Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriet om te racen is Laguna Seca, en om te driften vooral Test Track King Cobra.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn favorieten zijn Laguna Seca, Mugello Long en Maple Valley. De enige track die ik (nog) niet leuk vind is Sebring (elke vorm van sebring)

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Sebring vind ik ook kut. Evenals Mugello, die baan is naar mijn mening veel te saai ontworpen, zonder enige fantasie. Maple vind ik wel weer leuk. Nu we het toch over tracks hebben, waarom zit de Grand Prix baan niet in Forza.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mugello bestaat in het echt ook forza2lover

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de 2 mooiste banen van forza vind ik de nordschleife en suzuka. jammer dat spa en zandvoort er niet in zitten eigenlijk

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Uuuuuh dat wist ik ook wel! Alleen in het echt vind ik hem ook te saai! Hehe vertel me wat nieuws... :9

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Spa en Zandvoort waren inderdaad welkom geweest. Maar de track die ik het liefst erbij zou zien is Bathurst, een snelle, maar ook technische baan in Australiƫ met veel hoogteverschillen en de muren dicht langs de weg. De V8 Supercars racen daar ook.

EDIT: En ik vind Mugello persoonlijk alles behalve saai. Gevarieerde baan met vanalles wat.

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Sebring vind ik juist heel tof.. lange rechte stukken waarna je weer snoeihard voor een bocht moet remmen, R3 en R4 klasse in de top 15 :9 althans laatste keer dat ik keek..

9. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Rechte stuk van de Ring is handig om je topsnelheid te testen, gewoon achteruit rijden, omdraaien en naar het begin rijden van rechte stuk, omdraaien en plankgas! Mijn topsnelheid staat nu op 385 in een Supra met 1112 PK :)

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed. Maar waarom zit Le Mans eigenlijk niet in Forza 2? In Gran Turismo 4 zag ik die wel. Hebben ze bij Sony de licentie van die baan en bij Microsoft niet?

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Le Mans had er zeker ingemoeten, die baan is zo gruwelijk! Dan met een C6-R vlammen, ge-wel-dig! :D

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister a1 gekeken en kmoet zeggen dat brno ook welkom is, lauw gewoon

13. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, de Nurburgring Sprint en Nurburgring GP en Nurburgring 24H zouden ook leuk zijn, als we het er toch over hebben.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komen ze nou eens met nieuwe banen!!!!? auto's genoeg in forza.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik haat dat circuit echt, reversed vind ik hem wel iets leuker. Ik vind vooral Infield leuk, daar heb je 4 versies van. Nissan gewoon en reversed (2), en Infield gewoon en reversed. Ik vind dat circuit echt geweldig. Heb daar een endurance race gedaan in 56:14, maar het had in 55:59 gemoeten aangezien ik 3 keer spinden door die kut a.i. die in dit spel zit. ;):98)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet wennen aan die onverwachte bochten op Sebring. Die stukken met betonplaten vind ik wel vet, je kan er redelijk driften. Je hebt er echter 0.0% grip.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel goed dat sebring erin zit, vind de baan stukke beter dan maple valley, maar de omgeving van maple valley en t hoogteverschil is wel vet

18. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer tevreden dat suzuka erin zit! dat vinden de F1 coureurs ook een vet circuit. Nu Spa nog. En zat er in forza 1 niet een soort versie van fuji ofzo?

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Je moet hem gewoon een paar keer rijden dan ga je het circuit steeds meer waarderen.. dat had ik ook met silverstone, bij sebring is het vooral echt belangrijk om een goede racingline te hebben..dat moet je zoiezo wel maar je heb van die doordraaiers daar lastig lastig

20. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn F355 Challenge is gebouwt voor die baan, die rondes die ik daar rijdt zijn zo tering snel:)\o/ Lotus Carlton is trouwens ook leuk om in te driften:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina