Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    het is bijna filmisch......echt geweldig!!! Hier zouden ze ook een hele vette film van kunnen maken. Ik krijg hier een beetje het bourne identity/supremacy/ultimatum- gevoel bij, maar dan in een middeleeuws jasje.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe spreekt AC me meer aan dan GTAIV vanwege de setting/het stijltje....maar als het goed is zouden het vergelijkbare games moeten worden qua gameplay. Ik doel hiermee op het sandbox-principe, de vrijheid die je hebt om naast missies uitvoeren te gaan en staan en doen en laten wat je wilt, of heb ik het mis ? :)

    Maar weet iemand nu eigenlijk hoe het zit met die pre-order kits, liggen ze alleen in bepaalde winkels of iets dergelijks ?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd! gta heb ik na een dagje al wel gezien, ga die nieuwe ook niet kopen.

    en je kan ass creed wel af gaan kraken, maar heb jij het al gespeeld?
    nee idd. en gta heeft iedereen wel eens gespeeld, je mag het gaan afkraken als het uit is en je het gespeeld hebt, maar niet van tevoren allemaal lulkoek gaan uitkramen |:-
     
  4. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel bestaat uit drie delen eigenlijk, het voorbereiden van een hit, het uitvoeren van een hit en als laatst het wegvluchten (waarvan het vechten een klein onderdeel is en niet teveel waarde aan gehecht moet worden).

    Voor mij is het voorbereiden en de stad verkennen, wat is allemaal mogelijk, het belangrijkste in dit spel. Feit dat het 'vechten' zo dom eruit ziet en waarschijnlijk ook speelt is een nadeel maar moet niet overschat worden.

    http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1383525.ece

    Vooral op het einde als ie over de muur klimt..nouja je ziet et wel.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kraak het helemaal niet af, ik geef alleen wat puntjes van(mogelijke)kritiek op de game op basis van de filmpjes. Ik zeg toch ook: dat kan nog goed komen. Oftewel, misschien zien de gevechten er wel mooi uit in de final(wat ik hoop).

    P.S. GTA vond ik zelf trouwens ook altijd gauw saai worden, net zoals oblivion:9
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gametrailers.com/player/26313.html?type=flv

    Vind het er wel echt briljant uitzien nu. Ben ook heel benieuwd wat die rare knipperende (moderne?) schermachtige dingen door het beeld betekenen.

    Wat wel weer heel erg opvalt is dat er 10 vijanden om hem heen staan, maar er telkens maar 1 tegelijk aanvalt...
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mij maakt het niet uit wat de vijanden doen. Ik weet nu toch wel dat ik iemand wordt die zijn doel vermoord en dan weer verdwijnt, dus alleen maar vechten als het echt moet.
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Biba
    hebben ze gedaan omdat ze het zo realistisch mogelijk willen houden. Het is veel irritanter om iedereen in de gaten te houden terwijl ze allemaal schijnbewegingen maken en er eentje opeens aanvalt dan waarneer iedereen tegelijk aanvalt.
     
  9. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    srry voor de dubbelpost maar groot nieuws:

    iedereen die denkt dat de game pas eind november uitkomt, check dit maar eens:

    http://www.springwidgets.com/widgets/view/11749

    het is de officieele countdown van IGN en als je het uitrekent kom je uit op 14 November :D
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Amerika waarschijnlijk ?
     
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zal toch niet veel verschil in zitten met Europa:confused:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat ze het snel weten op te lossen. :eek:
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alweer.... waar rook is....

    wat is je bron?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt wel of ze een stelletje amateurs op de productie van dit spel hebben gezet want het gaat niet echt goed. Ze willen het spel in november uitbrengen maar als je het gameplay filmpje ziet zie je dat die guards gewoon omstebeurt met je vechten en gewoon niks doen als je met iemand anders vecht. Beetje nep voor een game als dit.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moet het eens zijn met RBZ.
    Ik heb namelijk zwaar m,n twijfels of deze game nog dit jaar gaat uitkomen.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk dat de meeste van ons het geduld wel zouden hebben om een paar maandjes te wachten als het spel daar beter van word, de vraag is echter of Ubisoft het zich wel kan veroorloven om deze game rond de kerst niet in de winkels te hebben liggen
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dit spel is ZO gehyped.,, dus dan zijn de verwachtingen hoog en nu komen ze met dit soort problemen aankakken. Zouden ze zich nu al aan t indekken zijn? Zo van, tja t is niet zoals we belooft hadden, want blahblahlblah ruimte op 360 blahblahblah structuur ps3 blahah...

    ik denk idd dat ze misschien beter december als release maand hadden kunnen pakken... ik bedoel... release m op 20 december.. is nog steeds enkele dagen voor kerstmis..
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien dat met dat vechten al vanaf het begin zo is, denk ik eigenlijk niet dat ze dit nog gaan veranderen.. Maargoed dat is wat ik denk, hopelijk komt ie wel gewoon november uit!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina