Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja...
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat heet 'smaak', ik zelf ben dat pimpen kotsbeu. En Juiced vind ik net té arcade. PGR is een kwa gameplay een echte arcade game, maar presenteert het als een reaslistische racer. Dat spreekt mij wel aan. :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, kan het niet beter zeggen. Het hele pimp my ride bling bling gedoe in racegames komt me de neus uit. Het gaat mij om het racen.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad. Die motoren zijn trouwens echt brak uitgwerkt, ik kan er geen bocht fatsoenlijk meenemen, komt misschien ook omdat ik er totaal geen ervaring mee heb maargoed.

    Heb ook eventjes op de motor in arcade mode gereden. Me eerst challange op platina direct gehaald. Dat zegt wel wat over het niveau 8). Damn, motor rijdt zo brak als wat.

    Verder een leuk spelletje, alleen Gotham Career maakt geen ruk uit of je Easy of Hardcore doet :confused:.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat urban tuner stijltje kwam mij ook halverwge NFS underground de strot al uit maar er is nlijkbaar markt voor want die spellen blijven maar komen... . Ik twijfel nog of ik PGR4 zal halen of toch maar voor de pure arcade racer Sega Rally zal gaan. Ik ben een beetje bang dat PGR4 toch nog te veel op deeltje 3 lijkt om echt lang te kunnen blijven boeien.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoezo brak? Mark, speel Test Drive Unlimited en begin op een motor te rijden. Dat is pas brak. De motoren in PGR zijn super, ik kan geen genoeg krijgen van de twee wielers:)
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De motoren vragen wel wat oefening van je, maar als je het doorhebt is het allemaal best te doen hoor :) Vind ze harstikke tof.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Precies, iemand al die Gamerpic van 1,000,000 Kudos gekocht?:lol:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De motoren van Test Drive Unlimited vind ik dan weer wel lekker rijden en die van PGR4 niet. Mja, misschien is het wennen.
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik wel doen, die handschoenen zitten wel heerlijk 8) En warm..


    Trouwens iemand al time trial op de Nordschleiffe gedaan 8) Die SSC Ultimate Aero.. wat een beeeeeeest 8) 4.49 het wereldrecord en dat is nog een brakke ronde ook. Zal wel richting de 4.40 gaan denk ik... slaat helemaal nergens op, in het echt doen ze er 3 minuten langer over... Wel grappig, met 415 over het rechte stuk, bugatti Veyron = pwned :cool:
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de Nürburgring (is toch hetzelfde als Nordschleiffe?) alleen gereden in carreer mode met sneeuw op het asfalt en zo'n auto uit de jaren 50, dat rijd echt heel anders, maar was wel leuk om te doen :) Alleen speelde ik op easy en ik was niet binnen de gesteld tijd binnen, mss te rustig gereden, zat ook af en toe een beetje te klooien met driften en zo.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nurburgring is het Formule-1 circuit. De Nordschleiffe is het 20km lange circuit.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb een filmpje gemaakt met mn mobiele telefoon van PGR4. Van replays die ik heb gemaakt, standpunt vanuit de andere auto genomen en wat drive-by's gefilmd van onder andere een Audi R8 en een audi RS4. De kwaliteit is niet geweldig maar kijk maar eens naar de video of het wat is:


    De link

    http://nl.youtube.com/watch?v=KfWKMP4S_1w
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik bedoel ook dat hele lange circuit, die moet je een keer rijden met sneeuw op het wegdek in de carreermode met een auto uit de jaren 50. Volgens mij stond daar iets van Nürburgring, maar mss vergis ik me. Dat Formule-1 circuit heb ik idd ook gereden, volgens mij in de demo.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig verslavend spel zeg!
    Gister ontvangen van bol.com en vanmorgen ruim 4 uurtjes gespeeld!
    Eerst lekker de singleplayer doorspelen, en daarna lekker op live!

    Mensen die ook PGR4 straks online gaan doen...voeg me toe en wie weet tot binnenkort eens online (kan ook met andere games ;)): Mythos NL
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    heerlijk spel!!

    heel verslavend voor4al het time-attack is weer super!
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegd;)

    Super spel btw, vanmiddag binnengekregen en kan nu al niet meer stoppen met racen, alles voelt echt enorm goed aan, mooie graphics, weersomstandigheden:thumbs:,Photo-mode_O_, motoren:lol:(Rijden tot mijn verbazing echt heerlijk en geven je het gevoel je echt een motor aan het berijden bent) en natuurlijk last but not least: Subaru Impreza. Zoals al vaker gezegd: Vond je PGR 3 tof dan zal je deze super vinden.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die Impreza waar kan ik die in vredesnaam vinden in de Career modus?:9
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je dat je die kreeg bij een challenge...

    edit- Valt mij nu net op dat ik niet kan spectaten bij een online match...
     
  20. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb PGR4 nu binnen, en DAMN wat is dat spel geil! Kvind die motoren echt super lekker rijden. Teering wat een game!! Graphics ook supah.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina