Moet nog Cortana en het laatste level op legendary (kunnen we ook meteen de meta games daar halen) wie doet er morgen met mij mee?
Wie doet vanafond met mij de volgende lvl's op Legandary: 1. The storm 2. Floodgate 3. The Ark (Ik verzamel de skulls hier ook uit).. PM of Stuur berichtje over live
Wat the fuck is dat voor een level? neem aan dat je Floodgate bedoeld. Anyway, ik zoek nog iemand die met mij Cortana op legendary wil uitspelen.
Vraagje, maakt het uit in welke volgorde je de levels Co-Op speelt om de Legendary Achievement te halen? En is het ook mogelijk om met Random mensen de campaign door te spelen, een matchmaking voor een campaign level?
1e vraag: maakt niet uit welke volgorde 2e vraag: kan niet tenzij je je party op open zet dan kunnnen players wel meedoen
Vanavond kan ik co-op doen. Vanaf half 7 ben ik aanwezig tot onbekend Ik moet alle levels nog op legendary uitspelen. Voeg me maar toe.
Dan kunnen alsnog alleen je friends en recent player joinen. Ik zoek nog mensen die cortana op legendary willen uitspelen wie doet er mee.
Er zijn toch twee opties voor Open Party ? Eentje waarbij alleen Friends en Friends van Friends kunnen joinen, wat is die andere optie dan ?