eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ow wow smartiez, ik noem je dik omdat ik dat de meest toepasselijke scheldwoord vond op dat moment.

    Kids omdat jullie huilen als kleuters in de brugklas

    Bedreigingen voor het constant disrespect tonen en uitlokken van ruzies.

    En ik dacht dat we er geen woord meer over zouden zeggen ? eOs vs. qG was over? Maar tog blijft die rat Thalix niet weg van onze site met ze kutopmerkingen en experience met ze posts ? Probeer je t WEER op te fokken?


    Voor de rest heb ik geen problemen met qG "meer" . Alleen Thalix en SmartieZ mag ik gewoon niet zo, maar boeie , meningen verschillen
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  2. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    haha 400 posts. Srry moest ff
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bedreigd leden van ons, wie start het dan? En dan ook nog is dat hacken xD. En ja, ik zie op jullie site namelijk een win tegen iG/Reason, terwijl jullie ervan verloren hebben. Verder komt er steeds iemand van eOs tegen ons zeggen dat wij een scrim tegen jullie niet op de site hebben staan. Idem, jullie hebben ook de loss tegen ons op de CoD4 Beta er niet op staan. Maar we komen jullie wel tegen op CoD4. O, wacht, jullie team is weg.
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch ook nooit meer. Ik Dacht dat Dokters altijd een paar jaar moesten studeren... :x|:-
     
  5. Lol dat deed ie bij zo'n beetje iedereen.
     
  6. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, wij hebben van iG gewonnen, we hebben de win gekregen. Omdat 1 van de iG leden op msn alles heeft verraden aan de admin. Wie likt er wiens billen nu?

    Hoe moet ik t weten van die loss tegen een cod team? Ik ben gears.

    En is de loss tegen ons gears team op jullie site?


    En nou lijkt t me dat qG echt ff van de eos clan thread af moet.
     
  7. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    qG Vs. eOs

    whahahahahahahh

    kom op boys hou het cool !
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom gaat het nou juist steeds hierom=( iedereen moet gewoon verder .. laat alles toch achter je liggen.. op GoW & CoD4 & alle andere games spelen we heus nog wel tegen elkaar en psies daar moet je bewijzen wie de beste is niet op forums..

    ( no offence .. ik kan het met iedereen uit eOs goed vinden, wees alleen niet te hard voor Martijn en Hans > martijn is gewoon trots op zijn clan en verdedigd het als familie wat begrijpenlijk en super is > hans hacked geen sites.. zo laag is hij echt niet !!+ het zijn alle 2 super vrienden net zoals dat ik veel eOs members mag.. )
     
  9. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik vind dat eOs en qG gewoon een keer met ze alle samen voor de lol moeten gamen en elkaar de hand schudden zodat alles weer over is..
     
  10. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gesproken ! :)
     
  11. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx my old friend :) ..
     
  12. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    wow wat een geziek hier :)

    waarom spreken jullie niet af in utrecht ofzo en sla elkaar totaaal los, wie verliest gaat van xbw af ofzO?

    want die dreigementen schieten ook niet op, alsof iemand wakker ligt als een Killjoy tege je zegt : IK GA JE DODEEEEEEEE

    Peace (H)
     
  13. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0

    xD
     
  14. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zullen we afspreken vanaf hier geen gezeik meer over elkaar ok !

    als jullie een nog door willen gaan maak maar een nieuwe topic aan met als naam qG Vs. eOs ofjsow ok :p
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Peet, jij moet écht van forums af. Deze K1LLJ0Y hiero noemt iedereen 'kid' en 'scrubs' en weet ik het wat. Hij denkt dat hij een fucking god is in Gears terwijl ze van teams winnen (en er ook nog eens trots op zijn) als het spel al dubbel en dwars dood is gegaan. Vervolgens bedreigt hij mensen van ons met de dood en beschuldigt hij ons van het hacken van sites. NADAT hij mensen een kind heeft genoemd?

    Maar ok geen zorgen want gelukkig gaat Dr K1LLJ0Y ons bij Fariko laten zien dat hij ook volwassen kan zijn. Gelukkig maar.
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hecht geen waarde aan zulke mensen .. had het over het algemeen, iedereen loopt altijd op jullie te zeike en das gewoon dom..
    omdat er geen reden toe is
     
  17. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dont's hate the player(qG).. But hate the game !
     
  18. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez is dit waarom je t steeds weer naar boven haalt?

    hou nou maar op. Ik zeg srry.

    Misschien kunnen we nu dit gezeik eindigen en op vriendelijke wijze zaterdag de hand schudden.
    Dus neem je nou me verontschuldigingen aan: ja of nee ?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  19. DyNaMic

    DyNaMic Guest

    Veel succes met CoD4 I eOs!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  20. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    suc6 eOs en alle clans trouwens
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina