hem bijna 2 jaar. Dus ik heb nog garantie.
    Ik heb een paar problemen met mn Xbox 360:

- Hij maakt hele lichte krasjes (alle spellen werken nog wel)
    - Drive gaat soms niet open(!)
    - Regelmatig "Disc unreadable"
    - Loopt nog weleens vast

Maak ik nog kans om een nieuwe te krijgen? Of krijg je meestal een 2e hands Xbox 360 terug?

15. Mesgoot

Mesgoot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is dood :lol:

maargoed ik moest er toch een met hdmi hebben

hoe groot is de kans dat ie terugkomt met hdmi?? (na een reparatie)

als die ooit terugkomt :lol:

16. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kans is er niet
    je krijgt er precies zo een als je hebt opgestuurd...
    (toch?)

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    I told ya.

mooi lullig als je hem niet ingepakt had dan ;)

18. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn trackingnummer werkt niet op de site van UPS....
    hij heeft 10 cijfers, dat klopt toch? (ik kreeg het nummer van de telefoniste)

19. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... zit ik net af te vragen of 't bij mij ook niet wat lang duurt; vind ik prompt in de brievenbus een briefje van de UPS dat ze morgen terugkomen.
    Ik zat boven een film aan 't kijken met een headset op, dus ik heb ze waarschijnlijk niet gehoord. :emo:
    Ze komen morgen terug rond dezelfde tijd, alleen hebben ze er niet bijgezet hoe laat ze vandaag gekomen waren... :lol:

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En ja hoor, beeld loopt 3 x vast. En nu drie rode lampies. Leuk hoor voor de herfstvakantie. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina