Vragen:
- Kan ik de slechts twee usb poorten verlengen met een usb hub?
USB Hub moet denk ik wel lukken, weet het niet zeker, maar het proberen waard natuurlijk als je de 40 GB versie koopt, een hubje kost zo'n 15 euro.
- Zijn er hier mensen die een linux distro gebruiken op de ps3 en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Nope, PS3 heeft wel al een eigen webbrowser, maar die geeft veel pagina's slechts weer.
- Voortboordurend op de vorige vraag: zijn er hier mensen die de ps3 ook als desktop gebruiken en hoe bevalt dat? Wat zijn de mindere punten?
Nope, geen idee dus
- Hoe gemakkelijk kan ik twee schermen aansluiten op de ps3? Ik heb nl een hd beamer waar ik op game, echter wil dan de ps3 via linux gaan gebruiken als pc en dan op een monitor werken (draadloze muis en toetsenbord) .
Poeh, als je achter je PS3 een HDMI stekkertje legt, is het omswitchen zo gebeurd natuurlijk.
- Zijn er mensen met een 360 en een ps3 en kan iemand uit die groep het online gamen voor mij eens naast elkaar leggen?
Online op de PS3 is eigelijk niets op aan te merken, de servers zijn evengoed als die van de 360. Echter, de community is wat kleiner. Ook kan je niet altijd voicechatten, en quickjoinen gaat ook niet zo handig als op de 360. Ook heb je niet altijd de mogelijkheid om te gamen tegen Amerikanen, regio gebonden servers dus. De 360 is wel wat gebruiksvriendelijker, maar zit je eenmaal bij je maten in een game, dan is de ervaring hetzelfde
- Is er naast bc (maal ik niet om) en de iets kleinere schijf een reden om echt niet voor de 40 gig te gaan?
De 2 games Motorstorm en Resistence, het 1st Party aanbod is niet heel erg groot, dus die games zal je waarschijnlijk toch wel aanschaffen. En de 2e controller dus. Verder lijkt de 40GB PS3 de goedkope componenten PS3 te zijn, dus het kan zijn dat ie wat lawaaierig is, maar dat is slechts speculatie. Het is wel bekend dat er bij de 60GB al een fan in sommige PS3's zat die wat goedkoper en lawaaieriger was. Als je nog geen PS2 hebt, BC maal je niet om, maar misschien zijn titels als Metal Gear Solid Snake Eater en God of War toch redenen om beschikking te hebben over BC. Het is slechts een verschil van 100 euro, en je krijgt er spullen bij ter waarde van onderhand het dubbele
- Is er een optie om een ps3 vanuit Japan te importeren en loop ik dan tegen bepaalde softwarerestricties aan?
Er zitten software ristricties aan, BluRay discs zijn wel regiogebonden
Hoop dat iemand de vragen kan beantwoorden. Want ik moet toch een aantal dingen aardig zeker weten voordat ik de 360 inruil tegen een ps3
Laatst bewerkt: 12 okt 2007