Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu van Asia naar North America! Had me net niet gekwalificeerd voor de Asian Major! :{
    Maar nu komen eindelijk de leuke wagens! Heb het begin van de Career met de Ford Cosworth en Jaguar D-Type gereden.
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov ik voeg je van de week ff toe als je het niet erg vindt, kunnen we een rondje karren want niet veel mensen uit mn lijst spelen pgr4.

    Nog meer mensen die zin hebben om een beetje competitief te racen voeg me gerust toe!
     
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:

    amateur, prof & hotshot zijn al open zeg maar maar ik blijf steeds bij amatear en prof rijden maar kan je amateur ook uitspelen zeg maar?
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb m net gehaald bij de MM. Eerst ff wat oefenen in careermode e.d. en dan online knallen. Ik voeg je vast toe*)
     
  5. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een filmpje van de M5 ?

    ben benieuwd hoe die klinkt in het spel :)
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kon geen open topic meer vinden van PGR3 en om dan een nieuw topic te starten is misschien niet het handigst (ze zijn immers niet voor niks gesloten).... dus dan maar hier vragen.

    Ik heb net de achievement voor Ferrari owner gehaald, maar de carlist geeft 11 Ferrari's aan..... ik hb er "maar" 10 en toch de achievement. Gokje.... de laatste krijg je pas na voltooiing van.... ?? En dat staat waarschijnlijk los van de achievement??
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Niet gekocht en weer verkocht? Weet ook niet of dat telt. Weet wel dat er niet een "speciale" Ferrari geunlocked wordt, zodra je de career afmaakt.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wil best een filmpje voor je maken hoor :b:
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook nog is wat volk hier gaan toevoegen.
    Leuker om met NL-ers te racen dan Amerikanen en Fransen die alleen maar beuken en irritant gaan doen...

    Volgens mij klinken alle auto's zoals de realiteit!
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is de nieuwe Geometrie Wars eigenlijk?
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok dan. Dat bedoelde ik. Ben halfweg met carriere zilver, daarna verder omhoog. Ik neem trouwens aan dat je pas 100% compleet hebt als je de carriere in PGR3 op Hard hebt uitgespeeld??
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel makkelijker dan de oude.
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wie pgr4 online speelt en dat doet zonder iedereen van de baan af te beuken: voeg mij maar toe, ik werd gisteravond helemaal leip van mensen die je eraf beuken als je dreigt ze te passseren.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet je inderdaad platinum halen :)
    Tip:
    Koop zo snel mogelijk een F50GT, en speel daarmee op platinum. Alleen Cone Challenges zullen dan wat lastig zijn. Hiervoor kan je ook beter andere auto pakken (bijv. TVR Sagaris)
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Toen ik mn carriƩre begon kon ik enkel kiezen tussen easy, normal en hardcore en niet tussen zilver, platinum enzo waar jullie 't over hebben. Hoe zit dit?

    En als je een event niet wint kun je het dan niet nog een keer proberen? Of is 't helemaal niet erg als je niet wint, je verdient alleen minder kudo's enzo....?

    Nog een vraagje: ik moet 1700 drift kudo's halen met een Impreza in de sneeuw. 't Lukt alleen niet echt, iemand tips?
     
  16. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het over PGR3, niet 4. Omdat het PGR3 topic is gesloten post hij het hier.
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    medals (silver/platinum etc.) kun je krijgen in arcade mode
    elk jaar van je career komen dezelfde races weer terug
    de vraag over je 1700 kudos weet ik zo ff niet uit te leggen, ja, veel driften en niet botsen tegen de vangrail :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm is dat niet een beetje onhandig dan om die allemaal te sluiten... alsof niemand daar nog over mag hebben ofzo... vind het een beetje raar. Wat mij betreft moet die dan gewoon weer open..

    *edit: Oo hij is helemaal niet dicht.. had ik toch ff zelf moeten kijken ipv andere aan te nemen. Noooit andere mensen vertrouwen alleen jezelf :p
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  20. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    cool *)

    ben echt erg benieuwd naar de BMW's in het spel :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina