30-40 uur is al meer dan genoeg voor dit soort RPG. Ik was denk ik niet de enige die bij Kotor verschillende keren ben herbegonnen, gewoon om te zien hoe het is de game te doorlopen met een vrouw of een man, om nog maar te zwijgen over al die keuzes die je kon maken in gesprekken, in skillpoints, etc.
fundamenteel verschil tussen oblivion en mass effect is dat ze je hier aan het lijntje houden, een dieper verhaal aanbieden, de keuze van je character veel invloed heeft op de game, maar dat je toch genoeg keuzes ingame kan maken. Morrowind was een brilliant spel, niks kan ertegen op. Oblivion is een ander verhaal, het is niet het vergelijken waard. In Oblivion mag je overal naartoe, maar het is allemaal erg magertjes en het heeft een aantal tekortkomingen die het spel verkloten. Een game als kotor is lineair en korter dan eender welke Elder Scrolls game, maar het is vele malen intenser, toegankelijker en leuker om te spelen IMO.
Laatst bewerkt: 17 okt 2007