Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn toch totaal 5 codes ofzo?
    zijn dat zwaard en armor eigenlijk sterk?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja behoorlijk, dik over 350 kracht. Het zwaard van Aziraal is sowiezo één van de sterkste die ik tot nu toe ben tegengekomen, naar het zuiden toe zijn maar enkelen die op sommige puntjes ietsje sterker zijn. Een must voor mensen die gestraft zijn en overnieuw moeten beginnen. ;):9
     
  3. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er geen level requirement op? mijn katana gomai is nu: geen idee/3000, dat vind ik voorlopig hoog zat
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik geloof het wel, maar daar heb je zoals ik het nu lees in het begin alleen niet zoveel aan. Het zwaars is echt geweldig, met witte bliksem over het hele zwaard heen. Vind het geluid in Two Worlds alleen zo lame. ;):)
     
  5. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    het geluid daar let ik eigenlijk niet eens op, veel te druk met spelen :p
    ik heb gister de level 50 achievement gehaald, ik was 46 en had gesaved, daarna ging ik elke stad helemaal uitmoorden, ik was vrij snel level 50 en toen weer load game, wel achievement, geen lege steden :)
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo waren al je vijanden op? ik ben in me tweede savegame level 48 en daar ben ik nog geen eens in het zuiden geweest.

    MP heb ik opzich vandaag wel zin in. Voeg maar White Wolf NL toe als je dit berichtje leest. Moet alleen even zoeken of ik nog een 48 uur kaartje heb liggen. anders moet ik me abbonoment verlengen (heb al kaartje liggen maar xbox laatste tijd zo weinig dat ik het zonde vind om die nu te gebruiken. Doe ik wel lekker rond kerst als je toch zoveel binnen zit tijdens de vakantie)
     
  7. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    nee mijn vijanden waren nog niet op, lang niet zelfs, maar ik wou eff snel 50 pakken voor die achievement
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aaah ok. Trouwens vind multiplayer echt heel weinig aan.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Daar leek mij ook al niet zoveel aan. Ik ben er ook nog niet aan begonnen, ook niet echt van plan. Er zijn toch geen achievements voor. ;):9

    Voor de mensen die het willen, jullie mogen me wel toevoegen, ik heb nog plaats voor een kleine 60 man. ;):)
     
  10. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je gears of war online? zoja dan voeg ik je toe :p
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nope, al tijden niet meer gespeeld. ;):9
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ga niet beginnen aan die codes, wil geen risico lopen8)

    Ik heb nu toch allemaal armor tussen 600 en 700 en met mijn katana en katana Gomai heb ik ook genoeg wapens.

    Hoe kom je eigenlijk in die stad in het noorden waar die grotew poort voor staat? Die poort is enige doorgang maar daar kun je niet door:{
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Stad is niet toegankelijk. word waarschijnlijk pas bij de patch toegankelijk.

    Heb zelf trouwens een geniale stoere helm net gevonden. King's cap ofzoiets. Echt helemaal bedekkend en ontzettend strak.

    Vind het wel jammer van Two Worlds dat je zelden een compleet outfit hebt. Zijn zoveel verschillende outfits en met verschillende sterktes dat je soms wel goed beschermd bent maar dat het er niet uitziet (als in rode boots, licht beige broek, zwart armor, rode helm en gele handschoenen) beetje jammer.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Och, ik had anders wel een compleet pak bij mijn vorige save. Hij was helemaal grijs, met een grijs zwaard en een hoop bescherming. Niet alles was precies hetzelfde, maar het stond prima.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja oke er zijn ook wel wat pakken die ondanks andere namen prima bij elkaar staan maar vaak kies je toch voor de bescherming ipv het outfit.

    Vind trouwens dat er op de MP teveel gecheat word. Geen kunst meer aan.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Kings Cap die ken ik, heb ik al vaak gezien, ik heb zelf ook een kings cap maar dan een speciale versie, ik zal morgen ff kijke hoe die prcies heet.

    Mijn armor ziet er wel vet uit, zilveren helm, zwart cuirass en witte laarzen en handschoenen*)
     
  17. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had echt vette boots, wit met punten aan de zijkant, en had ook zo´n soort armor maar had betere equipment gevonden dus heb het verkocht,

    zag op MP wel iemand die allemaal sets had, wel mooi
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja sets zijn toch net iets stoerder. Heb zelf ook de speciale versie van de kings cap --> je bedoelt fire?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mij ontbreekt alleen nog armor van sommige bekende fantastboeken zoals LOTR of Narnia achtige toestanden. Ik zou het middels een update wel mooi vinden als er nog meer armor en weapons bij zouden kunnen komen. Ik heb, net als jullie, ook zo'n boekje waarin alle armor en weapons staan, erg vet als je elke staf, zwaard, kleding of wat dan ook met elke bladzijde steeds sterker ziet worden. ;)8)
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat voor boek is dat dan? en heb je het ook op internet ergens staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina