1.11.23 1 shortKut zoals erret het zegt Echt te triest dat er zoveel word afgesneden. De chicane jump had ik wel verwacht, maar maak er alsjeblieft nog een beetje een eervolle ronde van.
Inderdaad! En hoe moeilijk is het om er onzichtbare muren neer te zetten? Of om de snelheid richting 0 te brengen als je afsnijdt? Of straftijden zoals in FM?
inderdaad, het hoeft geeneens zoals in FM2. Maak het gewoon dat elke grasspriet die je raakt, of elke millimeter vangrail, je 1 seconde straftijd geeft. Dan is je ronde tenminste meteen lekker verkloot.
Inderdaad, zo moeilijk is een effectieve oplossing niet Ik hoorde trouwens dat je aangenomen was bij het HAN rally team? Congrats! Ik roer ondertussen ook in de 1.11.xx (.91 ofzo)
nee ik heb hem nog niet.. weet ook niet of ik hem gaat halen.. fop afsnij gedoe allemaal. Wel met tijd verbeterd 1.11.84 was het geloof Thanks metalen pwik
thnx, t gaat echter al vooraan de 1.09 in. ik stond eerst 4e ofzo met die tijd, maar al die engelse zie ik non stop spelen, dus ik ga geen eens de moeite doen om dat ook te doen. koop vandaag toch de volledige versie ^^ eerst heerlijk sp-en, beetje tracks kennen, en dan time attacken en online racen.
1.15.71 met de Exige GT3. Ik sta daarmee 2e in mijn friend list en 1.137e van de hele wereld. Vanmiddag ga ik proberen om onder de 1.15 te komen, dat zal wel makkelijk zijn. Als ik 1.14.50 heb sta ik iets van 300e of 400e van de hele wereld Niet slecht voor mijn doen, ook al zeg ik het zelf. Ik had ook 1.21 met de Honda NR750.
Gisteravond laat de demo gedownload en vanochtend een 1.11.58 gereden (rank 30 ofzo). Kan makkelijk nog een paar tiende vanaf, alleen gingen mn handen zeer doen (te lang niet gegamed? ) Ze waren helemaal stijf. Ik ben binnenkort jarig en misschien krijg ik de full version wel. Dus kheb em nog niet gekocht. Kan toch doordeweeks niet spelen.
Is het zo dat het sneeuw geen invloed heeft op je tijden en hoe je bak rijd glijd noem maar op? worden je tijden met een silver account ook op die leaderboards neergezet? Ik ga 't zo maar even checke
Had gisteravond de Ghost van VVV Agoris gedownload, was de eerste die ik tegenkwam en bekend voor me was. Tering, ik kon je niet bijhouden