Alpha live toernooi GOW (Deel 2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door the deathling, 31 aug 2007.

  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag toch elke map kiezen in het begin, dus wat is dan het probleem!

    Als jij om 22:00 moet stoppen ga je geen match beginnen om 21:00! Want jullie zeiden wel van: Duurt toch maar 30 min! Maar dat valt tegen merk ik!
     
  2. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    wij kiezen trouwens niet alleen bij jullie rooftops maar bij iedereen
     
  3. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die voor rooftops kiezen zijn zielig
     
  4. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien wel mischien niet
     
  5. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel wedstrijden moeten nog gespeeld worden ?

    Bij het beginpost, staan er ook geen standen van de kwartfinales/halve finales en finale beschikbaar.

    iT Deathling, kan je het even bijwerken bij je begin post ?

    Als het helemaal duidelijker wordt voor mij en dan kan ik voor jullie helpen, mijn schatteboutjes :thumbs:

    We spelen toch met het WCG rules, why Rooftops ?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  6. Suzp3ctZ

    Suzp3ctZ Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    c3l is in finale en hlh tegen it is halve finale hoorde ik
     
  7. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    We beginnen bij het begin.

    op vrijdag (12-10-07) komt iT Deathling naar mij toe van he wanneer spelen we voor het alpha tournooi ik zeg is goed spelen we in het weekend. waarop iT Deathling antwoord: Oke (heb msn berichtgeschiedenis om dit te ondersteunen als iemand daar interesse in heeft.)

    Is het zondag kom ik om 10 uur in de ochtend bij iT Crysis en iT Enforcer in de room vraag ik is iT Deathling online ik krijg daar als antwoord op nee is is niet online kunnen we iets doorgeven? Ik zou graag willen weten wanneer we voor alpha tournooi kunnen spelen. Waarop ik een antwoord krijg o is geen probleem we spelen om 13:00 uur dan is iT Deathling er ook wel.

    Ok om 13:00 stuur ik een private chat naar iT Enforcer waarin ik tehoren krijg dat iT Deathling nog niet online is en of we willen wachten tot 14:00 uur. Waarop ik antwoord: Geen probleem.

    Ok om 14:30 uur had ik zoiets iT komt niet uitzich zelf dus stuur ik weer een private chat naar iT Enforcer waarin ik tehoren krijg iT Deathling is nog steeds niet online maar hij zou even met iT Metalfear gaan praten. 5 min later komt hij terug in chat en zegt hij dat iT Deathling naar een tournooi is (God mag weten van wat) en dat volgens iT Metalfear, iT Deathling moet meespelen probeer het vanavond om 20:00 uur nog eens. (Begin licht geirriteerd teraken want ze hadden genoeg man om meetespelen)

    Ok om 20:00 uur is alleen iT Crysis nog online en die zit op halo en weigerd 3 van mij chat invites en geeft geen antwoord op mijn tekst message.

    Dus maandag komt eindelijk iT Deathling eens online op msn en xbox live stuur hem op msn kom even in mijn Gears of War game en ik stuur hem een game invite. Duurt even voor hij komt maar uiteindelijk zit hij erin en ik stel hem de vraag waarom was je er van het weekend niet. Krijg je een antwoord van. Hoezo hadden we iets afgesproken dan? Na een uitleg aan hem van ja dat hadden we. Zegt meneertje ja sorry vergeten.

    Ik zeg tegen hem nu zit ik met een probleem aangezien ik deze week maar 3 man tot me beschikking heb waaronder mezelf kan ik maar 3 vs 3 volgens iT Deathling geen enkel probleem. Dus vraag aan hem kan je vanavond? Krijg ik een antwoord ja nou dat weet ik niet hoor moet even kijken hoor. Ik zeg nou we kunnen ook morgen. Waarop ik tehoren krijg is goed dan spelen we zowiezo en anders speel ik met 2 invallers. Maar we gaan spelen.

    Dinsdag is aangebroken. iT Deathling komt precies om 20:00 uur online ik stuur hem gelijk een private chat. En zeg tegen hem: Kom op spelen. krijg je een antwoord ja praat maar met iT Metalfear. Ik stuur een private chat naar iT Metalfear. Duurt even maar hij accept. Ik zeg ik moest met jou praten over alpha tournooi. Waarop je een vraag kan je in de herfst vakantie? WTF ? mij is belooft vandaag en liefst nu oke! krijg je een antwoord maar we kunnen niet nu we hebben niet genoeg mensen online. Dus mij is belooft desnoods met 2 vervangers. krijg je een vraag door wie ? ja iT Deathling heeft dat gisteren aan mij belooft.

    Nu begint het gejank.

    Maar dat kan niet hij is manager van het tournooi ik ben de Teamleader je moet bij mij komen, (bij iT Deathling staat Teamleader in zijn motto.) maarja ik eis dat die belofte wordt nagekomen. dus die iT Metalfear vraagt aan zijn mama mag ik tot 9 uur op blijven? (moet je zo klein kind serieus nemen?) begint hij daarna op mij van ik ben teamleider en niet iT Deathling nou met alle respect maar hoe moet ik dat gvd ruiken ? op de site staat iT D4rKm4G1C Dus kan moeilijk mijn fout zijn. Maar ok na veel gezeik en geschreeuw tegen elkaar wordt ik terug gestuurd naar iT Deathling we gaan spelen heb 1 clan member en 1 vervanger. Maar ik moet wel om 22:00 uur stoppen. Op dat moment is het 20:30 en ik zeg nou ik hoop wel in 30 min of meschien een uur klaar tezijn Maar let op hoe ik geen toestemming geef voor die 22:00 stoppen want voelde het al aan dat menneer Rooftops ging kiezen.

    We gaan eindelijk beginnen!
    Hun hosten eerst. Wij kiezen Canals.

    iT Deathling is eerste host het lagt en we verliezen de eerste ronde we vragen om andere host de komt er maar we staan wel 0-1 achter we spelen door op andere host. en eindigen op 2-5 verlies.

    Wij hosten tweede map. Hun kiezen Rooftops. Ik geef de melding dat ik niet ben ingestemd met 22:00 uur stoppen. Daarop krijg ik niet echt een reactie.

    Maar we beginnen na 2 rondes staan we 2-0 voor en als 3de rond bijna voor bij is ineens heel iT weg met de opmerking ja de ronde timer staat op 10 min maar staat gewoon op 5 min want we zaten nog gewoon in de zelfde lobby iT fout wij eisen dat we 3-0 voor staan maar krijgen maar 2-0 (wordt door manager iT Deathling Beslist.) we spelen door en komen op stand van 3-1 testaan. Na 15 rondes krijgt iT Deathling door dat Friendly Fire uitstaat wat ikzelf ook niet door had en krijgen tehoren dat we de hele rooftops overnieuw moeten gaan spelen dit is met c3l besproken volgens iT Deathling.(Maar wat heeft c3l er nou meetemaken zijn hun ook tournooi managers ?) Maar het is bijna 22:00 uur dus iT stopt er mee zegt nog even we maken het een andere keer af en ze gaan offline.

    Nou de conclusie is alle fouten die HLH maakt kost ons punten en iT kan doen en laten waar ze zelf zin in hebben. Zou je dit in een ander tournooi dan had HLH al 4 keer gewonnen door de fouten van iT en bij GB en CG zijn er 3 rondes gespeelt dan wordt de match afgemaakt met de instellingen die op dat moment aanstaan.

    GreetZ xHLHx ZeR0SaN
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  8. Gimbly

    Gimbly Guest

    Lees dit ff goed door voor dat je nog commentaar geeft over dit onderwerp en als je het neitj lees bemoei je er dan ook gwn niet meej.

    Je hebt experienz in gehaald:p respect voor deze post
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  9. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval doet crysis dat niet regelen, en ik was het vergete.
    want ik had dat weekend volgeplant.

    maar die 2-0 naar 3-0 in rooftops zie ik eigenlijk geen reden voor in want het stond nog 3vs3 er was nog niemand dood.

    je zei ook dat je een man te weinig had klopt ook niet helemaal want op het moment van de match had je 5 man online

    ik heb het nog aan de andere manager gevraagd hoe het zit, om het te bevestigen. want ik wou het zelf niet eens beslisse

    het klopt dat ik teamleider in mijn motto staat, maar ik was dat in dit toernooi niet, omdat ik hem zelf met iemand anders geregeld heb. en van Darkmagic moest ik nog veranderen

    en van die tijd, jij zei we hebben toch maar een half uur nodig, nou alleen op canals duurde het al een half uur dus dat klopte niet. en als een andere clan aan mij vraagt of ze om een bepaalde tijd willen stoppen ga ik daar ook niet moeilijk over doen. behalve natuurlijk als het een half uur later is, want dan zou ik meteen een andere dag uitkiezen
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  10. Gimbly

    Gimbly Guest

    jullie zaten helemaal klem en jullie leavde voor een reden die geen eens klopte we hadden ook kunnen zeggen jah jmr maar dit is 5-0 je had mzzl met die 3-0
     
  11. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    klem zeg je waarom zouden wij teruggaan als het nog 3 tegen 3 is, we gaan pas terug als we man minder hebben en dat weten jullie goed. en waarom zouden wij teruggaan als jullie aan het kampen zijn?
     
  12. Gimbly

    Gimbly Guest

    3 man in 1 bunker noem ik klem (wij hadden alle power weapons).
    Maar let nouw is niet op dat klem maar op je had mazzel met 3-0 want vraag aan alle clans gewoon leaven zonder een geldige reden is gewoon 5-0 klaar.
    En dan moet je niet met een klote smoes komen want het klopte gewoon niet.
     
  13. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    welke bunker trouwens, en welke power wapens, want wij hadde ook gewoon hammer en sniper hoor. weet niet wat je nu zit te lulle
     
  14. Gimbly

    Gimbly Guest

    Jemig je weet geen eens wat de bunker is op rooftops wtf das dat gebouw aan de zijkant bij de nades linksaf
    en wij hadden een torque en host pistol, sniper ,hammer.


    Maar let nouw is over die rondes daar gaat het om je hebt mzzl gehad met 3-0
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  15. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor maar 1 persoon van ons zat daar in, als er al iemand in zat de andere zate er zeker niet in. nooit alle 3
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden wij moeten winnen..

    • No Show Up
    • No Show Up
    • No Show Up
    • Leave Midmatch
    • Leaving before clanmatch has been finshed.

    O en btw als je zo wil zeiken over die friendly fire on dan moet de hele clanmatch overnieuw gedaan worden want het was geen 4 vs 4. je had gewoon niet zo moet zeiken.
     
  17. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je ook weer gelijk in, hebbe we bijde niet aan de regels gehouden, moet alles maar opnieuw

    dus volgens zerosan is volgende week hebben jullie alleen maar 3 man dus word over 2 weke wel gespeelt ofzo, dus dat schiet ook niet echt op, weet niet of iederen nog 2 weken wil wachten
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of je geeft toe dat je fout zit.
     
  19. Gimbly

    Gimbly Guest

    jullie hadden ermee ingestemd en wij hadden als nog 4 man online dus en jij niet.


    DEATHLING de kuil die jij graaft word alleen maar dieper en dieper en rot op met die smoesjes elke keer.

    ps : ik bedreig hem niet anders krijg ik commentaar op mijn post over experienz zijn thread

    ps 2 : vergeet niet de vorige pagina te lezen (zer0 zijn uber post) als je commentaar wilt geven over dit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  20. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg alleen maar dat het 4 tegen 4 moest zijn volgens de regels maar julie konde eerst geen 4, dus we deden 3 vs 3 en nu gaan jullie zegge dat dat ook opnieuw moet



    trouwens midmatch leave, we kwamen toch gewoon meteen terug, en er was nog niemand dood
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007

Deel Deze Pagina