Half Life 2, Half Life 2: Episode One, Half Life 2: Episode Two, Portals en Team Fortress 2. Dus 5 games voor de prijs van 1 :b:
Half Life 2 Episode 1 Episode 2 Portal Team Fortress 2 die episodes zijn uitbreidingen op Half Life 2. in principe moet episode 3 volgend jaar uitkomen edit: sorry te laat
Djeeses, een release datum wilt dus niet zeggen dat deze effectief in de winkel zal liggen. Ze moeten hem nog uitpakken, encoderen, blabla... Sommige winkels spreken zelf vanaf volgende week. Zeikerds.
Ik wil deze game graag, maar mijn gamegeld is zo'n beetje op. Iemand die een heel goede deal weet voor The Orange Box? Heb met heel veel plezier tot 70% van HL2 gespeeld op de Xbox, tot ik besloot om hem op de opvolger van de Xbox te gaan spelen. Was een gok en gelukkig is hij er nu ook echt gekomen Het spel / de serie komt zo toch beter tot zijn recht denkik!
Geld lenen? Je hebt in ieder geval playasia.com. Die is denk ik regio vrij. Op GC Shop staat ie voor €54,50.
Spoiler Dus als ik het goed heb moet ik die tweede portal bij het 90 G muurtje plaatsen vlakbij die knop? Ik vind het nogal lastig gezien het feit dat die deur nog geen 5 seconden ofzo open blijft. Volgens mij moet je echt geluk hebben als hij er precies tussen valt. Maar als ik die tweede portal op dat 90 G muurtje plaats, dan staat die deur naar de machine iets verder op en ketst het bolletje af en ontploft. Het is me nog steeds niet gelukt en ik vind het nog steeds ruk dat dit soort puzzels me niet lukken. Ik weet echt niet hoe ik er door moet komen. Komt het niet gewoon op puur geluk aan??? Of is er een manier waarbij ik het rustig aan kan doen? Het spijt me, maar ik snap het nog niet helemaal.
Ik heb het geld wel, alleen dat is voor de verbouwing van ons nieuwe huis gereserveerd (wil een dedicated Home Theatre voor gaming / films). Dus mijn gamebudget is krap dit einde jaar, ondanks de beste einde jaar line-up van het afgelopen decennium ofzo. (Heb net PGR4 / Halo3 en wil AC, Orange Box, Mass Effect, PES 2008 en anderen). Anyhow, op play asia had ik hem willen bestellen.. tot hij out of stock ging en bleef. Dan maar even wachten op iemand die hem tegen mijn Halo 3 wil ruilen.
www.dimplus.nl wel, www.bartsmit.com, www.dixons.nl, www.freerecordshop.nl? Ik hoop dat ik je zo van dienst bent geweest. www.nedgame.com kun je natuurlijk ook altijd proberen.
had gcshop.nl op het oog, ga nu mailtje sturen of ze hem al hebben, en dan nog moet ik het via overboeking doen dan duurt het zker een dag voor hun het geld hebben heb ik hem als nog zaterdag
Op de MM na kost het spel overal 65 euro in de stad. Triest. Iemand een tip met waar ik mee moet beginnen. Half-life 2 of Portal?
had een mailtje gehad dat ze vandaag weer een nieuwe Levering hadden dus, maarja maakt niet uit dan maar een dag later
toch maar bij zuiderprak besteld, zaterdag binnen, zondag spelen Edit: Maar is het goed speelbaar op de 360? Hoorde dat de fps af en toe een domper kreeg?
ik heb het nog niet meegemaakt. (ben in Ravenholm in HL2, halverwege Portal en heb meerdere TF2 potjes online gespeeld) Ik vind het een stuk beter spelen dan de xbox 1 versie al moet ik wel zeggen dat vergeleken met shooters die specifiek voor de 360 gemaakt zijn (bijv Halo de controls ietsje minder zijn. Ik heb wel vaker het idee dat spellen zoals F.E.A.R en HL2 die met de muis en toetsenbord in gedachte gemaakt zijn toch altijd net even wat minder op de consoles spelen dan de spellen die ervoor gemaakt zijn. Desalniettemin speelt het echt lekker weg , het blijft natuurlijk een topspel dat vele malen beter in elkaar zit dan de Hour of Victory's van deze wereld
Hmmm lijkt me een erg vette game! maar ik heb Hl2 en episode 1 al op de pc...is episode 2 nog redelijk dan? En Portal? Ben je daar nog even zoet mee?