Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was zo trots als een pauw na het halen van alle platinums in PGR2. Bij PGR3 ben ik halverwege gestopt omdat ik ze eigenlijk al lang niet zo uitdagend vond. Dus in dat opzicht is het jammer dat ze niet weer pittiger zijn geworden blijkbaar :mad:
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: die auto's waarin je kunt kiezen in de ranked potjes online met Quick Match etc zijn dat auto 's die ik gewonnen heb met de career mode? of zijn dat gewoon random auto's?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hij idd erg makkelijk. Die volledige nuremburg track met sneeuw en die rode oude maserati in timed run, gewoon een minuut over toen ik over de finish kwam:eek:

    Zal nog even een potje online doen, gister 1 potje gedaan meteen die bizarre achievement, snap niet waarom die andere achievements niet vrijkwamen want ik versloeg die fransman 3x achter elkaar en toen peerdie ie em. Naja alweer 690 punten..8)
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    als je auto's koopt in de shop kun je ze ook online gebruiken, dat loopt allemaal in elkaar over.
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Voor de mensen met de full game: Hoe zijn de cone challenges?? Moeilijk??

    Op het niveau van platinum bedoel ik dan.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg 'm morgen binnen!!! Net One on One(demo uiteraard) gespeeld op een motor, wat is dat wreed zeg:lol:. PGR 2 gevoel komt weer terug.
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag de game ook maar gehaald en al flink enthousiast bezig geweest. Het is wel even wennen hoe ze de career nu ingedeeld hebben. Volgens mij is het voor succes in de game wel belangrijk dat je arcade en career afwisselt om zo lang mogelijk met 1 soort auto te rijden en kudo's binnen te halen.
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Cone challenges zijn er helaas niet, wel cone attack (beuk zoveel mogelijk pionnetjes om), en cone sprint, (zo snel mogelijk door de poortjes). beiden zijn lachwekkend makkelijk, zelfs op het hoogste niveau.

    Ik was inderdaad 15/16e (8e in de semi finals) maar daarvoor kreeg ik die handschoenen en een faceplate.. misschien dat ze je genaaid hebben want ik heb wel de prijzen waar ik recht op had.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vrijwilligers voor een cruise?? PM me anders, dan kunnen we een keertje cruisen :) Of wat sprintjes trekken over de golden gate bridge.
     
  10. dani0707

    dani0707 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de stuntman achievement behaald. Ik kan namelijk in arcade of career wheelies en endo's maken wat ik wil. Maar de achievement voor perform first bike stunt krijg ik niet.

    Verder is pgr echt te makkelijk geworden zeg, op wat grafische verbeteringen na, vindt ik pgr3 stukken uitdagender.
     
  11. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker leuk spel!
    Dit ga ik erg veel online spelen, en veel time attack natuurlijk \o/
    Het is btw niet meer F50GT op time attack hé.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Welke nu dan?

    Hmz, ik kreeg een lambo tshirt + faceplate. Zal ik er nog achteraan gaan :+ ?
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    caparo t1 is de snelste auto.

    mijn eerste indruk;

    geluid is beste auto-geluid wat ik oooit in een game heb gehoord. f50gt is zooo scherp, echt subliem. en dat vuur uit die uitlaten vevreelt nooit :p

    graphics zien er goed uit

    weersomstandigheden zijn leuk voor de sp, heerlijk om rond te driften op een besneeuwde nordschleife (die er zeer goed uit ziet). in time attack doe je er verder niks mee.

    motoren en optie om je auto's te kleuren hadden er voor mij uitgemogen, maar zijn geen minpunten ofzo.

    rijdt heerlijk, wel wat meer arcady, maar net in een lobby zitten racen in de regen. en het is veel meer racen dan pgr3, collisions zijn een fractie beter.

    steden zijn super goed, circuits tof, al met al, super vette game, pwned pgr3 tot nu toe =) wallbashen voelt niet sneller aan, maar gaat het wel zijn denk ik.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben echt super benieuwd wat Handewasser er van bakt met PGR4:9
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ga er maar vanuit dat ie weer goede tijden gaat zetten. Gameplay is bijna hetzelfde namelijk.

    Heb hem zelf vandaag nog niet opgehaald :eek: Even van wachten tot maandag dan.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er zo weinig nederlanders online met dit spel? ik ben echt werkelijk waar meer japanners ( echt waar) tegen gekomen... :{
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Maybe want niemand een kwartier wil wachten tot de match begint? :+


    Heb 3 dagen terug 1 match gedaan en was toen zo bored dat ik em maarr gestart heb tegen 1 fransman. Gaaaap zzzz maybe daarom?
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vandaag zijn de winkels ook open, zou echt vandaag gaan. PGR4 is werkelijk super vermakelijk. Wat me ook opviel was dat het behalen van Achievements heel makkelijk gaat. Heb nu al redelijk wat puntjes binnen gehaald:9
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    online is echt lachen, mits je goede spelers hebt die niet quitten of gaan beuken. En daarnaast duurt het matchmaken gewoon te lang. Maar als het eenmaal goed draait...
     
  20. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    best een vette game alleen vind ik het vrij saai vind juiced beter , kan je tenminste nog je auto helemaal pimpen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina