WTF ... vanmiddag had ik mijn security shoulders nog ( heb zelf nog mijn character gepost op dit topic ermee) en nu zijn ze weg... iemand enig idee hoe dit kan??
Das de armor van mij en Zorox, collega van me Nu heeft de kerel waarmee ik vandaag hele tijd speelde ook hetzelfde teken/kleuren genomen.. Wel strak als je team doubles doet
Ik zie er nu zo uit maar ik weet niet echt welke kleur nou het mooist is. Of deze: Of deze: Kan je als elite eigenlijk ook een zwaard op je rug?
ik vind bijna al die elite armor er echt lelijk uitzien en manialmadcowie: die CQB helm vind ik persoonlijk behoorlijk lelijk
Ik vind ze er allemaal niet uitzien eigenlijk, maar dat komt meer omdat het gewoon een lelijke helm is. Geef toe Je kan als elite geen zwaard op je rug volgens mij.
Ik vind de CQB helm juist een van de mooiere in iueder geval beter dan de Hayabusa helm, die iedereen al draagt...
Heb niet zo zeer iets tegen de Hayabusa helm... Vindt het alleen beetje stom dat super veel mensen met de gehele Hayabusa armor rond lopen. Doe eens creatief ofzo! Zo speciaal is het tenslotte niet meer dat je die skulls hebt gehaald... Mijn mening omtrent de Hayabusa-gate.:b:
die hayabusa helm vind ik ook niet mooier dan CQB helm maar toch ik vind die helm niet mooi eruitzien. doe mij maar de gewone of EVA.
Ik vind het ook niks. Die hayabusa helm doek niet omdat iedereen die heeft en drm heb ik maar gekozen voor de mark V. Zie het maar als een tribute aan halo 1