Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kan iemand mij wat meer uit leg over de volgende ups trace geven..

Mijn 360 is donderdag bij me opgehaald:

Snap hier ff helemaal geen bal van.. als ik hier check : https://service.xbox.com

Staat er
    Repair Status: Waiting for Device at Service Center

2. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is terug! Maar een week moeten wachten en alles doet 't weer, plus die Xbox Live-kaart voor een maand is ook mooi. :p

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die van mij dus nog niet....vraag me af waarom het zo ongelijk loopt. Ik wil net de klantenservice bellen, krijg ik te horen dat ze dicht zijn!?

Telefoon

Telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

Ben toch niet gek? :+

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nee ben je niet Kevf... ik had net gebeld en had gewoon iemand aan de telefoon bij xbox support, die wist mij te vertellen dat mijn xbox op repair centrum is aangekomen \o/

5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de van mij heeft het dus ook weer begeven het is "pas" m'n tweede. Toch wel vervelend hoor, ga altijd heel voorzichtig met den xdoos om (staat ook in een goed geventileerde ruimte). Heb ik net Halo 3 en PGR 4 binnen.... gloeeiendeeee..:mad: Maarja, hopelijk doen ze nu eens wat aan die koeling.

MFR Date : 2006-06-22
    Error code : 0102
    Probleem omschrijving :
    GPU Error, this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.

6. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook :) Hij is dus nu pas bij de Xbox Repair Center =(

8. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je trouwens wanneer ie weer naar jou onderweg is, wordt je gebeld ofzo??

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee. Dat kun je checken op internet. Lees even het topic door, dan vind je het wel.

Weet iemand of de problemen met de rode lampies al opgelost zijn? Of heb ik kans op een kapotte 360 te krijgen? Teminste, één die na een tijdje ook kapot gaat.

10. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze topic eens bekijk kan ik maar beter overstappen naar een Playstation 3 , die hebben teminste een betrouwbare hardware.
    En de games Zoals Ghost Recon / Call of Duty reeks enz... die heeft de Playstation 3 toch ook , dus lets go te the MediaMarkt.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel plezier. Ik speel liever op een xbox 360, maar dat is mijn keuze. Koop jij puur voor die multiplatform games een Playstation 3 als ik vragen mag?

12. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die controllers van de ps3 voelen zo goedkoop plastic aan daar kun je gewoon niet mee gamen, zou wachten op de rumble ondersteuning.

13. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag me dta ook af!!! de motzakken bij MS daar. Mijne Xbox is al binnen van de 19 September... Heb DIE NOG NIET TERUG!!!!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Rustig aan kerel, tis maar een spelcomputer :+

Al mis ik die van mij zo in het weekend behoorlijk :confused:

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben trouwens nog gebeld door ene Bas van de klantenservice. Het was blijkbaar niet duidelijk in hun administratie hoeveel 360's ik inmiddels had versleten. Hij heeft zijn excuses aangeboden omdat 't al de vierde was die kapot ging. De 'oude' ticket werd ingetrokken, en hij maakte er een spoedprocedure van. Geen idee wat dat precies inhoud, maar ik vermoed dat 't dan korter duurt dan 15 werkdagen. Ter compensatie kon ik één game uitkiezen en een accessoire.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Das dan weer netjes. Ik ken Bas trouwens al persoonlijk. Al twee keer aan de lijn gehad :+

edit: zelf maar even gebeld en heb nu mijn vierde (!!!) referentienummer te pakken. Ene Mieke gesproken die me doodleuk vertelde dat ze brak aan de telefoon zat :p Wel erg met haar gelachen dat wel. Maar komende dinsdag is de lol er nu wel een beetje af......

Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb bij bepaalde games dat mijn Xbox 360 vastloopt :{
    Gister bij DOA, en vandaag bij NBA Street Homecourt (vandaag gekocht)
    De rest van mijn games werken perfect.

Zo ziet het beeld eruit als hij vastloopt.

18. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bel al maar :)

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, ik heb uhm net 2 weken terug :emo:

20. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xdoos heeft het niet begeven maar begon de laatste tijd wel erg moeilijk te doen. Het beelde haperde regelmatig, bij verschillende games. Ook viel de drive regelmatig stil, met een vastloper of een erg klikkend/krakend geluid als gevolg. Ik heb dus maar gebeld: ik heb garantie, en hoef dus geen genoegen te nemen met een slecht functionerend product. Wel jammer dat t nu mn 4de wordt.....!

Ik was natuulijk geirriteerd en dat heb ik lichtelijk laten merken tegenover de helpdesk. Ik heb aangegeven dat ik erover dacht dit euvel bij mijn (bedrijfs)rechtsbijstand neer te leggen. Dit heeft in real-life natuurlijk niet al te veel effect tegen Microsoft, de helpdeskmedewerker reageerde er echter wel verbazend goed op. Ik had meteen een spoedprocedure te pakken en een memorycard + gratis game (viva pinata). Ook hoef ik niet te wachten op labels, UPS, kan ik maandag of dinsdag thuis verwachten. Zo biizonder is dit natuurlijk niet, echter het is beter dan niets. Ga er dan ook vanuit dat ik m binnen een dikke week ofwat weer terug heb.

Jammer dat The Orange Box vrijdag uitkomt....!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina