Gasten ik weet het ik heb jullie roster al meegeholpen maar nega ik heb er nog 1 gevonden voor je. Ninto NL, harde R6 speler en deed het goed op de beta. Goede teamspeler en erg veel online. Voeg hem maar toe Inderdaad, daarom help ik ze =D
Kijk.. dat licht moeilijk er kan wel iemand ik roepen,, maar we weten niet eens allemaal elkaars skillz.. Ook is het teamverband erg belangrijk en daarnaast de skills.. ik vind dat andere het bepalen
Persoonlijk denk ik GambLe, aangezien die gast een van de beste NL spelers was op CoD2 op het aller eerste moment. Ja, nog voordat Deadbringr er was of nog voordat AztacK er was. Maar het draait toch om het teamverband en het zijn 6 uitstekende Nederlandse spelers, ik ben er zeker van dat ze aan de top komen. Nog maar 3 weekjes mensen.
tsjaa zo gevoelig ligt het niet..ik zeg gewoon eerlijk dat ik de beste ben ! grapje..tsjaa het maakt mij niet uit wie de beste is ! tactiek en communicatie is het belangrijkste..je kan skillz hebben maar zonder teamwork ga je het niet redden !
Wat ik zeg dus. Daarbij was Scorpio0 ook een ontzettend harde speler op CoD2 vroeger. En op Rainbow Six was hij ook een beest dus.
SG is D.O.O.D, Alleen ik wilde wel SG overnemen maar er is niks meer overgebleven. Geen Site geen Sponsor enz. zonde.
tsjaa dooie clan..kwamen wij ook gelijk 8ter toen we gejoint waren en niets specials of gezelligs aan meer