Alpha live toernooi GOW (Deel 2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the deathling, 31 aug 2007.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees morgen het verslag van Zero nou maar. We zullen wel zien wat de rest hiervan vindt.
     
  2. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind iT Enforcer - iT Metalfear niet aardig
     
  3. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had daar in ieder geval niks mee te maken, ik kreeg wel alle gezeik, maar nu ben ik wel bezig
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Hoeveel staat het??
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hen een weet, voor jouw een vraag!
     
  6. Gimbly

    Gimbly Guest

    jah er waren nogal wat problemen deathling kwam er opeens 8ter na 15 rondes op rooftops dat friendlyfire niet aan stond enz en wou die heel die map op nieuwe doen (hij koos rooftops) maarjah vanaf post zer0 een giga bericht ff kijken of ie experienz kan inhalen kwa grote messages:p
     
  7. Oke ff serieus, waar praten we nou over? Wie het Alpha live toernooi GOW gaat winnen? Big deal? Who cares? Als mensen gaan huilen van: "hey balblablalblalblablall wij moeten winnen wij zijn de bombbb" en vals gaan spelen ofzo, zeg je toch gewoon van... ok je krijgt je win doei? Gaat er toch om dat je vette matches kan spelen?
     
  8. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm... wie ben jij eigelijk concertapilletjes op Xbox live?
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef helemaal niemand een win als ze die niet verdienen. Donder op. Als ze eerlijk spelen en winnen is er niks aan de hand, maar mensen die je proberen te naaien ga je tog een win geven|:- . Misschien doe jij dat maar ik zou dat NOOIT kunnen.
     
  10. @Lightnezz

    Joene90

    @MerQ

    Ik zou gewoon je verhaal neerzetten en zoiets zeggen van: Doei, we don't care..
     
  11. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ff moest aan dus is het toch eerlijk als ze zeggen map opnieuw!!
    anders hadden jullie de regels maar beter moeten lezen..
     
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...Joene90 hoe kan jij nou weten waar het om gaat in dit toernooi! Ik denk dat een clan liever wint en zegt: Niet hele leuke matches maar toch gewonnen dan: Leuke matches jammer dat we dik verloren hebben!

    Dus ik weet niet wat je praat en overal mee bemoeit want heb je niks te doen ofzo dat je 26 berichten in 2 dagen plaats zonder dat je er niks mee te maken hebt!!
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij bent die Tjap die samen met Three Kings, Ownerbb( eC I OveRloRd) het GoW 2.0 toernooi maakte maar jij haakte Zoo kinder8ig af omdat " volgens jou Threekings het overnam" Beter post jij ergens anders niemand heeft zin in jouw Negatieve posts:thumbs:

    Edit: Was je toevallig niet geband van XBW
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt inderdaad
     
  15. lmfao Nano Ic3, once again krijg ik de slappe lach van hem. De mensen die me goed kennen liggen nu dubbel van 't lachen.
     
  16. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn er volgens mij verrekte weinig:) Nou stil want je zeurt aan m'n hoofd. Bovenop alles je verziekte deze Thread
     
  18. Hahaha nee man, lopen zoveel skkls rond op XBW :D
     
  19. Gimbly

    Gimbly Guest


    neej das dus boelshit je was er neit bij dus die gast liep elke keer een anders smoes te verzinnen hij zei ook jah ik meot om 10 uur weg wat doe die debiel kiest ie rooftops en daarna allemaal boelshit maarjah lees vanaaf dat verhaal maar van zer0 dat begrijpt iedereen het
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  20. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gehoord van een re-match ? }:]
    Maar even serieus, ik wil eigenlijk niet bemoeien maar een win/lose op rooftop wordt niet geteld.

    Kies er maar gewoon een andere map, zoals Mansion of Canals.
    Rooftop is een k*tmap, dat geef ik toe.

    Edit :

    Ik ben benieuwd naar het verslag van ZeroSan, wat is hier de laatste tijd een beetje op soap te lijken.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007

Deel Deze Pagina