Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Het spel schijnt mega lang te zijn, dus ik ga er vanuit van wel. Ik ben denk ik ongeveer even ver als jij bent. Ik heb dezelfde keuzes gemaakt.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die necromancer heb ik wel weggebracht. Dus die is niet mijn companion. De prinses wel. Die bood 2000 Gold en een ring, dat kon ik echt niet weigeren. Plus dat haar vader nogal een eikel is, had geen zin om die te gaan helpen. Ik ben nu bijna level 13. Toen ik level 10 was, had ik al gevochten tegen Dudog. Maar ik werd helemaal in puin geslagen, want hij is level 18. Wanneer zou ik het opnieuw kunnen proberen? Zelf ben ik van plan om ook tot level 18 te levelen en dan het opnieuw te proberen.

3. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Waar zit die Dudog dan?

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ging gewoon naar Bartonia voor Quests. Toen kreeg ik van de koningin deze quest waarin je een dwerg als companion meekrijgt. Je moet met hem een caravan vervoeren. Je moet dan eerst 2 of 3 keer tegen een Ogre vechten, tot slot moet je tegen Dudog. Maar die is nog veel te sterk. Gisteravond moest ik ook tegen 5 ridders vechten, toen mocht je kiezen waar je bij wilde horen. Ik koos voor de Elenian Knights

6. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb volgens mij dezelfde knights gekozen. Ben nu zelf ook bij het Dudog punt, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, heb voor de ridders gekozen die mij cunning gaven. Kost normaal gesproken toch veel punten per level up (voor een knight tenminste), vandaar mijn redenatie om die stat te laten boosten.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ga hetzelfde doen.Heb alle klasses geprobeerd en vind knight en warrior het leukste en aangezien warrior met name schade doet en knight ook leuke andere gevarieerde skills heeft ga ik voor de knight

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben een Wizard, dat klonk gewoon het leukst in mn oren. Gisteren heb ik Dugog verslagen, ben nu level 14. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik het spel op easy speel, dan vind ik het soms al lastig genoeg. Er zitten veel spannende matchen bij. Die Dugog had ik echt maar op het nippertje. Ik heb zo'n Greater Troll Ring waarmee ik bij iedere beurt 2 Life points erbij krijg als mijn blauwe mana hoger is dan 9. Dat hielp me wel, want ik had op een gegeven moment nog maar 4 Life points

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kun je een moeilijkheidsgraad instellen dan? Was me nog niet eens opgevallen. Tegenstanders levelen gewoon met je mee, dus waarschijnlijk ga ik een Dudog van level 20 bevechten. :)

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, bij het beginscherm. Voordat je verder gaat met je quests. Er zit wel een kleine straf aan, je krijgt 25 procent minder XP. Als je hard kiest, dan krijg je juist 25 procent extra XP. Tegenstanders levelen wel mee, maar de bazen volgens mij niet. Anders had ik met mijn level 13 Wizard geen Dugog kunnen verslaan van level 18

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    heb al 3x een skelet verslagen en ook heb ik een dungeon gekocht.
    Maar nergens zie ik wat staan dat ik een mount kan hebben?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dungeon is voor monsters. En op een skelet kun je niet rijden. Je zult dus een dier moeten vangen. Dus eerst 3x verslaan en bij de 4e keer moet je capture kiezen en de puzzel oplossen.

Wizard is het moeilijkste ;)

Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt!

15. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de gamerscore zou je eigenlijk een percentage moeten hebben; wat je gamerscore % van je mogelijke gamerscore is (totaal van alle spelen die je hebt). Hoe dichter bij de 100 % hoe stoerder (en meisjes, wat zijn dat ook alweer? Geen tijd voor, toch, als je bezig bent een hoge gamerscore te halen?).

Different cake; Puzzle Quest is aardig maar die steeds terugkerende monstertjes tussen locaties irriteren me, kosten alleen tijd om te verslaan (en je moet noodgedwongen heen en weer reizen). Ook is de computerspeler erg dom gehouden en tenslotte is er irritant veel dom geluk (aan beide kanten) door het maken van reeksen combo's met de stenen die het veld in vallen, rijtjes van drie schedels en dat soort ongein.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Daarom moet je een mount vangen en die trainen. Daarmee kun je dat soort gevechten ontwijken.

17. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PQ al eerder op de DS gespeeld. Op de Xbox360 is het subliem! _O_ Heerlijk spel. Ook leuk voor even tussendoor. Straks eens kijken als ik online er wat van kan maken.

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit lijkt wel het grote puzzle Quest topic =(

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, kan iemand geen Puzzle Quest topic aanmaken? ^^''

20. Zifnap