Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan altijd nog helemaal terug gaan, zorg gewoon dat je niet helemaal tot de eindbaas gaat, want dan kan je niet helemaal terug,

beetje moelijk te vertellen zonder spoilers:p

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat begrijp ik, het gaat me om de maxed out all slots achievement. Ik vind maar 1 gatherers garden in point pronogwattes en daar zie ik dus die laatste slot upgrade niet. Ik heb plenty Adam over. Het is toch zo dat upgrades doorschuiven van de eene naar de andere gatherersgarden, als je iets eerst niet koopt, kun je dat bij een latere garden toch altijd wel kopen?

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon saven voordat je naar de eindbaas gaat. Dan kun je nog altijd overal vrij rondlopen en kun je dus eventueel naar de vorige levels gaan met die Batysphere (onderzeeër) zodat je nog ff die laatste Plasmid Slot kan kopen bij een Gathering Garden.

4. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met die slots, dat toen ik de laatste kocht (was een combat slot dacht ik), geen achievement kreeg. Daarna even bij een gene-bank gekeken, stonden allemaal vol, totdat ik de combat aanklikte om te verwisselen, toen was die laatste gesloten... Ben daarna niet meer veel verder gekomen, dus weet niet of er ergens nog een Gatherer's Garden komt, maar vond het wel raar. Voor niks Adam verbruikt...

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

waar ben je dan

6. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dat weet ik niet meer zo goed. Al een weekje ofzo niet gespeeld, hoop van het weekend de tijd te hebben om hem uit te spelen.
    Ik geloof dat ik in Apollo Square ben, en klaar ben om naar Point Prometheus te gaan.

Niet dat het mij zoveel uitmaakt of ik die "maxed all tracks" nu wel of niet krijg, maar vond het wel een rare bug. Vooral ook omdat ik, toen ik dat slot kocht, er een tonic in kon zetten, en in de gene bank is ie ook zichtbaar in het overzicht, behalve dan als je het aanklikt, en in dat scherm komt waar die tonics in een halve boog staan.

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor school een fansite aan het maken over bioshock en ik zoek de plattegronden van de verschillende levels heeft iemand deze ergens op internet gevonden?

8. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het nu uitgespeeld. Had ook nog een laatste gatherer's garden gevonden, dus dat kwam ook goed. Heel raar alleen dat ik de achievement, seriously good at this niet kreeg terwijl ik het spel wel degelijk op hard aan het spelen was...

960/1000 nu dus. Maarja, hoe dan ook, het is een zeer gaaf spel en een stuk leuker dan Halo 3 IMO.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan een foto maken van je beeldscherm terwijl je op die map zit,
    en dan met photoshop uitsnijden

weet iemand trouwens nog iets over DLC? want er staat toch XBL op de verpakking?

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hier heb je alle mappen:

http://www.xbox360achievements.org/forum/forumdisplay.php?f=253

Er bevinden zich wel allemaal nummers op de mappen, want die zijn voor een Diary Guide gebruikt.

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Anders vraag jij die jongen even die dat gepost heeft, die heeft ze vast ook nog wel zonder de nummers.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren de laatste 3 achievements gehaald die ik in de eerste run had gemist.

1000/1000 \o/

13. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens heb t al is gevraagd. maar ik vraag me af welke lijst jullie gebruiken voor alle diraies

14. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag Blue Dragon uitgespeeld( Geweldig spel!!! ) dus had ik beslist om Bioshock uit te spelen..
    Nu ben ik bij een stukje dat ik een Big Daddy moet worde.. ik heb het pak, de helm en de 3 drankjes maar ik mis nu nog wat, weten jullie waar ik dat ken vinden? Volgens mij was het een Big Daddy Vioce ofzow.. alvast bedankt

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ HVC

Had je dat niet in een spoiler kunnen zetten?
    :'-(

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AntraXxX bedankt voofr de link.

Maar die had ik de vorige keer ook bebruikt :mad:

al is me X360 trg van reparatie ga ik t nog wel proberen

Dit is misschien nog wel een leuke site.
    http://www.2kgames.com/cultofrapture/downloads.html
    die kleine atavers zijn wel cool met die afbeeldingen van Plasmids en Tonics

Hier nog 4 geluidjes van de Gene bank.
    http://www.2kgames.com/cultofrapture/soundsofrapture.html

Ik zie trouwens in een paar filmpjes van de producers een telepoort plasmid, weet iemand daar wat meer van

en check dit! Deze gast heeft balle hoor! erg stoer. Had alleen naar een betere tattoeerder gegaan.
    http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=12181

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deze game gekocht :) Ziet er mooi uit. Ga ik me morgen in verdiepen.

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik heb een vraagje. ik zag dat ik extra nutrition 2 en 3 had en ik wilde graag ook 1 hebben voor de achievement. nu zag ik dat dat een tonic was die je kan kopen vanaf neptune bounty. maar als ik naar gatherers garden ga staat die niet bij de lijst om te kopen. maar hij staat ook niet bij de lijst van tonics die ik al heb. weet iemand mss of deel 1 van een tonic uit je lijst verdwijnt als je 2 en 3 hebt of is dit een bug?

EDIT: ik heb het al gevonden. je kan extra nutrition 1 alleen kopen t/m fort frolic. dus ik moest even terug...

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist me eerste Big Daddy moeten verslaan. Mijn hart zat werkelijk in mijn keel! Wat spannend is dit spel!

Ik had erg veel moeite met die Big Daddy. Ik heb een overhoop geknalt met mijn machine gun.
    Iemand anders misschien nog advies om BD's te breken? :p

Groeten.

Deel Deze Pagina