Toffe game... maar te frustrerend voor woorden... zit je midden in een competitie, moeten er van die lamballen tegelijkertijd mee skaten! heb je eindelijk een mooie trick voor veel punten, bots je weer tegen zo'n malloot aan die ook daar wil skaten, retry dus...
Bij mij werkte het ook de hele tijd niet, totdat ik even alle cookies van de EA site had verwijderd. Het was wonderbaarlijk Ik kon opeens inloggen en uploaden Give it a try
Misschien heeft het er mee te maken dat de cookie niet wordt geaccepteerd (IE). Staat er bij degene die nog problemen hebben met inloggen misschien een oogje met een stop bord erbij op de inlogpagina of daarna?
Heb dinsdag eens even met Dion online gedaan. Was erg grappig. Alleen vind ik S.K.A.T.E. best moeilijk.
Heb skate sinds vandaag best leuk, maar er is gewoon totaal niemand online? eigen server maken lukt ook al niet? wat een kut online systeem zeg
Niemand online? Er zijn altijd wel mensen online hoor. En als er niemand is dan maakt hij een nieuwe voor je dus... Denk dat er iets mis met jouw verbinding is ofzo hoor.
even een paar vraagjes voor de mensen die m al hebben.. 1. is er veel keuze aan boards/wielen/kleding e.d. ? 2. is de spel wereld echt zo groot als er gezegd werd? 3. kan je online gewoon met iedereen door de hele spelwereld, of moet dat in delen van de stad? alvast bedankt ... ik ga deze game ook nog wel een keer kopen, mr wil gwn ff wat meer er over weten nog
denk niet dat er iets mis is met me verbinding hoor.. aangezien ik nooit problemen heb en me settings van xbox live zo staan als ze moeten staan. maargoed dat hele EA gedoe is bagger iig kan ook geen filmpjes of wat dan ook uploaden omdat ie niet kan connecten
1. Ja zat keuze vind ik alleen kleding mag wel meer. 2. Ja ik ontdekte net zelfs nog nieuwe dingen. 3. Je kan online freeskaten in bepaalde delen van de stad dus niet de hele spelwereld. @ Furious devil, Volgens mij zijn ze net vandaag de servers aan het updaten want iedereen die ik spreek kan niet online met skate. Ook kan niemand filmpjes ofzo uploaden. En als ik kijk op skate.reel dan staat er Site maintance ofzo dus ze zijn nu bezig met de servers lijkt me. Heb even geduld en dan zal het DENK ik vanavond of morgen wel weer goed zijn.
Heb dit spel nu 2 dagen, en ik moet zeggen dat dit spel 100x beter is dan de Tony Hawks reeks. Gewoon leuke lines doen en vette gaps, zonder al die megga combo's en mega gaps. ZALIG spel gewoon. De intro vondt ik ook wel erg leuk gedaan Peter M
Ik heb skate nu, wat een zalige spel alleen heb ik wel een vraagje met het aanmaken van een char in carriere mode.. Er wordt mijn gevraagd welke style ik wil gaan spelen regular/loose/groovy? Maakt dit veel uit voor het uitvoeren van tricks of niet echt.
Alles is het tegenovergestelde als je voor Goofy gaat. De style heeft eigenlijk alleen invloed op hoe dingen uitzien qua animaties. Zelf vind ik de goofy stance vreselijk uitzien in Skate...echt een klote "push" animatie. Maar, it's all personal natuurlijk
Ik sta goofy, zo stond ik ook altijd op een skateboard daarom ervoor gekozen. Mij maakt het niet echt uit alleen maak ik makkelijker een laser flip dan 360 flip.
Ben nu bij pro challenge en mijn eerste sponser contract al bijna op zak. Begin de trucjes nu aardig onder controle te krijgen en dat in maar 3 uurtjes spelen terwijl ik echt niks met skaten heb..
Het is ook niet zo heel erg moeilijk je hebt het alleen niet meteen in 10 minuten onder controle. Het vergt gewoon een klein beetje tijd en daarna is het fantastisch.
Pfff jongens wat is een goede plek om de laatste film challenge te doen, ik moet 30m grinden, 4500 punten halen en 5 m powersliden. Ik doe steeds de straat waar de regs zit, alles lukt me behalve de powerslide omdat ik dan al eenmaal beneden ben, kent iemand een goede plek om deze te doen? edit: nvm, het is me gewoon gelukt in dat straatje