Madden 2008 of All Pro Football 2k8?

Discussie in 'Algemeen' gestart door lers88, 8 okt 2007.

1. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gezien dat deze vraag hier in dit gedeelte van het forum moet.

Ik wil graag is een american football game kopen, maar heb totaal geen ervaringen met deze games en kan er ook nergens een Nederlandse review over vinden.

Heeft iemand hier 1 van deze games, of 1 van deze games van de vorige jaren? Zoals bijv. madden 2007?

Wat vind je van het spel en begint het niet snel te vervelen?

Kan iemand mij overtuigen welke game ik moet kopen van deze 2?

2. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen madden gespeeld, het is in het begin even moeilijk....om alle regels te begrijpen en de controls, maar ik weet niet. Na een tijd spelen begon je het langzamerhand wel te leren..en dan word het ook leuk, maar je moet er wel echt van houden

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Madden is de beste sim, het komt het dichtst bij het echte werk :)

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    2k is de beste sim. Madden is leuk aangekleed maar bij 2k krijg je dat echte american football gevoel vanwege de espn aankleding e.d

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervan uitgaande dat je een Nederlandse 360 hebt, is Madden eigenlijk de enige keus die je hebt, aangezien (voor zover ik weet) All Pro niet in Europa uitkomt, en ook niet regiovrij is.

Maar ondanks dat, zou ik toch voor Madden gaan ;).

7. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    play-asia is ie regiovrij te krijgen zag ik :) maar bedankt voor de info, ff sparen

8. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Issie regiovrij te krijgen? Hmm dat kan ik niet vinden. We hebben het hier over de 360 versie van All Pro 2k8 toch, want die is volgens Play-Asia toch niet regiovrij... Hetzelfde geld overigens voor Madden 08.

Voor de Playstation 3 issie wel regiovrij ja, maar dan is dit topic in het verkeerde forum, dus lijkt me niet dat je die bedoelt.

9. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm gistermiddag nog wel, play-asia flikt wel vaker van die dingen de laatste tijd.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    persoonlijk vind ik de 2k serie beter. hoewel ik het niet meer gespeeld heb sinds ESPN NFL 2k5 maar die speeld nu nog steeds beter als madden 08.
    maargoed, ik ben voor de madden gegaan omdat ik het gewoon leuker vind om met de bekende spelers te spelen. hoewel ik de demo heb gespeeld van all pro, en was daar niet echt onder de indruk van.

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zo.. ik heb vanavond maar eens de aankomende wedstrijd tussen de Patriots en de Chargers gespeeld. De Patriots wonnen uiteraard met 38-16!\o/

12. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ze moeten toch tegen dallas?

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hé ***, ik bedoelde de Cowboys.8)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dit is een game thread. als je daar zograag over wilt praten open dan een NFL thread(ben er zelf te lui vorO-))

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben daar ook te lui voor.

Volgende week trouwens de wedstrijd van het jaar: De Patriots (6-0) tegen de Dolphins (0-6).:lol:

Deel Deze Pagina