Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat het preciese verhaal is weet ik ook niet maar ik heb uit betrouwbare bronnen het een en ander gehoord.

    Let op! Niet lezen als je verrast wilt worden.

    Ms. Bell stated in an interview with IGN TV that the narrative history of Assassin’s Creed is, “sort of based on the research that's sort of happening now, about the fact that your genes might be able to hold memory.”

    “you could argue semantics and say it's instinct, but how does a baby bird know to eat a worm, as opposed to a cockroach, if its parents don't show it [how]? And it's about this science company trying to, Matrix-style, go into people’s brains and find out an ancestor who used to be an assassin, and sort of locate who that person is."
     
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gesprek is al zo oud...
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze ook zo'n pre-order kit net als Halo 3?
    Wat houdt dat precies in en is hij overal te vinden?
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem vandaag bij de Gameshop in Den Haag / Schoolstraat gekocht voor 10 Euro. Bij de Gameshop vroegen ze bij de aanschaf van de kit welke versie ik wilde bestellen. Uiteraard ben ik voor de Collectors Edition voor de 360 gegaan met beeldje aangezien ik een verzamelfreak ben op dat gebied.

    Het is een erg mooie tinnen doos, met stripverhaal, bonus DVD en een activatiecode voor "iets" erin. Wat die code precies inhoudt weet ik nog niet aangezien ik nog te druk met PGR4 bezig ben geweest vanavond! ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Er staat een mooie hands-on te lezen op ign. Nog meer zin gekregen!
     
  6. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie dat filmpje op het internet heeft gezet is echt geniaal!! Super mooi filmpje zeg, laat echt goed zien hoe het spel is. Vooral als jij als Assassin op de muren staat van dat kasteel (voordat je in het hooi duikt). Dat uitzicht ziet er zo strak uit! Enige wat ik beetje jammer vind is dat ''grote'' gevecht waarbij jij tegenover 10/15 vijanden staat. Ze vallen je echt 1 voor 1 aan en dat ziet er toch niet echt super uit. Ik begrijp wel wat het eigenlijk niet anders kan dusja ik zie het wel door de vingers :p

    Voor de rest, DAMN wat een game!
     
  8. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    wow...............is het al november?
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kitje hoort 5 euro te kosten hé ;). En je weet dat de collectors editie 90 euro kost?
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik was al verkocht bij het horen van de titel ;)
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt tering, deze game wordt vet :) Ze hadden alleen de interface wel wat meer middeleeuw mogen maken. Ik vind het beetje kaal zo.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Uiteraard, ik heb er zelfs nog wel meer geld voor over hoor.
    Geen probleem! :thumbs:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Assassin's Creed besteld bij Bol.com, echter kan ik op die site niks vinden over pre-order kits voor een LE/CE. Gaat het om een zeer beperkte voorraad en liggen ze alleen bij bepaalde winkels ofzo ? :eek:
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt een vet filmpje:)
    de game developers hebben gewoon waargemaakt wat ze zeiden,
    toen ze zeiden dat je alles kan vastpakken wat een beetje uisteekt,
    had ik een beetje me twijfels,

    nu niet meer natuurlijk:p jammer dat ie pas eind november uitkomt
     
  16. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje, maar ik vind dat de AI nog wel wat te wensen overlaat. Check het gevecht maar eens en dan vooral tussen 5.48 en 5.51. Hij loopt achteruit naar drie gasten en die doen helemaal niets. Maar goed, verder ziet het er wel allemaal OK uit.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vraag me wel af hoe ze dit spel interessant houden. Ik bedoel, na 5uur door de stad lopen/klimmen en mensen vermoorden heb je het ook wel gezien.
    Owja, en die gevechten zien er echt te lelijk uit. Ze vallen niet eens aan. Maarja, dat kan nog goed komen natuurlijk.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is dan met GTA precies hetzelfde en daar loopt ook iedereen warm voor.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Omdat het verhaal zeer apart lijkt, het is niet alleen middeleeuws. Tijdens de vorige filmpjes zag je een blauwe waas in beeld (zelfde als de groene waas in The Matrix). Volgens mij is het een tijdreiziger oid.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar daar heb je ook leuke missies(vinden/vonden de meeste mensen).
    Dus dan zouden er in dit spel ok van die missies moeten zitten om het leuke te houden. Volgens mij zitten die er ook wel in:9

    Ik loop nog niet echt warm voor dit spel, maar de stijl spreekt me wel erg aan.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina