Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik heb er een hard hoofd in dat dit gaat werken op de 360 met een memorystick...
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het eigenlijk ook, vooral omdat Microsoft alles zal doen om de verkoop van Xbox Live en de Xbox Live Vision Cam te stimuleren. Met de USB stick zouden we te goedkoop uit zijn natuurlijk. Klinkt misschien negatief maar zo is het wel.
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Seabass vertelt in dit interview welke veranderingen hij is de toekomst wil gaan maken, om PES echt 'next-gen' te krijgen.
    Beetje vreemd dat ie loopt te vertellen dat hij aan een aantal dingen niet is toegekomen terwijl hij aan PES 2008 2 jaar heeft kunnen werken. Dit lijkt mij dus weer zo'n standaard praatje van die gast, om ons lekker te maken voor PES 2009.

    Het interview:
    http://www.winningelevenblog.com/2007/10/seabass-plans-radical-overhaul-for-pes.html
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het lijkt me nu juist dat hij concreet nieuwe dingen aankondigt. Over nieuwe game modes en een complete nieuwe opzet van het spel ( complete overhaul ), dus voor zijn doen is dit aardig open. Zal wel een reactie zijn op de goede ontvangst van FIFA.
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijf ik het vreemd vinden dat ie eerst dingen zegt zoals;
    'We screwed up the 360 version of PES 6' en dan PES 2008 de hemel inprijst met argumenten zoals; 'We've worked for more than 2 years on this version' en nu begint ie PES 2008 ook weer een beetje af te kraken dat het ook niet is wat ie voor ogen had.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat ze tijdens het ontwikkelen van PES 2008 tegen grote problemen aangelopen zijn met de PS3. Ze waren ook extreem laat klaar dit jaar. Door die problemen zullen ze wel achterop zijn geraakt wat betreft het toevoegen van nieuwe modes. Ze waren bijvoorbeeld eerst van plan die Fantasia-mode toe te voegen, maar door problemen hebben ze die er toch uitgelaten.
    Nu kennen ze de PS3 wat beter, dus zullen er komend jaar minder problemen zijn.
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft alsnog vreemd dat je meer dan 2 jaar nodig hebt om een spel te kunnen ontwikkelen dat echt vernieuwend is. Telkens maar die lulkoek over dat ze volgende keer echt een vernieuwend en next-gen spel zullen uitbrengen. Toon dan gewoon ballen en zeg eerlijk dat je je erin hebt vergist (het maken van een next-gen spel) en dat je de volgende editie probeert vernieuwend te zijn. Konami belooft keer op keer dat het allemaal beter zal gaan worden, maar dat schept zo te horen alleen maar valse verwachtingen.
     
  8. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Nick, je link naar het interview werkt niet. Is ook niet zo vewonderlijk met al die puntjes ;)
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangepast ;)
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat 360-usb stick verhaal? ... Eerst zien, dan geloven:)
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou iig wel vet zijn, je kan toch ook een speler creeren door een eigen foto of waren dat fabeltjes?
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar de vraag is hoe je die foto op je 360 krijgt.
    Moet je daar een Vision Cam voor hebben, of kan je ook een foto op een USB-stick zetten en deze laten inlezen.
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind dat ook beetje scheef van zo iemand die dat zegt.
    en als PES 2009 uitkomt? krijg je dan weer het gezeur van de volgende gaat echt echt echt goed worden.
    Ik vond PES6 op de 360 een waardeloze game en verwacht nu dus ook een next gen PES game, niet voor volgend jaar dat boeit me nu geen ene reet.
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen, ik heb de pes demo nu alweer 2x gespeelt maar ik vind de demo een beetje irritant. Zo vond ik het speelveld heel irriterend en ook de blauwe bal was onwijs irritant. Bij Pes 6 kon je van afstand nog goed voetballen, maar bij 2008 gaan me ogen gewoon pijn doen van die afstand...
    Hadden jullie dit ook of hebben ze gewoon een slechte demo met kutbal en kutveld in mekaar gezet??

    is btw dat blauwe beginmenu ook het definitieve menu?? vind hem namelelijk niet echt mooi.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit heeft maar één camera-instelling omdat het een demo is In de full-version is dat weer gewoon.
    Ook kan je dat uit ( ik meen ) 12 andere ballen kiezen en zelfs de grasmat kan je kiezen.
    Ik denk dat het beginmenu blijft zoals het in de demo is.
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    dan weet ik ckr dat ik die stomme blauwe bal niet ga kiezen, en zeker niet op dit veld=( zou je per stadion het veld kunnen veranderen? denk dit trouwens niet, maar als dit wel kan dan hoef ik tenminste nooit op dat stomme veld te spelen_O_ hoeveel stadions zijn er btw?
     
  17. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    15 geloof ik.. al kan ik ze niet allemaal zo opnoemen op de zonnige zondag..
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    jepz, dat kan... per stadion veld veranderen is mogelijk....
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een demo...
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als ik zo de demo speel dan denk ik niet zo van 'Jippie, wat ziet het er gelikt en fantastisch uit, laat ik het spel gelijk bestellen'. Een demo moet je overtuigen om iets te kopen, en dat doet deze demo niet echt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina