Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, nja het was ff wazig hoe Itunes omging met video's en dergelijke. Wel gefixed. En nu heb ik ook geen Itunes meer :+. Dat is niet omdat ik het niet fijn vind, maar meer omdat ik het niet gebruik, zet het er ooit wel weer op om nieuwe muziek op tezetten.

Bij mij op school kan ik gelukkig wel gewoon op het netwerk. Best vet, want er ik heb eigenlijk overal vol bereik.

Btw, het is wel lache hoe iedereen ermee omgaat. Iedereen wil echt zien wat het is. Nou heeft helaas een klasgenootje een Iphone sinds eergister dus heb ik nu een poor man's Iphone. Mja care, het is een prachtding (al is ie na 2 minuten goor :+).

2. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het enige nadeel inderdaad , de vingerafdrukken maar daar is iClean voor . Trouwens in je sig staat Ipod , het is iPod :cool:

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de amerikaanse versie precies hetzelfde is als de europese versie?
    of is er verschil qua wifi ofzo?

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha..precies, zal het zo ff aanpassen :p. Ic..iClean (:+) he? hmm ff checken

*edit* is dat spul echt zo goed? Oftewel, blijft je iPod gigantisch vet na 2 minuten gebruik?

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  5. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Spul werkt super , ook op TFT schermen . Alles wordt er schoon van .

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En blijft het ook schoon? Want een schoonmaak doekje werkt opzich ook prima. Okey, je haalt het vettige eraf, dat lukt met een doekje niet of nouwelijks. Ik zal eerst eens proberen met glassex (nja iets minder aggresief spul, brillenmeuk ofzo).

7. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt vreselijk aan het twijfelen of ik hem wel of niet wil jailbreaken, ben namelijk erg bang dat ik hem brick. Kan dat ?, of kan je hem restoren wat er ook mee gebeurt.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De oudere iPods kon je altijd weer restoren. Dus dat zal nu ook wel weer kunnen.

Trouwens ik las dat Apple de iPhone vrij gaat geven volgend jaar. Zodat er legaal programmatjes voor geschreven kunnen worden. Er zal o.a. een SDK komen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  9. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je het echt helemaal verknald hebt? (300 euro is namelijk best veel voor een apparaatje om te slopen :p)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas moet dat wel via Itunes, d.w.z. dat Apple eerst de software goed moet keuren (ik bedoel dus niet dat je em overzet via iTunes, Dat zou sowieso moeten).

Ik vraag me af in hoe verre je de iPod kan restoren. De een zegt dat je met een full restore een verse iPod krijgt, de ander zegt dat je toch altijd een bestand ofzo op de iPod houd ofzo. Het is sowieso niet 100% veilig dat is een feit..

11. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat is niet 100% veilig, het jailbreken, of erop rekenen dat ie weer helemaal gerestored kan worden.

12. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem restored , ben je weer waar hij was toen hij uit de doos kwam . Een volledige restore dus . Ik heb het zelf pas geprobeerd. Dus wees niet bang.

Jailbreaken is ook wel veilig , zeker nu er al een programma voor is geschreven.

\o/

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wellicht dat ik het dan van het weekend probeer, voel me er nu niet lekker:mad:. iig als je garantie niet vervalt dus. Maar idd met TouchFree maakt het een stuk makkelijk en veiliger..

14. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook die mahé verzekering gedaan enzo, beetje zonde als ie dan kapot gaat door jaibreaken, dus ik wacht jouw ervaring af errox :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry:p, maar ik heb besloten te wachten. Ik ga ook nog zo'n verzekering afsluiten (als ik nog op tijd ben) en ik heb soms last van soort van hikjes binnen een nummer. Het overslaan idee zeg maar. Nja, dan ga ik em niet flashen:p

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig de iPod Touch al?
    Wil 'm graag halen, maar weet niet of dat ding al 100% lekker werkt en ook zo goed is als hoe ze in de presentatie filmpje laten zien

17. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en hij is super :). Echt de beste ipod ooit (vind ik dan).

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker proberen zo'n verzekering af te sluiten, is sterk aan te raden bij apparaten met touchscreens. Vooral omdat het een nieuwe gadget is weet je niet hoe lang die schermpjes meegaan, en dan baal je toch als je over een jaar niks meer met je iPod kan.

Ik heb nu eigenlijk nog wel even genoeg aan mn nano, maar ik ga misschien ook maar een touch kopen als ik naar New York ga, 249$ is tegenwoordig toch maar 10€ oid:cool:

19. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ach je hebt een jaar garantie van Apple . Daarbij haal ik nooit 1 jaar met iPods dus heeft het voor mij geen zin. :+

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, heb vandaag die bon opgestuurd. Eigenlijk te laat (nouja, net niet). Maar ik neem aan dat die verzekeraar ook geld wil verdienen.

Btw, ik heb er nu op gelet. en ik heb soms echt last van kleine schokjes in een nummer. Zelfde effect als een cdspeler van vroeger dat als je over een hobbel fietste met je cdspeler dat je ff een onderbrekeing hebt. Het is vreemd omdat dit met flash geheugen/buffers werkt. Dus dat kan eigenlijk niet. Is overigens bij verschillende nummers zo. Nja of al m'n nummers moeten ruk zijn..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina