Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hier ook een handige tip voor degene die niet verder komen met de Pro S.K.A.T.E. challenges.

    Elke trick die jij doet neemt de CPU over, als je een 360 draai maakt doet de CPU dat ook. Als je gewoon de linker stick voor het draaien naar links of rechts inhoudt en naar links of rechts tweakt met de rechterstick dan doe je een 540 en dat kan de CPU niet. ;-)

    Zo win je elke uitdaging (soms zelfs online 8))
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    heb Skate eigenlijk wel vette numers?
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi akaid :+ vanavond even op h3 komen eh. 8)

    Je kan ook je eigen muziek op Skate. laten draaien ;)
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovenin de suburbs heb je hele langs rails en loopt daarna stijl naar beneden voor je powerslide.
     
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog wel aardig wat footage, ook heb ik moeite met de pro challenge in plan b skatepark. Iemand tips?
     
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  7. Drogba

    Drogba Guest

    Ik heb net alle Milestones gehaald, challenges etc, heb alle pro's verslagen met S.K.A.T.E. ik moet alleen 1 achievement nog en dat is Fanboy(Beat all the Pros).

    Ik heb gekeken op mn map maar ik zie nergens meer objectives? Mijn laatste was met big black en dyrdek datje die 360 flip to fs crooked meot doen, en als ik in mn logbook kijk zie ik overal completed staan.

    Kun je ook naar binnen bij the matrix plaza of zo, mis ik nog een of is dit een glitch
     
  8. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  9. Drogba

    Drogba Guest

    Nope, helemaal niks!
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is aan de zuid kant van de matrix een lift naar boven.
     
  11. Drogba

    Drogba Guest

    Ja en daar is de Pro challenge met big black en dyrdek, die heb ik al gehad. Ik zie nergens op de map zo'n blauw icoontje meer.
     
  12. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    I know . maar zal vetter zijn al zat er vette numers op. en ik ben gekomen:)
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    I dont smile en ik die bijna tegelijk een hippieflip maken.\o/
    [yt]4P5z-9y_guU[/yt]
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de X-Games gewonnen maar nu zijn al mijn Trasher film challenges weg die ik nog moest. Hoort dit en hoef ik deze niet meer te doen of komen ze terug als ik ook op de cover sta van Skater Magazine?

    Zouden jullie ook nog mijn filmpje kunnen raten want ik zou ook nog graag een Skate Celebrity willen worden. :cool: Ben ook bereid om andere mensen aan deze achievement te helpen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  15. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me nou zo vet. Ga 'm kopen denk ik. Maar ben je er wel ff mee bezig om hem uit te spelen/achievements te halen. Niet dat je er al na 10 uur op uitgekeken bent.. Moet natuurlijk wel waar voor mn geld ;)
     
  16. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat je je niet snel gaat vervelen met deze game het is ook een erg moeilijke game.ik ga vanavond ff me Nintendo ds verkopen en dan morgen ochtend gelijk Skate halen:thumbs:
     
  17. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Drogba

    Drogba Guest

    Weet niemand waarom ik de Fanboy achievement niet heb gehaald?
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet weten, ik kreeg hem zelf nadat ik de Rob & Big pro challenge had gedaan. Ik heb wel gehoord dat sommige mensen problemen gehad hebben met de achievements.
     
  20. Drogba

    Drogba Guest

    Ik ga via Records even alle Pro Challenges opnieuw spelen,er staat overal Completed. De autosave functie werkt voor elke challenge die je maakt en niet voor de milestones. Er staat nu ook dat ik nog die chases moet terwijl ik ze al gehad heb, voglens mij is er iets fout gegaan tijdens het autosaven.

    Overigens zie ik tussen alle Pro Challenges 1 rode onder alle blauwe, kan dat iets zijn?
     

Deel Deze Pagina