1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    om een of andere reden kan ik echt niet wachten. gister ene beetje op youtube allemaal matches lopen checken.

    check deze comeback van Eileen in ronde 3

    http://youtube.com/watch?v=mklJqexf84Q
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vooral dat commentaar erbij 8)

    Mij lijkt deze titel wel leuk omdat het realistischer is dan DOA. Met Dead or Alive en Soul Caliber spettert de actie soms van je scherm af. Dan oogt Virtua Fighter toch een stuk soberder. Maar ik heb ook al genoeg filmpjes gezien om te kunnen concluderen dat de gameplay in Virtua Fighter van hoge kwaliteit is. DOA is leuk, maar de meeste moves zijn onrealistisch. Als ik zo naar Virtua Fighter kijk, heb ik wel het idee dat iedere move te doen is door een vechtsporter. Het zal wel even wennen worden, want ik ben ontzettend gewend aan het countersysteem van DOA.
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    LOl dat commentaar is echt lachen. Er is ook een commentaar in het spelletje zelf, amerikaans commentaar (kan je ana en uit zetten). dat is echt verschrikkelijk slecht lol. Als je op youtube filmpjes checkt kom je er vast wel eentje tegen waar het commentaar aan staat.

    en ik ben ook echt gewend aan doa, ik heb echt maandenlang alleen maar dat spel gespeeld (was mijn eerste spelletje samen met graw maar die speelde ik niet online). Ik heb het nu al maanden niet gedaan maar zal toch erg moeten wennen denk ik.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vechtspellen hebben me nooit echt getrokken, totdat Xbox Live om de hoek kwam kijken. Nu is het mijn favoriete genre om online te spelen. Ik vind het namelijk ook wel leuk om naar anderen te kijken voordat ik zelf weer aan de beurt ben. Ik heb ook Soul Caliber 2 en 3 gespeeld, maar nooit echt langer dan een paar dagen. Tegen de computer vechten trekt me gewoon niet zo, tegen mensen is veel minder voorspelbaar. Aangezien Dead Or Alive de enige is die online kan, heb ik die door de jaren heen kapot gespeeld. Ik begon gelijk op de eerste dag met Dead Or Alive Ultimate, die ik overigens nog meer gespeeld heb dan DOA 4. Ik vind DOA Ultimate overigens lekkerder spelen dan deel 4. Vooral mijn favo personage Hitomi speelde voor geen meter meer, zodat ik die in deel 4 amper heb aangeraakt. Maar na zo'n tijd ben ik de characters van DOA een beetje zat. Je kent hun moves en weet wat ze doen. Daarom is het leuk om alles weer opnieuw te ontdekken in Virtua Fighter. Ik pak dan altijd een pennetje en papier en dan ga ik zitten oefenen en de beste moves en combo's schrijf ik dan op. Want ik kan nooit alles onthouden ;) En dan ga ik ze online uitproberen.
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nah ik was nooit zo hardcore. Hoogste rank is B+ maar ik ben overtuigd dat ik in werkelijkheid ruim een A in skill was. Ik had eerder nooit nederlandse mensen in mn lijst en speelde alleen met amerikanen. Lag dus. Als ik dan met NL'ers speelde met hogere ranks speelde won ik makkelijk. Ik had een paar maanden geleden, na een paar maanden niet gespeeld te hebben 2 keer achter elkaar, of mischien 1 of twe matchen er tussenin een S afgemaakt (hij was eerder SS) met elliot.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor de mensen die het misschien nog niet wisten, de demo staat online! Toen ik dit nieuws las, rende ik gelijk naar mn 360. Ik wilde het spel al graag hebben, maar na de demo kan ik echt niet meer wachten. Wat een geweldig spel is dit. Ik had nog nooit een Virtua Fighter gespeeld, dus ik vreesde dat het een beetje houterig zou zijn. Maar het speelt heerlijk soepel. Er zit volgens mij geen trainingsmodus in de demo, dus je moet in de demo maar ff proberen wat alles is. Ik weet in ieder geval nu zeker dat ik dit spel vanaf dag 1 in huis haal
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik zag het net ook staan, deed onmiddelijk mn 360 aan en is nu aant downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Weinig interesse hier voor dit spel. Maar goed, ik vind het vet. In de demo staat de CPU wel heel makkelijk. Een beetje tegenstand had geen kwaad gekund. Maar als het weer te moeilijk is lopen ook weer veel mensen te miepen. Net zoals bij de baas van DOA 4. Daarom zullen ze de tegenstand wel niet al te moeilijk hebben gemaakt. Mocht je ook interesse hebben om het tweede outfit van de characters te zien, dan moet je start ingedrukt houden en daarna op A ofzow. Het is in ieder geval belangrijk om de startknop ingedrukt te houden
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het allemaal een beetje sloom en houterig lopen eerlijk gezegt, en je combo's lopen ook niet ech soepel achter elkaar door of ligt dat aan mij?:confused:
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het juist helemaal niet sloom of houterig. Het ligt er ook aan welk personage je kiest. Die 2 mannen, Akira en Blaze, zijn wat groter en bewegen zich iets trager. Maar dan doe je wel meer schade. Die 2 vrouwen, Eileen en Sarah, zijn behoorlijk snel in hun moves. Maar hun moves zijn dan weer iets minder krachtig. En over de combo's. Je verwacht toch niet dat je zonder oefening ff vette combo's uit je mouw slingert? Dat vergt veel oefening. Dat heb je met veel vechtspellen. Het heeft een soort "easy to pick up, difficult to master" principe. Ik heb na een paar potjes al een paar goede combo's gemaakt. Maar dan moet je wel weten wat je doet. Met button bashen zal je geen lange combo's maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  11. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zijn wel om te huilen
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    dat die combos mischien niet zo lekker lopen licht gewoon aan het feit dat je maar wat aan moet kloten. De training zit niet in de demo dus tis een beetje moeilijk om te weten hoe je een mooie combo maakt.

    en met de graphics ben ik tevreden hoor.

    Maarja over de demo zelf, omdat de CPU makkelijker dan normaal staat is het niet zo uitdagend. en omdat je geen trainings sessie hebt is het over het algemeen maar wat aankloten. Maar Ik heb het spel eerder gespeeld en met wat training van de moves en de cpu op normaal nivue is het een stuk gruwelijker.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met de graphics is niets mis naar mijn mening. Ik heb niet eens een HDTV, maar zelfs op mijn gewone tv ziet het er best mooi uit. Ik vind het altijd belangrijk dat de characters er goed uitzien. Dat zit wel goed, er zitten in ieder geval meer polygoontjes in dan bij DOA 4. Op de omgevingen heb ik nog niet zo gelet, maar qua graphics heb ik voorlopig niets te klagen.

    Met een trainingsmodus en een online modus ben ik voorlopig wel zoet met Virtua Fighter 5. De demo heeft mij in ieder geval overtuigd. Soms slaat mijn mening door een demo helemaal om zoals bij Fifa 08. Dat vond ik helemaal niets, dus die heb ik lekker in de winkel laten liggen. Deze Virtua Fighter demo is de leukste van de laatste tijd :)
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ey supremacy ik stuur je binnenkort een friend request ja, voor als het spel uit is.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Prima, ik wil wel een paar Nederlanders in mijn lijst die ook Virtua Fighter 5 halen :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ehh, de graphics zijn geweldig (op mijn HDtv dan). Mooie omgevingen en de meeste characters zijn ook erg gedetailleerd (dat meisje met al die monkey attacks vind ik nog wel het mooist). Jammer dat ze een beetje boven de grond zweven.

    Maar hoe mooi het ook is... VF is nooit echt mijn ding geweest en dat merk ik nou ook weer. Best leuk om te doen, maar ik verlang nu al naar een nieuwe Soul Calibur. Die setting, characters en combat spreekt me gewoon meer aan.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Eileen, yup dat word mijn character

    wist ik al vanb de filmpjes die ik had gezien. haar stijl is hard
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Van de characters in de demo vond ik Sarah wel het lekkerste spelen. Ik denk dat ik met haar ook wel begin zodra het spel uit is, maar ik ga zeker even iedereen proberen
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op dit forum is het altijd best druk, maar blijkbaar heeft niemand interesse in dit spel. Zelfs op basis van een gratis demo niet. Dit is volgens mij precies de reden dat er weinig vechtspellen worden gemaakt. Er is gewoon geen markt meer voor. Suffe racespellen als PGR en Forza hebben de ene post na de andere. Wel jammer dat een spel als dit niet leeft. Ik hoop wel in andere landen, anders valt er weinig te knokken online ;) Dit soort spellen zijn juist mijn favoriet om online te spelen, samen met tennisspellen. Al die shooters die de laatste tijd zijn uitgekomen interesseren me helemaal niks
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vecht spellen koop ik bijna nooit de laatste die ik gekocht heb was tekken 3 op de ps1, maar ik heb de demo gedownload en vond hem echt vet (misschien koop ik hem wel) en ik weet zeker als ik de demo niet zal hebben gespeeld dan had ik deze game nooit opgemerkt
     

Deel Deze Pagina