Welke games gaan jullie binnenkort kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 jan 2007.

?

Welke games gaan jullie kopen in 2008?

  1. Bully

    91 stem(men)
    88,3%
  2. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

    9 stem(men)
    8,7%
  3. Dark Sector

    1 stem(men)
    1,0%
  4. GTA IV

    12 stem(men)
    11,7%
  5. Alone in the Dark

    4 stem(men)
    3,9%
  6. Gears of War 2

    8 stem(men)
    7,8%
  7. Just Cause 2

    2 stem(men)
    1,9%
  8. Ninja Gaiden 2

    6 stem(men)
    5,8%
  9. Universe at War

    0 stem(men)
    0,0%
  10. Kane's Wrath

    0 stem(men)
    0,0%
  11. Condemned 2

    0 stem(men)
    0,0%
  12. Army of Two

    0 stem(men)
    0,0%
  13. Guitar Hero IV

    0 stem(men)
    0,0%
  14. Alan Wake

    0 stem(men)
    0,0%
  15. Unreal Tournament 3

    0 stem(men)
    0,0%
  16. Banjo Kazooie

    0 stem(men)
    0,0%
  17. Brothers in Arms: Hells Highway

    2 stem(men)
    1,9%
  18. Viking: Battle for Asgard

    0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j4cky kat

    j4cky kat Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr 4

    ja .

    ga maar even afwachten welk spel jij neemt :thumbs:
    maar bij mij komt pgr 4 er in .

    12 october hé:emo:
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben een beetje laat met de 360 dus loop nog wat toppers achter, maar heb de demos allemaal gecheckt en deze games wil ik zo ie zo kopen.

    - Just Cause
    - Skate
    - Kameo
    - Flatout UC
    - Fight Night 3
    - Forza 2
    - Blacksite
    - Ace Combat 6

    ... meer en deel is gelukkig al classic geworden. :p
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich allemaal erg goede titels, maar...Blacksite? Ieder spel dat je er tussen hebt staan is een topper in z'n genre, maar volgens mij kun je beter iets ander halen ipv die Blacksite.
     
  4. stricktly me

    stricktly me Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week MOH Airborne gehaald en op de agenda staat nu nog COD4 en Pes2008 zodra die uitkomen!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -PGR4
    -COD4
    -Assasins Creed
    -NFS: Pro Street
     
  6. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jacky, "het beste" lijkt me wat ver gezocht, want wie weet wat voor moois er nog gaat komen. maar dat hij echt goed is (de demo doet zekers naar meer verlangen :p) dat spreekt voor zich. een ieder die pgr leuk vind om te spelen, en meer van hetzelfde wil (en nog verbeterd ook) hoeft niet verder te zoeken. dat het spel goed verkocht gaat worden blijkt wel uit het feit dat er nu al mensen dik een week pgr4 aan het spelen zijn terwijl hij geeneens uit is.

    maar morgen zijn wij aan de beurt. bring it on !
     
  7. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    hey jacky, op wie was deze reactie ? ik heb eens terug zitten lezen, maar kan niet vinden op wie je reageert.

    tipje voor volgende keer: mischien even op het berichtje van die persoon waar je op reageert klikken op "quote", en zijn reactie komt bij die van jou te staan. dat is dan duidelijker voor iedereen :D
     
  8. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    forza 2 is zo diep qua gameplay, en het geweldige is, als je er de tijd voor neemt om uit te puzzelen hoe je ontwerp er het mooist uit komt te zien, maar de decal ontwerp functie in deze game is echt goed. het ontwerpen van je eigen design's is al bijna een spel opzich, en dat zit niet in de demo. hier ga je nog veel uuren in steken.

    en ik zie dat je skate prefereert tegenover tony hawk. ik ben het er roerend mee eens dat die demo van skate het echte skate gevoel naar boven brengt. geen overdreven combo's of torenhoge sprongen, maar meer het echte werk. ik denk dat ik hem ook ga halen, nadat ik pgr4 gekocht heb. want ik blijf een race fan, en de demo heeft mij overgehaald om hem eerder te halen.
     
  9. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo van Blacksite best wel vet, maar ik koop m pas later. Ieder zijn eigen smaak :)
     
  10. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    -COD4
    -Assasins Creed
    -NFS: Pro Street

    Sla PGR4 denk ik over, niet mijn soort gameO-)
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja Forza vind ik zeker vet, heb deel 1 op de oude grote zwarte doos gehad. Deeltje 2 schijnt idd nog even dieper in alles te gaan, vooral het bestickeren vind ik echt geweldig. Gewoon je auto een eigen personalitiet geven als het waren! Heb er zin in, maar denk dat ik die eind deze maand ga halen. :) En skate ja ook geweldig, na de eerste 2 deeltjes van Tony Hawk die ik heel wat heb gespeelt, vind ik de serie teveel in herhaling vallen. Het is allemaal veelste simpel en onrealisties.Skate daarintegen vond ik het echt tof dat je moeite moet doen om die vette trucs te kunnen behalen, die wil ik het liefste ook eind deze maand kopen maarja ligt allemaal aan het geld :)

    @Corneel
    Naja ik vond net zoals de persoon hierboven, de demo erg vet spanning zat er zeker in en het zag er ook zeker goed uit. Maargoed of ik die ook echt ga kopen moet ik toch nog maar even bekijken.
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week ga ik Halo 3, The Orange Box en PGR4 aanschaffen. Dan zien we wel weer verder :)
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pgr4 ondertussen al, en ben erg blij met de game. op http://www.gametrailers.com/ zeggen ze dat hij op normal al zo moeilijk is, dat je als je na 3 bochten nog niet op de eerste plaats staat, je er nooit meer zal komen. maar dan ligt dat zeker aan de reviewer, want wij (mijn neef en ik) hebben daar niet zoveel last mee. wel is het zo dat we dan wel sommige races een paar keer moeten herstarten (ff snel voor de finish op pauze en dan daar herstarten kiezen), maar dan halen we meestal wel de 1e plek.

    ben benieuwd naar orange box. als je hem hebt, laat je het ons vast weten he ¿ :)
     
  14. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag pgr4 besteld, op naar de volgende, games die dit jaar iig nog komen zijn CoD4 en Mass Effect voor de rest hang t het af van mijn budget
     
  15. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassins Creed en PGR4, thats it, en dan tot 2008 wachten op meer games
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 08, Halo 3/PGR 4.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    asassins creed en cod4 duidelijk
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Just Pro Evolution Soccer 2008 :) !
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Kan ook vragen welke niet :x Ik wil er zoveel die binnenkort komen: The Orange Box, PES 2008, CoD4, Assassins Creed, Mass Effect ... dure tijden
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad man er komen echt spellen aan waarvan je verwacht dat ze allen geniaal worden!

    Het nadeel is en dat zullen al die producenten ondervinden, maar weinigen kopen ze allemaal, ze killen elkaar gewoon, met als gevolg dat de omzet van al die games gewoon minder is dan wanneer er niet zoveel goede games in 1x zouden uitkomen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina