The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Welk kasteel, of zit dat alleen in de GOTY editie?

2. Nee, je kan het kasteel downloaden op de amerikaanse marketplace.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klote dat alleen amerika dat weer krijgt,
    geen zin om een amerikaaanse account aantemaken, voor dat gezeik

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    binnekort komt die update ook op de europeese marketplace ;)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij is nu online op onze marketplace!!! ;)_O_

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik speel ook op easy. Het gaat me niet om het rellen maar om de spelervaring, en die is net zo fantastisch als je op easy speelt. Sterker nog, je kunt nog veel vloeiender het spel door.

De gevechten zijn nou niet echt intens of divers, dus dat mis je totaal niet verder.

Hoeveel goudstukken hebben jullie trouwens? Want ik hoorde mensen zeggen dat ze de inboedel van dat kasteel goedkoop vonden, maar ik heb slechts 17000 goudstukken ofzo. En dat vond ik al veel...

Ik verkoop alleen nooit dingen als capes van die opperdude van de Daedra (10000 goudstukken) e.d.

Hoeveel geld hebben jullie en hoe verkrijg je snel veel poen?

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoger je lvl, hoe beter de mobs die je tegenkomt, en hoe beter hun armor is. Check de caves rond the imperial city, zit vol met marauders, thieves, weet ik veel. als je een hoog lvl bent dan dragen ze alleen nog glass en ebony...gelijk het spel verneukt haha

loot zoveel mogelijk, verkoop alles in de IC, repeat.

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik loot alles met een beetje waarde, tenzij ik het niet kan dragen uiteraard. En wat the hell is IC? :eek:

Edit: Oh, Imperial City....?

De figuren die ik bevecht dragen trouwens alleen maar glass en ebony wapens. Dus dat maakt niet zoveel uit. Ik kan die shit alleen nooit meer tillen :D

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is zo'n beetje de snelste manier om geld te verdienen zonder te cheaten? Steeds een week wachten bij de Arena is ook onzinnig.

Weet trouwens ook iemand waar je Ebony spul kan kopen, ik zit nu op lvl 25, maar ik kom helemaal niemand meer tegen met Ebony Armor. Ik zoek nog een Helm en Gauntlets.

En is er ook een onbreekbare repairhammer? Ik baal ervan dat ik steeds nieuwe moet gaan kopen.

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 390.000 geloof ik, kan zijn dat ik alweer net boven de 400.000 zit. Ik loot nog af en toe, maar vergeet het vaak te verkopen, zodat ik het alsnog moet wegmikken.

Heb alle armor sets compleet en bijna alle unieke wapens/armor gekocht uit de winkeltjes (en nog heel veel geloot uiteraard). :)

Je hamer wordt vanzelf onbreekbaar, als je armoror skill level 100 is.
    En gewoon knokken en looten gaat het snelst, heb je zo 10.000 erbij of meer. Sowieso meteen het nieuwe kasteel downloaden en innemen, want de verkoper van het interieur heeft altijd 2000 gold om iets te kopen van je (ipv max 1200). Zit je zo op 20.000 per keer erbij. :)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dwarven Armor vind ik het mooist. Ebony is ook wel mooi maar Dwarven vind ik mooier, en dan vooral die helm. Ben nu Level 21 ben aan Deadric Armor aan het zoeken.

Heb die Grotto gevonden, vetjes!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben level 35 en heb bijna al mijn major skills boven de 100 staan. Jullie moeten de Ring of War gaan zoeken en nooit van je leven verkopen, zeker niet als je een Warrior bent, wat de meeste denk ik ook wel zijn. The Ring of War geeft je heel veel permanente skillpoints over al je Major Skills zoals Blunt en Hand to Hand zolang je de ring maar draagt.

Ik heb nu ook niet zoveel geld, maar soms verkoop ik wel voor 20.000 goud per lading. Ik kan doormiddel van een expansion op de 360 nu wel voor 2000 goud maximaal per ding verkopen, ipv de normale max. van 1200. ;):)

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Waar kan je die Ring Of War vinden ?

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van 2000 goud kan dus ook met het gratis te downloaden kasteel. Bij de verkoper van het interieur. :)
    Ik heb altijd al mijn ringen en amuletten mee, die wegen toch niets en zijn altijd handig.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is een hele lastige. Ik kwam hem in ieder geval tegen in een Ayleid Ruin als ik me niet vergis. Lijkt me ook de meest logische plaats gezien het feit dat die oudjes nogal veel oorlog voerden in hun tijd. ;):)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet voor goede ringen altijd in de Oblivion planes zoeken. Ik had een keer 2 ringen die met bij elkaar 66% shield gaven en iets van 33% reflect. Toen werd het echt saai, want ze vermoorde eerder zichzelf dan mij. :p

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik ga zometeen deze Deadric Quest doenhttp://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Boethia

Ga der helemaal naakt in met m'n zwaard, je kan daar alles looten van je vijanden. Hopelijk kom ik met veel dingen terug! ^^

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook inderdaad, 1 van mijn ringen, amuletten of armor doet ook reflect damage. Als ik alleen block, win ik nog. :emo::lol:

Lol, doe iig een zwembroek aan, het is vaak frisjes in die grotten. :b:

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zo, mis alleen nog Deadric Handschoenen en Deadric Broek of hoe je dat ook wilt benoemen ^^

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die van Ring of War geeft je permanent iets van 15 punten als je hem draagt. Ik vind het een machtige ring die ik voor geen goud verkoop. Wat ik wel mis in Oblivion is dat je geen ringen kan maken op maat, dus zeg maar een reserve kopie van The Ring of War. Het zou mooi zijn als er binnenkort een nieuwe Elder Scrolls word aangekondigd nu Oblivion definitief is afgesloten. Ik gok op een release in 2010. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina