The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is ie al downloadbaar dan? Met een Nederlandse account dus.

?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, Amerikaanse, dat zei hij ook. ;):)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nope, maar het is zo klaar. Snel een Amerikaanse Hotmail maken, en dan snel een Gamertag en klaar. Uitbreiding is maar 9,71 MB.

Vind het leuk! Ik ben Koning! \o/ Heb een paar vrouwen van de Mages Guild m'n slaapkamer ingesmokkeld :eek:

4. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game nou ongeveer een weekje en raak echt niet uitgekeken naar de mooie wereld, vooral op de 40" HDTV :p Maar kun je eigenlijk bij dit spel ook nog een vrouw krijgen? :p

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet, je kan wel een bediende nemen :+ (Weet niet of dat voor jou hetzelfde is 8))

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    En hebben jullie de geheime grotto ook al gevonden die in het kasteel verborgen zit? :+

En de geheime kamer die leid naar het dak.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar hoerlang blijft de content nou gratis? Want ik heb m'n XBox nu niet...

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wanneer komt de Nederlandse gratis versie van dat kasteel uit op Marketplace? En is ie dan nog steeds een week gratis, of vanaf de Amerikaanse release een week?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb hem ook gewoon van de Amerikaanse Marketplace. Ik denk dat je ff vlug een ander account op een ander e-mail adres moet aanmaken en dan de Marketplace op dezelfde manier als de Nederlandse moet afstruinen. De uitbreiding is best vet, en inrichting is goedkoper dat ik had gedacht. Met iets meer dan 23.000 goud heb je het hele kasteel ingericht, dan moet je alleen die beelden nog plaatsen in je kasteel. Wel jammer dat er niet iets van een troon in de hoofdzaal is. Voor de rest zeker het kopen waard. ;):)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    23000 goudstukken? Ik heb 120 uur gespeeld en heb er nu eindelijk 17000 ofzo :9

Maar ik maak een Amerikaans hotmailadres aan? Dat houdt in dat ik gewoon USA invul bij m'n land? En waar kan ik dan een nieuwe Live account aanmaken?

Waar komt dat kasteel eigenlijk te staan?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even buiten Chorrol loopt een pad naar het westen van Cyrodiil waar aan het einde het kasteel staat.

Je kunt gewoon elk willekeurig ongebruikt e-mail adres gebruiken voor je account, zolang je taal en plaats en noem het maar Amerikaans is. ;):9

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En dan maak ik op m'n Xbox een nieuwe account aan en kan ik downloaden? :eek:

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Al gelukt. Alleen waar staat die content ergens? Is dat bij Featured Downloads? Ik kan dat hele kasteel niet vinden... :mad:

Edit: Done. Stond gewoon tussen de spellen zelf natuurlijk... :mad:

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  14. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    volgens mij een week,...

beetje klote aangezien ze afgelopen vrijdag mn xbox hebben opgehaald...:confused:

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    http://bethblog.com/?p=299#comments

Hier staan aardig wat antwoorden. Helemaal onderaan kan je een bericht lezen van een Bethesda medewerker die verteld dat de content binnekort ook gewoon hier 1 week gratis te verkrijgen is.

Maar er staat ook in waarom de GOTY versie niet alle DLC bevat. Ik twijfel nu of ik de PS3 versie ga halen, of gewoon Shivering Isles en KofN via Marketplace download. Samen 3200 punten, zo'n 37,50 euro. Toch wel veel geld. voor alleen DLC.

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Top had het kasteel ook al gezien en gedownload, maar was bang dat het misschien mijn spel zou verneuken (PAL), maar kan het nu met een gerust hart testen. :thumbs:

*mikt Oblivion erin* :+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Geheime kamer heb ik gevonden, maar een geheime grotto ? Nee! Vertel! O-)

18. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet dat kasteel, het is nog groter dan de meeste Kastelen mods op de pc.
    Ik heb verder alle DLC behalve die lame horse armor...:X

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En die wil je ook niet hebben, want ik heb zelfs het idee dat je paar er nog steeds net zo snel door dood gaat als anders. Ik mikte gisteren nog 3 pijlen in op een paard met armor, dood was die. Daarna nog eentje zonder armor en die was ook na 3 pijlen dood, dus die armor is alleen voor de sier. ;):)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Horse armor is mooi, ziet er leuk uit (silver met Knight of the Nine armor).
    Helpt trouwens wel, ben nog geen paard kwijtgeraakt sinds ik het heb. :+
    Kasteel stelt weinig voor helaas, heb die 4 marauders met mn handen doodgeslagen en meteen alles gekocht, maar vind de hal nog erg kaal. Wel leuk dat ik weer meer mensen voor me kan laten werken. :)
    Nu nog even alles verkennen en opgezette beesten laten maken. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina