Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Sostic: Wat jij zegt over punt C klopt vaak niet..
    Want ze zijn dan fokking dom, gaan ze jou killen (schiet jij trug), gaan ze met hun schield nog weg al die andere aanvalleen en duurd het NOG langer voordat die hill contested is.. Aangezien je dan beide moet spawnen en er weer heen moet lopen..

    Mja vandaag in Forge zo'n Elephant omgeblazen.. Zo droog wat er staat wanneer je dan op RB kunt drukken.. :9
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft de no-scope op de snip nou een beetje auto-aim of niet?

    Het is in ieder geval wel veel makkelijker geworden, of ligt dat aan mij?
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 39 achievements hebben, geen 750 punten zoals beweerd wordt. Van verdwijnen weet ik niks, maar misschien moet je ff kijken of je 39 achievements hebt.

    En No-scopen is idd veel makkelijker geworden, maar dat komt vooral doordat de sniper wat stabieler is wanneer je niet inzoomt. Headshots zijn moeilijker dan in deel 2, maar dat komt doordat de auto-aim minder is. 2 verschillende dingen waardoor die close-range beter is en headshots ietwat moeilijker zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  4. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt de Spartan laser op Snowbound?
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    In de spartan laser base... :+
     
  7. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook paar potjes BTB gedaan op Sandtrap, is met die elephant wel erg stoer :) ook leuk dat bij multiflag die vlaggen boven op die elephant staan en je dan met die dingen naar elkaar toe kan rijden (wat volgens mij niet echt slim is omdat je niet meer op je elephant spawnt als er iemand van de tegenstander te dicht in de buurt is, jij dan helemaal aan de andere kant van de map spawnt, waar de elephant begon).
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zuur, ik wil mijn Bungie Account en mijn Windows Live ID linken maar omdat mijn emailadres 1 (!) teken te lang is kan het niet! =(
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je geweldige reply....=(

    Iemand met een normaal IQ die me wel de lokatie kan geven van de laser in Snowbound?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in de base die bij de afgrond staat,.. kweenie hoe ik het anders moet uitleggen. er staan 2 bases tegenover elkaar, 1 staat zeg maar met sn rug tegen de bergen , de ander staat met zn rug tegen een afgrond; die moet je hebben ( ga anders ff op je gemakje in Forge rondneuzen )
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    @d3phiki - dank je:)
     
  12. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de duidelijkheid, het is dus in de basis aan de kant van de invisibility power up. de covenant sniper ligt in de base aan de kant van de overshield powerup. wel handig om te weten
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    even 3 vraagjes.



    1. Hoe join ik een game bij halo3. Dit klinkt heel dom ik weet het, maar hij host vanzelf bij mij en vind de optie niet om een game te joinen.

    2. Is het mogelijk als je local multiplayer doet om een 2e tv aante sluiten en de 4 schermen te verdelen. (zal wel niet)

    3. En moet je de functie dat die je match opslaat (zodat je terug kan kijken in theather ding) moet je dat aanzetten? want deed een potje maar me in theather ding is niks.

    alvast bedankt.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zie antwoorden in QUOTE
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Dus je kan niet gewoon games zien en zelf kiezen welke je joint ?
    ik snap het niet helemaal
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar sla je de spijker op z'n kop! je kan iid geen games zien, en dus ook niet kiezen welke je joint. Het is Matchmaking --> wedstrijd maken dus ;) Snappefoe?
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    1 is sniper base andere Spartan Laser base, :emo:
     
  18. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij social stats of ranked stats op bungie.net kijk, dan klopt er iets niet.
    Er staat bijvoorbeeld bij tools of destruction bij ranked stats dat ik 179 sniper kills heb. Kijk ik dan echter naar mijn medal chest bij ranked stats, heb ik daar maar 81 sniper kill medals. Iemand enig idee hoe dit zit?
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zoiets, echt raar. Misschien tellen alleen de headshots ofzo?
     
  20. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, want het klopt bijvoorbeeld bij mij ook niet met melee kills en melee medals.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina