Developer: Valve Genre: Online Strategy FPS Release: Onderdeel van Half Life 2: The Orange Box, 360-release 18 okt, pc-versie al gereleased via Steam. TF2 @ official Orange Box Site: Orange Box Info: Reviews: Gamespot Review IGN Review Trailers: Soldier Trailer Meet the Demoman Engineer Trailer Ignus Solus (Burn Alone Machinima Complete Guide to Team Fortress 2: Hier vind je informatie over Team Fortress 2, alle verschillende classes en hoe ermee om te gaan. Gamertags: Gamertags van XBW-ers die deze spelen, zal proberen dit up to date te houden.
Heb er ook even die "toevoegen" linkjes bijgevoegd van XBW, hoop dat die zo ook werken, is wel makkelijker.
ik doe ook zkr mee Gamertag: pascal073 voeg mij maar toe kben altijd in voor een partij'tje gamen op de xbox 360
je hebt een Team zeg maar de rode daar heb je paar man bij die de eigen equipment drgaen en daar mee moet je de andere team mee killen de blauwen dus
Start post is bij. Hoop dat ik hem fatsoenlijk kan spelen, wordt sinds die laatste update steeds in/uit gelogd van LIVE, heb sindsdien nog niet eens een potje UNO rond kunnen spelen . Zou wel flink balen als ik TF niet normaal kan spelen.
Ik vind het dan wel weer jammer dat het niet mogenlijk is om tegen de PC te spelen. Ik ga zelf namenlijk voor de PC versie van The Orange Box.. (Nog meer mensen?)
Ik ken ook al alles . Ken alle classes, maps zoals 2fort en dustbowl. Alleen jammer dat je geen granades meer kunt gooien! En het is afwachten of je nog beetje kunt bhoppen ofzo.
deze game is echt heel vet !! veel verschillende klassen .. en die ook echt heel anders spelen !! kan niet wachten om met nederlanders te spelen
Dit is zeker vet, net iets van 2 uur aan een stuk gespeeld. Vooral Attack/Defend gedaan, en 1x capture the flag. Zat bijna altijd in het verliezende team (of zou dat mijn schuld zijn...). Heb nu bijna elke class gespeeld denk ik, vaak gewisseld tijdens een map spelen.