Cool, ga ik dat doen:b: Dan moet hij wel werken \\Edit: Zie nu dat het 10 weken duurt voordat ik hem heb, dan koop ik voor 5 euro wel 5 cd's
Hmm zonde van het geld. Laat je de zooi binnen paar dagen bezorgen via CDRwinkel.com en je hebt voor pakweg 20 euro 100 cd's. Al moet het in andere zaken ook gewoon veel goedkoper zijn. Spindels bij Media Markt ofzo kosten ook niet zo veel meer.
Uhm, waar staat Beryl in mijn mappen? Want ik wil 'm nu toevoegen aan m'n Sessions, maar kan 'm nergens vinden wanneer ik Browse!
*new name beryl-manager Command : beryl-manager zo staat ie bij mij als ik mijn sessions bekijk en dan even edit bij de beryl manager.. en anders : filesystem-> usr-> x11R6-> beryl- manager
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=433359 Windows volledig geintergreerd in edgy een oudere release, maar het moet dus op de nieuwe en komende release ook mogelijk zijn. Super interesant iig
Ik game niet meer op pc, heb ubuntu wel eens gehad, was super.. maar met deze plug ins... vet! Is dat standaard in het OS of moet je los downloaden? En nieuwsgroepen downloaden is geen probleem? voor de rest eigenlijk niks nodig denk ik.. kwa windows only dan.. Dat windows IN linux vind ik ook wel super, werkt dat niet klote en ZUIGT dat geen geheugen en rekenkracht etc?
Er is ook een nieuwsgroepen download progje, weet alleen de naam ff niet. Heb het ff gebruikt en het werkte super
Hellonzb is er iig 1, echter zelf moet ik nog aan nieuwsgroepen beginnen icm Ubuntu @ Ego: Wow dat wordt na het desktopeffects het volgende projectje Hoe groot hebben jullie trouwens je swap? Ik heb hem even groot als mijn ram (512) echter hoorde gisteren van een collega dat je hem beter een keer over de kop kan laten gaan..... Iaw dan moet ik tijdens de installatie wat van mijn linuxpartitie afsnoepen, hoop dat dat goed gaat......
Geen idee hoeveel precies heb snel wat ingevoerd waarvan ik wist dat het genoeg was zodat ik verder kon
Doet hibernate het dan wel bij jou? Want zover ik weet gebruikt ie daarvoor zeer intensief de swap. het command: free -m laat je gebruik zien btw.
441748 . maar hoeveel mb t is .. vermoed dat er wat mis is gegaan bij partition magic ofzo.. edit: hybernate doet niet zoveel