Street Fighter IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Demolition-Man, 17 okt 2007.

1. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat je een uitgebreidere startpost moet maken :+

3. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    als jij zorgt voor screenshots en meer info, i'll be glad to!

4. Drogba

Drogba Guest

Er is nog niks vrijgegeven over deze game dus info en screenshots kun je vergeten, de game staat gepland voor 2009.

Zelf hoop ik op 2d, alhoewel de trailer veel weg heeft van 3d. Als ze toch voor 3d gaan mogen ze er wel wat moois van gaan maken.

5. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    ik zag de message, vrij weinig over bekend! Maar dit komt natuurlijk niemand als een echte verrassing, Men had het er al tijden over... Just keep up the legend :)

6. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker vet :p

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben t gister in de avond te weten gekomen door een vriend :D harstikke vet en coole teaser, hoop zelf dat het gewoon 3D wordt, en het natuurlijk gewoon een next gen game ;)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er echt vet uit die debut trailer :D

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat stijltje wat ze hebben in de trailer moeten ze ook in de game doen! Maar dan zonder al die inkt vlekken want dan word het wat chaotisch...Maar dat styltje is vet!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat stijltje ziet er echt Super uit :eek: :D _O_

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ziet er opzich tof uit.
    alleen je ziet nog helemaal niks
    ik hoop dat die 2D word...

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel een geinig filmpje. Het spel moet wel in 3D, anders kan het nooit de concurrentie aan met Dead or Alive, Soul Calibur en Virtua Fighter. Street Fighter is een grote naam van vroeger, maar ik betwijfel het of ze de concurrentie aankunnen met de rest. Maar we zullen wel zien, het duurt immers nog zo lang voordat die uitkomt

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Waarom in 3d? Tot nu toe zijn er maar weinig fighters die stap van 2d naar 3d met veel succes gemaakt hebben. Kwa concurrentie kan je het het ook op een andere manier bekijken. Juist als ze naar 3d gaan gaan ze direct concurreren met die titels. Als ze 2d blijven dan zijn is SFIV eigenlijk de enige echte 2d next gen fighter die er is.
    Zelf hoop ik eigenlijk op een ouderwetse 2d fighter met next-gen cell shaded graphics. Hoe dan ook, de trailer ziet er tof uit en of het nou 2 of 3d gaat worden, ik ben in ieder geval benieuwd naar SF

14. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten totdat ik wat beelden ziet van de game, ik vind de street fighters die in 3d waren tot nu echt de mindere van de serie.

Ik vind het absoluut niet erg dat ze dan nog een keer zouden proberen maar dit keer graag goed.:thumbs:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er 3d streetfighters? :eek:

IK hoop echt op 2d, alleen dan wel wat inovatiever dan alleen 60 spelers toevoegen graag.

Ben altijd 2d fan geweest en heb me voor het laatst echt vermaakt met guilty gear X :thumbs:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    3d models op een 2d veld zou ik wel leuk vinden denk ik, beetje zoals Rival Schools

17. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    van mij mag her er wel 3d uit zien maar dat side steppen enzo hoeft voor mij niet.

en 50 moves per character die je moet onthouden als je 25 characters hebt is mij ook te gek.

19. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3d looks met 2d gameplay!\o/

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    van mij mogen het gewoon sprites zijn met meer pixels, SF3 3rd Strike zag en ziet er ook nog mooi uit. Dat gefocus op het 3D vlak hoeft van mij niet, waarom moet al het goede opeens 3D worden?

Deel Deze Pagina