[Halo 3] Locaties Achievement Skulls (Spoiler Alert)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 26 sep 2007.

  1. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ook dan niet, ik ben radeLOOS..

    Misschien omdat ik alle andere skulls al heb gehaald..? Of dat ik eerst langs iets moet lopen.. of niet eens één schot op die tank schieten.. Misschien omdat het alleen in Multiplayer te vinden is? Ik weet het niet. Ik start helemaal van Arrival naar The storm. Kill eerst (bijna) alle Covenant en gan dan met de warthog (geen carrier!) met 3man waaronder ik richting dat huisje naar de (hele) AA wraith spring op de moterkap en dan op het gebouw en nada ligt helemaal niets. Al 34pogingen niet...
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij mij ook niet, maar na 5 seconde op dat gebouwtje te hebben gestaan, spawnde de skull ineens. Er moet íets zijn, die hem triggered.
     
  3. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe was de situatie bij jou? Heb je alle covenant beestjes gekillt? Dus ook helemaal in het begin voordat je op de eerste buitenplaats komt? En naast de blauwe wraith? Heb je ook de roze/paarse AA wraith neergehaald?

    Sorry dat ik zo veel vraag maar kan je, je situatie misschien zo gedetaileerd mogelijk beschrijven?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet de blauwe wraith dus NIET NIET NIET NIET NIET killen.
    Het beste is, rijdt met de warthog meteen naar dat gebouwtje toe, heb schijt aan alles & iedereen. Klim op de motorkap, en spring op het gebouw. Pak de skull & klaar.

    (je kan hoger springen als je de buk-knop (click left joystick) ingedrukt hebt)
     
  5. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt iedereen voor je antwoorden.

    Laat ik nu maar heel duidelijk en concreet zijn: De catch skull ligt er alleen als je alle lvl's op normal heb uitgespeeld dan pas kan je de skull vinden die dan netjes op het dakje van het gebouw op jou aan het wachten is. Maar voor alsnog houdt de blauwe wraith heel! (de wraith waar we in halo2 dus al kennis mee hebben gemaakt)

    Het is ook handig om eerst alles weg te snipen etc. Ook de turret van de blauwe wraith kan weggesniped worden.

    Tip: Pak niet de warthog met de turret laat die maar lekker rondrijden. Maar neem de warthog carrier die direct beneden op z'n kop ligt. De blauwe wraith concentreerd zich op de warthog met de turret terwijl jij rustig naar het gebouwtje kan rijden paar keer kan springen en je skull kan pakken :)

    Owjah schiet me net te binnen, die AA wraith (roze/paarse) mag je geheel opblazen.

    Spartan666 over en uit
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat is een goeie, ik zou het niet echt meer weten. Ik ben gewoon in de warthog gestapt en ben direct naar die "toren" gereden. Ik heb alles genegeerd, maar mij npc's waren aardig wat aan het clearen.

    In het filmpje in de startpost zie je die gast de skull vinden, terwijl Sarge roept "Good work Chief, target destroyed". Volgens mij is er iets anders dat de skull triggered.
     
  7. Spartan666

    Spartan666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zoals in mijn post boven die van jou kan je zien waarom hij er niet ligt.
    En toen ik hem dus "eindelijk" kon halen, lag de skull netjes op het gebouw. (na normal comaign te hebben uitgespeeld) Maar dat de skull later spawnde.. heb ik geen antwoord op. Misschien zoals je zei reed je direct naar de toren voordat die blauwe wraith gedropt is en dan ligt ie er niet.

    Hoe dan ook i've got it :D

    Hayabusa armour kicks ass:cool:
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Matrix, die skull verdwijnt als de tank op het platform (achterste tank dus) kapot is. Ik heb dit zelf een paar keer ondervonden. 1 iemand ging met scope kijken naar de skull, terwijl de ander de tank kapot maakte.

    EDIT: Spartan666 heeft gelijk ;)
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar de mijne verdween niet, hij verscheen. ;) Dus ik dacht dat er misschien nóg iets anders was dat invloed had.
     
  10. D-uke

    D-uke Guest

    is dat niet de grunt birthday party skull?
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar die heet toch niet zo?
    Hij heet Cowbell geloof ik, met het effect van de grunt birthday party.
     
  12. D-uke

    D-uke Guest

    Cowbell
    Mission: The Ark
    Effect: Explosive force increased.

    Grunt Birthday Party:
    Mission: Crow's Nest
    Effect: When you kill a grunt, they explode into confetti and children yell, "Yay!"

    alleen ik heb de grunt birthday party skull gehaald maar als ik hem aan zet gebeurt dat niet met die grunts :p
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    oh.. foutje 8)
    Bij mij werkt het wel, en het is hilarisch haha ! :D
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm..
    Is er een bepaald level dat je skulls kan verzamelen want ik ging op easy door level 1 en heb al die covenant gekilld maar geen skull.
     
  15. D-uke

    D-uke Guest

    flauw :p wil t ook :eek:
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je de skulls aan of uit zetten? Ik kon het nergens vinden. De meeste skulls maken je toch alleen maar slechter of zie ik het verkeerd? Bijvoorbeeld dat je pas healt als je een brute hebt neergeslagen.


    @Drolletje: Op easy kan je ze niet pakken vanaf normal zijn ze zichtbaar.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bon ; Campaign -> X -> tadaa.
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kheb iets vaags, de thunderstorm skull ligt niet waar die hoort te liggen, heeft iemand van jullie dit ook of doe ik iets fout?
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je in de goede toren?
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Yes, die ene waar geen vijanden meer zijn toch?
     

Deel Deze Pagina