The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Steam

2. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal gaat gewoon verder. Dus waar hl2 stopte is ep1 verder gegaan en datzelfde geldt voor ep2. Je merkt echter wel dat het allemaal nog intenser wordt bij de 'episodes' en er gebeurt dus veel meer. Je kan de episodes (3 dus) half life 3 noemen. Ik zie het gewoon als half life 2. Het verhaal is nog steeds niet onderbroken geweest (zoals van hl1 naar hl2) en de engine is nog steeds hetzelfde. Na ep3 gaat Valve kijken (met de cummunitie als voornaamste bron) of ze verder gaan met het hele 'episode concept' of dat ze een heel nieuw deel gaan maken (half life:cool:.

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    HL is een trilogie en de episodes zijn HL3 dus epi.3 word de laatste

over TF2 medic:
    zn gun is zwaar klote, schiet kleine inject naalden die bijna tot geen damage doen, zn heal gun (soort stofzuiger dus) healed je teamgenoten wel goed en snel, het beste is om als medic bij een heavy te blijven en constant healen en wanneer de ubercharge klaar is die inzetten op een druk punt
    de shotguns van de rest zijn wel ok, maar de scout heeft de beste shotgun want die heeft een dubbelloops shotgun, de rest single

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    medic's worden dus waarschijnlijk alleen gebruikt bij clanwars,
    want wie heeft er nu zin om hele tijd iemand te healen, ipv afknallen?

5. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar koning Gabe Newell zei in een interview van nog geen maand geleden dat zij verder gaan kijken na ep3. Als het een geheel nieuwe game wordt (zoals hl2) wordt die uitgebracht onder de naam Half Life 3.

Hl een trilogie 8)....

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sokkie heeft in 1 ding gelijk,

ipv half life 3 te maken, maakte ze 3 episodes, en dat zijn dus hl2: episodes geworden,
    maar ik vind dit nog wel onder het half life 2 verhaal horen,
    pas als de gman je weer in coma heeft gebracht, dan moet het een nieuw deel worden:p

7. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer van de medic nu! Ze hadden de Medic ook gewoon een Shotty moeten geven inplaats van zo'n nailgun.

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even voor de duidelijkheid: de episodes zijn gewoon uitbreidingen zoals half life 1 ook verschillende uitbreidingen had. Episode 3 wordt de laatste half-life 2 uitbreiding en daarna krijg je half-life 3 als het meezit.

De medic is een heel belangrijk personage die met een heavy gunner samen een goed team kan vormen!

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Iemand Portal al uitgespeeld? Ik wel. Het was kort, maar behoorlijk intens en geniaal _O_

10. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een Southpaw/left-handed optie aanwezig bij alle spellen in de box?

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    kzit al vast bij test level 10... bij het stuk waar die ballen schieter in het midden in het water staat.

op de pc that is

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Ja, ik heb hem ook op de pc gespeeld ;) Zonder enige hulp. (achteraf gezien is het niet heel erg moeilijk, het vereist soms alleen een beetje snelle reactie)

Ohja, die ken ik. Die vereist dus ook een beetje mazzel en snelle reactie.

Ik kan maar niet stoppen over deze game. Alhoewel je hem in een lange avond uit kunt spelen is het zo geweldig gemaakt. De verzorging van de game is subliem. De credits aan het einde van de game zijn geniaal, het einde is geniaal. Deze gaat zeker in een top-lijstje van 2007 komen voor mij.

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of je daadwerkelijk taart krijgt als je portal heb uitgespeeld, ik wacht het maar af tot volgende week!:D

op gamevision staat dat ik het donderdag al binne krijg

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat moet je daar precies doen dan?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Je moet zorgen dat je in dat kamertje met dat balletje komt. Zodra je daar bent moet je dat balletje door een blauwe portal krijgen als die gun in het midden een rode/oranje maakt. Dan komt ie in de main kamer. Vanaf daar weet ik het alleen niet uit mn hoofd.

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De game wordt uitgegeven door ea, weet iemand of we dan via dat klote ea netwerk moeten spelen?

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Okj en je gaat nu stoppen met mij jaloers te maken!!
    8)

Kan je me vertellen hoeveel puzzels er in totaal zijn?
    En weet iemand toevallig of er in de toekomst DLC komt voor portal?

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    het hoofdspel bestaat uit 19 puzzels
    daarnaast heb je nog challenge puzzels en bonus maps
    hoeveel dat zijn weet ik niet
    op PC kunnen de mensen zelf maps maken en uploaden, hoe dat op 360 gaat is nog niet bekend

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor de mensen die nog steeds twijfelen, de Gamespot review (ook video review) is uit.

Click.

EDIT: Kan iemand mij zeggen wat HL2 (+expansions) voor PC nodig heeft om fatsoenlijk op hoog detail te kunnen draaien? Ik ga dan misschien toch voor de PC versie, omdat mijn PC opzich redelijk snel is. Dual Core 2,8 met 7900 GS en 2 Gb geheugen. Is dat voldoende voor goede performance? Zet meestal geen anti-aliasing aan, maar heb wel altijd de resolutie op 1280*1024 staan.

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.713
    Niet helemaal, maarja... daarvoor moet je het spelen :p

@ Zifnap, jouw pc zou het makkelijk moeten trekken op die resolutie. JE kan hem gewoon op de hoogste settings spelen en zelfs met anti-aliasing.

Deel Deze Pagina