De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis te hopen dat het zo wordt opgelost idd. Vrijdag had ik dus gebeld naar samsung, zouden vandaag terugbellen, niets gehooord, dus bel ik morgen. Thanks 4 the help in ieder geval.
     
  2. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud is die LCD ? Want ik vind 900€ nog al duur als je weet dat je die nieuw kan kopen voor 1039 € bij Redcoon.Ik zou erder voor de Sharp LC-37XD1E die en kleine 1200€ kost.Die heeft een Respons tijd van 6ms en standard 3 jaar garantie.
     
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb hem vandaag gekocht moet zeggen echt een top tv man .. playstation hdmi kabel gehaalt en damn wat een beeld man !
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vandaag de Sony 40V3000 besteld. En dan natuurlijk gebruik maken van de gratis PS3 actie! (Gratis PS3 starterpakket met 2 games en 2 controllers).

    Gaat om dit model: Sony 40V3000. Ik twijfelde nog een tijdje tussen de 40W2000 en de 40V3000 maar het dubbele dynamische contrast, de 1080p24 en andere betere specs gaven toch de doorslag boven het prijsverschil.

    Nu nog een klein maandje wachten tot hij op de markt komt :)!
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met de volgende instelling wordt het beeld nog veel mooier.

    Beeldscherminstellingen > RGB Full Range (HDMI) > Volledig
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb mijn 360 aangesloten via VGA, maar klopt het dan dat ik alleen resoluties kan kiezen en niet kan kiezen uit 720p ed?

    En ook kan ik via VGA kleur en scherpte niet afstellen, klopt dit? (Wilde dit doen met de bonus-dvd van Halo 3, zit een tut op om je tv af te stellen)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan alleen kiezen uit resoluties , de beste keuze voor HDready is 1360x768
    Bij veel LCD's met je de kleur/scherpte instellen op de pc/console.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha, 1360x768 ondersteunt mn LE32R81B niet =( Heb hem nu op 1280x768... Toch jammer dat ik kleur en scherpte niet ik kan stellen.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn LE32R71B ondersteund geen 1280x768 :confused:
    Tussen 1024x768 en 1360x768 heb ik geen keuze mogelijkheden.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha vreemd. Als ik 1360x768 doe dan wordt het beeld zwart, flikkert ie een keer, en dan stata ie weer 1280x768 8)
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje .. ik heb sinds vandaag nieuwe tv gehaalt Samsung LE37M87BD !

    En moet zeggen echt een TOP tv man vind ik dan mischien vinden andere van niet maar echt het beeld is echt TOP gewoon niet normaal starte vandaag heavenly sword op echt wist niet wat ik zag maar nu zit ik echter toch met een probleem ..

    Het is zo Kleurijk dat het gewoon pijn aan me ogen doet .. niet normaal .
    Ik heb gamemode erop is het aan te raden deze aan te zetten ? nu heb ik mijn ps3 op hdmi aangesloten en mijn Xbox360 gewoon met component nu moet ik zeggen dat me xbox360 echt zo kleurijk is dat het gewoon echt pijn aan je ogen gaat doen nu weet ik niet precies wat ik eraan moet doen? mischien is het wenne sinds ik nog nooit op zon tv gegamed heb .

    iemand hier tips voor of zo? ik weet niet want na 2uur spelen als ik rustig op bank zit damn echt pijn aan de ogen van die scherpe kleuren :eek:
     
  12. lawlhalla

    lawlhalla Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ver zit je er vanaf ? dat is meestal het probleem.
    bij zo'n tv was het toch een paar meter dat je er vanaf moet zitten. meer dan 2.5 meter dacht ik.
     
  13. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1

    Als je zorgt dat je kamer goed verlicht is helpt dat ook al een beetje..
    Je kan de brightness ook wat minder hoog zetten, helpt ook..
     
  14. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste tv voor HD en zeker voor de Xbox is zeker niet de Samsung!

    De Panasonic met een contrastratio van 10:000:1 is gekozen tot beste tv van afgelopen jaar die groter zijn dan 80cm beeldbuis. Deze tv heeft een beeldbuis van 94 cm en is ongeveer 1 meter 20 lang. Heb hem nu al een paar weken aan de muur hangen en een Samsung is er peanuts bij, aangezien mijn ouders de Samsung hebben. De helderheid van de Panasonic (even het typenummer kwijt) is zo gigantisch dat PES of Blue Dragon zowat tot leven komt. Deze tv kostte mij 900 euri bij de mediamarkt terwijl er ook tv's hingen die duurder waren en kleiner en waar de helderheid en het aantal hdmi aanslutiingen minder was. Let hier dus goed op en ik zou zoiezo een tv nemen waar je RATIO hoger ligt dan 7:000:1 en let op dit staat bijna nergens vermeld en dien je te vragen zo slim zijn ze wel ;)
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Waarom maken we er niet de grote Samsung HD Television tread van.. gaat alleen maar over deze merk..
     
  16. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn bericht leest dan zie je dat dat toestel veel beter is als de samsung. Zie ook de vergelijksite's etc
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Kan wel... Ik heb ff de naam kwijt, maar je kan ergens kiezen uit Standard, Intermidiate en errrr... puntje van mn tong. Gewoon ff zoeken bij display options. Hoe meer kleur, hoe meer korrels, maar zie maar wat je prefereert.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    expended
     
  19. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Donwesje

    Kan je ook eens het typenr van die Panasonic doorgeven, lijkt me wel interessant voor die prijs.
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar een 26" lcd tv en die is dan voor de slaapkamer.
    ik ben aan het kijken naar deze:
    LE26R81B

    Is dit een goede tv?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina