eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Comedy Central News is iig voor mensen met een echt slecht gevoelvoor humor...
     
  2. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat die gast die dat presenteert, echt een irritante kutgast, damn
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    anyone?
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Boston Legal > All. Period.
     
  5. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat er met jullie CoD 4 team gebeuren? De goeie spelers zijn naar Supreme Gaming gegaan!
     
  6. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wij gaan gewoon verder. we zoeken momenteel wel mensen om cod 4 te spelen voor eOs. dus mensen die een try out willen mogen mijn toevoegen. eOs I SekToR
     
  7. eOs I Xpl0it

    eOs I Xpl0it Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    we gaan gewoon verder zoals nero zegt we kijken voor derest wel wat er gaat gebeuren
     
  8. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes jongens!
     
  9. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Jammer dat het zo moest lopen!
     
  10. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom gingen alle CoD spelers dan weg?
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Nvm
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  12. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Betreft hacking
    BTW, ik hoor ook zoveel.

    Allereerst wil ik vragen waarom in g0dsnaamjullie uberhaupt dingen gaan kopieren vanaf onze site.

    anyway, ik post normaal nooit meer op forums zoals xboxworld, niet omdat ik ze slecht vind, maar puur om domme discussies te voorkomen, en mensen aan te trekken naar onze eigen website, en onze website is zelf al een keer gehackt, en dan vraag ik me af, waarom jullie ons gelijk gaan beschuldigen dat wij jullie site hebben gehacht, terwijl wij weten hoe klote het is. waarom zouden wij dat doen, als we weten dat we door zulke stomme acties niet onze rep. op z'n manier ophoog halen.
    Over die foto (nogmaals) ik weet niet wie bij jullie de website in elkaar heeft gefratst, maar jullie snappen wel, als jullie een foto linkt vanaf onze site, naar jullie, dat als we dan foto veranderen, maar toch onder dezelfde naam houden, dat je een dan andere foto krijgt te zien? We kwamen erachter dat jullie dat deden, dus vond ik het een mooie actie van ons, om ONZE foto, vanaf ONZE server te veranderen, maar onder dezelfde naam.
    Nu beschuldigen jullie ons, dat we jullie hebben gehackt, en waarom zouden we ons zo simpel "verraden", als we jullie website hacken?

    Maar genoeg, ik post nu omdat ik dit zo sneu vindt, dat jullie gelijk ons beschuldigen. Het zegt al genoeg over jullie "houding" als clan. Ik ben het verder spuugzat over zulke kut dingetjes rond het game gedoe, ik snap dat iedereen serieus wilt nemen, doe het dan ook, maar wel op een volwassen manier, en niet andersom.
    Het zou verder toch geweldig zijn, om normaal met elkaar om te gaan, en toch sportieve wedstrijden te spelen, ipv dat je elkaar in real-life wilt afslachten?

    Verder als je toch wilt doorgaan met jullie beschuldigingen wens ik jullie veel succes, en hoop dat je er veel mee bereikt!

    Als je verder wilt praten, voeg dan mij toe op msn:
    exp3r1enz@hotmail.com

    en nogmaals voor de conclusie:
    Wij (qG) hebben het niet gedaan.

    En wat is jullie definitie van "hacken"?

    Groetjes EXp
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  13. Gimbly

    Gimbly Guest

    Jah ik ben al zo vaak bedreigd dat ik vermoord ga woorden op het WCG maar daar heeft niemand ook maar iets gezegd maarjah je hebt wel gelijk experienz en het is wel grappig met da plaatje veranderen ik zie er de humor wel van in.

    En e0s klote dat jullie site gecrashed is.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    de eOs website ligt gewoon aan de DNS, die is waarschijnlijk offline omdat de rekening niet betaald is.

    Bedreigingen kan ik verder niks om geven, K1LLJ0Y blijft mensen 'Kids' noemen op Forums notebene, hij blijft ons uitmaken voor levenloze dikke gamers (w/e?) en bedreigt ons met de dood. LAWL maar kaykay nice one!
     
  15. DyNaMic

    DyNaMic Guest

    allemaal mense met een groot mondje via internet en
    in het echt doen ze niks!
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dynamic waarom druk je elke keer naar 8 woorden op Enter?
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals altijd. Ik ben ook al een paar keer bedreigd, maar nog nooit iets gezien.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zeker mooi dat jullie die plaatjes hebben verandert.

    eOs zou het ook gewoon ff kunnen uploaden bij hun eigen site of zelfs imageshack. Maarja ze hebben er geen moeite voor gedaan dus mag je ook niet zeuren als qG zoiets doet.
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    EvilBuu bedreigde mij ook een maand voor de Wcg en tot het Wcg.
    Toen we daar aankwamen was alles gelijk chill
     
  20. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ofniet Dennis :thumbs::b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina