qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Lol @ deze discussie xD. Rampage, jij bent echt een loser, damn xD. En ja, de concurrentie in NL met CoD4 gaat erg groot worden... *Kuch*. Clans gaan en komen.

2. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Nou qg, boys krijg dan nog steeds geld van jullie hahahhahahahaha.

Bedoelde je dit Positief of Negatief?

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  3. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zweeeeeer positief :);)

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooie uitspraak Peter:9

5. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *)*)*)*)*)

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

We hebben toen niemand gekocht, die boys van RiP hebben toentertijd gekregen wat iedereen gekregen had. Natuurlijk was RiP sterker, ze hadden tenminste een 4 persoonsteam. Wij hadden BUU nodig om de beste van Nederland te worden dus we recruitte hem, de andere van RiP waren niet goed genoeg dus konden vertrekken.

DyNaMiK ik weet niet wat je probleem is maar de reden dat ik SG help is omdat het allemaal vrienden van me zijn, natuurlijk word het een goed team maar ik zal nooit een CoD team recruiten aangezien qG gebaseerd is op CoD spelers. Wij spelen CoD nu sinds deeltje 1 is uitgekomen, we kennen het spel en de spelers en geloof me, een beter Nederlands team is niet mogelijk.

En ja 12eaper ik had je toch een TV gegeven lul, of ben ik nou achterlijk?

EDIT: Het was geen qG.RiP, het was SyZyGy en BUU ft Locust en AriDiTy

Oh en btw dat team van SG is niet het oude team van eOs. eOs was slecht op de Beta, de enige spelers die iets konden betekenen waren InteraXz en FuraXz, die zijn beide naar SG gegaan doordat Negat1ve ze aangenomen heeft, daarbij heeft hij GambLe (mijn oude mede-clanleader bij GS en aVIP) en Scorpio0 weten te regelen, 2 oude erg goede CoD spelers die ook aan het beesten waren op de Beta.

Damn kid leer je feiten toch een keer, dit is vermoeid discussieren hiero.

7. Gamble

Gamble dirtyDutchz

Leuk Bevonden:
    0
    hahhaa die mensen hier zijn zwaar lelijk ..,, hoe wil je nu iemand in een clan kopen. Ik zou het ook wel weten als de beste clan je zou vragen dan ga je toch meteen daar hoef je heus niet gekocht voor te worden hoor wat is dat voor bullshit ?..

8. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    hier dit bedoel ik nou, ik ben nu door sommige dingen overtuigd maar een ding vind ik wel erg.. dat als je je mening geeft je wordt uitgemaakt voor mongool en loser, volgens mij is iedereen gewoon bang voor qG ofzo

9. Gamble

Gamble dirtyDutchz

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo bang waarom zou ik bang zijn voor qG er zitten mensen bij waar ik al langer mee heb gespeelt en waar ik goed bevriend mee ben en waarom zou je bang moeten zijn voor een clan?.. wil je dat ook even uitleggen aub (K)

10. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    ok, nou ik heb mensen gehoord die op xboxworld zitten die er hezelfde over denken als mij, maar die niks durven te zeggen

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wie is Gamble?

12. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe denk jij er dan over rampage? leef je uit

13. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamble is degene waar Martijn ( SmartieZ ) GS mee heeft opgericht.. tot en met aVIP ook altijd medeleader geweest.. toen martijn en ik AK47 begonnen ( dus nu qG ) scheide onze wegen ;)

14. g0dLikE

g0dLikE Guest

Intenzz zowat iedereen haat qG dat je t ff weet.. iedereen vind jullie irritant arrogant, no lifers.. ga allemaal een leven zoeken ofzo.. ^^

15. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie hate mij allemaal :eek::eek::'-(:'-(:'-(

16. g0dLikE

g0dLikE Guest

Jij ben volgens mij de enige die niet is bezweken onder de arrogantie van qG

17. gekinskedel

gekinskedel c3l Leader

Leuk Bevonden:
    0
    qG is niet arrogant, leer ze maar is beter kennen dan weet je dat t relaxte gasten zijn!!

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Maak even een lijstje als je wil, ben erg benieuwd, 80% zijn toch random noobs.

19. Gamble

Gamble dirtyDutchz

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zijn gewoon jaloers..,, jammer is dat maar ja wat doe je eraan?..

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w000t jefrey jij ook eens op XBW *) lollollolllol .. hopenlijk doet willem II vanaf nu wel goed :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina