Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN staat er een artikel over !
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    IGN enzo heeft ondertussen al een nieuwe hands-on en het is al lang bekend dat je online tegen elkaar kan vechten ;).
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die gevechten zijn echt heel vet! leuk ook die kleine minigames.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het ziet er grim uit betreffende de Japanse voicecast. Ze hadden nu toch echt wel iets er over moeten laten horen. Wel laten ze enthousiast weten dat ze de originele engelse voice-actors hebben weten te strikken.. doh :+ Ziet er naar uit dat ik helaas deze game dus moet overslaan.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Same here. Game ziet e rleuk uit, maar zonder Japanse stemmen erin zal ik hem toch overslaan.

    Op gamefaqs hadden ze het erover dat ze eventueel later de Japanse stemmen via DLC alsnog erin zouden kunnen doen, maar goed, dat wacht ik dan eerst wel af.

    Op gamer.nl staat een hands-on preview, waarin een van die gasten een beta heeft. In die preview stond vermeld dat de japanse stemmen erin zaten, maar toen ik vroeg of ie ze ook daadwerkelijk gehoord had tijdens het spelen, gaf hij toe dat hij alleen de engelse versie had gespeeld, maar hij zou nog even kijken of ie de japanse stemmen kon kiezen in de game. Maar nog niets van teruggehoord... dus ik ben benieuwd.

    Ach... genoeg goede games die uitkomen deze periode...
    Uiteraard had ik graag een Naruto game gehad, maar zoals jij zelf ook al aangeeft: geen japanse stemmen = no buy! :D
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zou een DLC kome met de japanse stemmen...
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de marketings pagina van Replay bevat de game de Jappanse stemmen
     
  9. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    japanse stemmen of niet ik haal m zowiezo :D...als je m niet haalt omdat die stemmen engels zijn ben je ten eerste sneu bezig en ten 2e gek in je hoofd, kijk die graphics.
    die gevechten zijn zo vloeiend het lijkt de anime zelf wel....so stop your naggin'.
    je kan togh ook een cd uploaden in je xbox en dan afspelen tijdens het spelen...dan heb je goeie muziek EN een goeie game:D;)

    maar nog wat...op de hoofdpagina staat dat hij 25 okt uitkomt...maar op een andere site staat 1 november :confused:
     
  10. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, weet niet of jij de anime kijkt...maar de Amerikaanse stemmen zuigen, en ik weet niet of ik die een paar uur aan kan horen
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan ben ik dus aardig gek in mijn hoofd. Zonder de Japanse stemmen laat ik deze game in de schappen liggen. Zou voor mij de gehele beleving verpesten.

    Als er later een dlc met stemmen komt, dan koop ik de game ook echt dan pas.
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook erg jammer vinden als er geen japanse stemmen in verwerkt zijn/worden. Maar desondanks koop ik de game toch, want dit wordt gewoon een hele goede naruto game :)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Men moet goed begrijpen dat de "fans" inmiddels 250 episodes x 20 minuten van Naruto in het Japans hebben gekeken. De ervaring komt dus totaal _niet_ over als je Naruto ineens Engels hoort praten.
    Ik zal de game dus ook pas kopen als de dlc met Japanse voicecast uit is.
    Maar iemand een officiele bron of het via dlc zal worden gereleased?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    OXM daar was de review en daar stond in dat er een content zou komen met de voice-over.

    Maar daar wacht ik dan eerst ook maar op ik kots die game ui in het engels :p.

    FF wat vage bronnen sorry >_<:

    http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=11021969&blogID=319382838
    Nou'ja dat is een beetje het geretyped review van de OXM en daar staat in dat d'r een DLC komt

    Kan niet zo snel meer scans ofzo vinden, kwestie van afwachten...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  15. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    logisch, ik heb tot nu toe ook alles in t japans gekeken, inclusief de zuigende fillers.
    maar togh dit word gewoon een goede game...dus zowiezo een koper voor mij....zet wel een Wu-Tang cd op tijdens het spelen :p je kan tenslotte ook lezen wat ze zeggen8)
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de game ook pas kopen als er japanse stemmen in zitten, kvind die engelse stemmen echt zuigen, en wat orcrist al zegt, je hebt 250 episodes x 20 minuten gekeken in het japans, en dan komt de ervaring in het engels idd haast niet over
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dat geld voor alle japanse games lijkt mij, toen ik blue dragon kocht ging ik het met opzet japans spelen want zulke games moeten gewoon in het japans gespeeld worden.

    Zeker als je alles in het japans kijkt. Ach het is een kwestie van wachten dan komt het uiteindelijk wel in het japans.
     
  18. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga hem gewoon halen, mij boeien de stemmen niet veel. Deze game wordt gewoon leuk.
     
  19. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Snel alle 250 eps in het engels gaan kijken!!!Ha ha :lol: nee dat doe ik nie maar ik ga evengoed de game halen.Ik vind het jammer als er geen japanse stemmen zijn.Maar het houd mij niet tegen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm als het uiteindelijk wel komt wacht ik daar wel even op ik denk dat voor veel mensen o.a mij de ervaring er minder op wordt als het engels is.
     

Deel Deze Pagina