Hayabusha vind ik juist een van de lelijkste :{ Die Rogue is bv ook 10 x niks. Net als nog een paar anderen, maar die zijn niet zó erg
Ik doe nu maar gewoon de Hayabusa shoulders, Katana body, Security head... Vind dat hoofd niet echt mooi maar is wel stoer dat je m alleen hebt met 1000/1000G
Nee, dat doe je niet onder 't mom van oldschool. Dat doe je om respect te tonen aan de 1e Halo. Toen stoere looks nog niet alles betekenden. Toen zag de MC er als de MC uit, een militair. In H2 moest ie er opeens stoer uitzien! Want geef toe, die Mark VI ziet er beter uit dan de Mark V, en een stuk stoerder. Maar die Mark V is gewoon dé echte! Moet 'm alleen nog vrij spelen. (geloof ik...)
Ik loop nu alleen een beetje blij rond met die katana. Jammer idd dat iedereen met die hayabusa helm rondloopt. Alleen moet ik nu nog 1 shoulder van die elite maar heb echt geen idee hoe je die vrijspeelt, is nummer 4 dacht ik.
Als je die katana op je rug hebt, zie je dan geen wapen op je rug? of gaat die er super lelijk gewoon overheen?
gaat er superlelijk overheen. Je kan duidelijk zien dat dat er later toegevoegd is aan het spel, want het ziet er echt niet uit.
ik hoor allemaal armors te hebben maar ik krijg ze niet, er staat ook overal dat het buggie, maar hoe kan je ze dan opnieuw halen
Ik heb dat ook dat ik geen armor stukken krijg. maar heeft iemand een commando armor met een elite. Ik wil graag weten hoe ie er uit ziet dus kan je dan een plaatje posten.
Kijk deze tread op bungie.net http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=13289977&postRepeater1-p=575 Nu al 575 pagina's in 14 dagen. Alleen om een armor te unlocken en ze weten nog steeds niet hoe.
ik heb al die achievements om al die scout dingen te hebben maar heb alleen de body zijn er mensen die die armor wel hebben en ohja die ODST head hoe haal je die? er staat spartan graduate dat is toch gewoon de graduate achievement?