Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem ja. Heel irritant.

    Als je 's avonds wil spelen moet je trouwens een avond oefenwedstrijdje opstarten en daarna weer terug gaan naar de competitie.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen straks FIFA op de PS3 gespeeld. Was enorm wennen qua controls. Grafisch maakt het geen verschil trouwens.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    echt super dom dat je replay kan worden weggedrukt, allemaal kansloze mensen online die er niet tegen kunnen dat ze een goal tegen krijgen en dus de replay wegklikken:mad::mad::mad:
    zojuist een halve omhaal in de kruising maar me tegenstander gunt het me niet om em te kijken..
     
  4. Soccerfanboy

    Soccerfanboy Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook vervelend, maar het vervelendste vind ik dat het spel doorgaat nadat je controller is uitgevallen.
    Ik was gisteren een ranked match aan het spelen en opeens valt me controller uit, ik mijn reserve batterijenO-) zoeken en je raad het al, ik stond opeens met 1-0 achter:mad:.
    Daar moeten ze echt iets aan doen.

    Ook het zomaar kunnen stoppen van een online wedstrijd vind ik niet kunnen, er zijn mensen die als ze 2-0 achterkomen het spel stoppen, met als resultaat dat jij je punten of ranking niet krijgt|:-
    Ik kan daar ook nog aardig aggresief van worden, maar om nou me eigen controller door het raam te gooien dat is ook niet de oplossing..=(
     
  5. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Online, daar kunnen ze niks aan doen. Als jij bijv. GoW online aan het spelen bent dan gaat het ook gewoon door, en sta je ook gewoon stil zonder dat je iets kan doen.
     
  6. Soccerfanboy

    Soccerfanboy Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk in GoW ben je midden in een oorlog, dan kan je het niet onderbreken.
    Maar in een voetbalspel wordt het spel vaak genoeg onderbroken voor een tactische verandering of een wissel. Als iemands controller uitvalt zal dat van mij aangaat ook wel automatisch mogen intreden, voor een maximale tijd van 30 seconden.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij win je 3-0 als je tegenstander wegloopt, je wint in iedergeval wel dat weet ik zeker.

    en ik had met pes 6 heel vaak dat mijn controller uitviel omdat ie btje kapot is:emo:
     
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    In zo'n geval is het idd irritant, maar het heeft ook zijn voordeel. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik pes speel dan irriteer ik me enorm aan die 'replayers' die het erom doen.
     
  9. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo een kansloos mens, allez, supergoals zie ik wel graag opnieuw, dat respecteer je gewoon. Maar zo van die prutsgoals, die boeien mij niet zoveel. Kdoe de goals van mijzelf ook meestel door ;).
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijk irritant inderdaad. Sommige doen het echt om te kwallen.

    Ik vind het wel goed dat je het weg kan klikken. Bij PES is het ook een soort erecode om weg te klikken.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja maar bij PES had je een replay die je zelf kon sturen, hier is het maar heel ff.
    en ik krijg toch niet veel goals tegen\o/
    kheb nu zo'n 85% gewonnen.

    zojuist 5-0.

    de tegenstander had 5 meter van de middenlijn op mijn helft een vrije trap. ik ga met mijn spits scherp staan. de keeper vangt de vrije trap en ik schiet em in 1 x naar voren. de bal stuiterd over zijn laatste man heen en ik neem em ineens. goal:D
     
  12. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh dit is annoying. Gister eens alle savegames weggegooid, alle profielen en instellingen. Game herstart, instellingen aangemaakt en duidelijk aangegeven dat ik 12 wisselspelers wil.

    Als ik dan een potje aftrap doe kan ik in die match keurig uit 12 wissels kiezen. Doe ik Coach, slechts 7.

    Wat is dat voor annoying bullshit :mad:
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had je gister al antwoord gegeven.

    In competitie verband is het altijd zo dat je maar uit 7 spelers kan kiezen!
    in Engeland is het nog beroerder in het echie dan he daar kun je maar uit 5 wisselspelers kiezen.

    Ik hoop dat je nu je antwoord heb.
     
  14. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah je antwoord heb ik gemist dan.

    Toch vind ik het vreemd, waarom de optie toevoegen als je hem toch niet mag gebruiken.
     
  15. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het spel ook morgen binnen ben benieuwd. De laatste fifa die ik serieus heb gespeelt is 2003, maar heb nu toch weer zin in wat voetbal.
    maar even een vraagje, klopt het dat als je de nederlandse versie hebt, dat je geen engels commentaar kan kiezen?
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel met vriendschappelijke wedstrijden, of eigen toernooien.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat klopt. De Xbox360 versie die je in Nederland koopt, heeft alleen Spaans, Zweeds en Nederlands. Als je Engels wilt, zul je 'm moeten importeren.

    De PS3 versie heeft wel alle talen, aangezien er meer data kan op een BluRay-disc.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat ik trouwens niet snap, is waarom mijn ranking blanco blijft. In het begin stond ik netjes 500ste. En daarna resette mijn ranking. Ik zie nog wel mijn stats (gewonnen wedstrijden etc) Maar als ik naar Scoreborden ga, dan staan er alleen maar streepjes! :{
     
  19. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt een tof spel, maar hij is wel slordig op het grafisch gebied.
    speel ik met grunn tegen hereveen hebben sommige spelers wel hun naam op hun rug en anderen weer niet.
    of gewoon helemaal niet, en met een cutscene zie je de stadion lichten door hun gezichten heen.
    ik heb de laatste tijd wel het gevoel alsof de games te gehaast af moeten, dat zie ik met fifa 08 en pgr4 ze kunnen wel wat meer tijd ggebruiken
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In welk opzicht is PGR4 te gehaast afgemaakt dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina