Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook !! weet iemand hier wat op??
     
  2. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag. Ik vind dit een fantastische game en voor het eerst weet Fifa me achter de console te houden.

    Mijn voornaamste ergenis echter is het koppen van de bal. Ik win te weinig een kopduel wat leidt tot een tegendoelpunt en ballen van mijzelf die vanuit een corner of een cross over het doel vliegen of die ik uberhaupt niet eens gekot krijg (1 op de 8 raak ik).

    Heeft iemand hier advies over hoe te koppen? Met welke knop (schieten, lange pass of korte pass) en misschien een tactiek hoe, eventueel welke knop ik extra moet gebruiken?
     
  3. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook, maar het hangt ervan af hoe goed je speelt, want als ik bijvoorbeeld naar de week ranking ga sta ik er wel in, en bij de total niet, dus dat wil zeggen dat we minder punten hebben dan de 9999e :)

    online heb ik ongeveer 55% win 45% verlies... maar altijd zeer spannende en gelijkopgaande wedstrijden, ook al heel vaak met verlengingen en penalty's.
     
  4. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lekker dan minder dan de 9999e! Ik heb ook ongeveer die percentages..Ben vaak veel beter met mooier voetbal, maar verlies dan wel..verlies sowieso 70% van me wedstrijden door corners die ik tegenkrijg,,krijg daar maar geen vat op
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is gewoon een beetje oefenen, proberen om met je mannetje voor de tegenstander te komen en dan te koppen. Het is dus meer een timing-kwestie.
     
  6. elitesamed

    elitesamed Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Fifa08 gekocht van Free Record Shop maar het is spaans :confused: Hoe moet ik de taal veranderen naar Nederlands want ik snap er geen bal van ?
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Start je 360 opnieuw op, meestal bij FIFA zie je dan een vlag o.i.d. en die moet je dan even op Nederlands zetten.;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je de game opstart kun je kiezen uit 3 taalvarianten. Dus je moet even wachten totdat je die keuzes krijgt. Maak je geen keuze, dan selecteert ie automatisch Spanje. Dus niet weglopen als je de game hebt opgestart vanuit Dashboard! :)
     
  9. elitesamed

    elitesamed Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww haha jah ik keek even niet maar me tv toen ik het aanzette vandaar dus :lol:
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Shit, fifa nog steeds niet binnen uit engeland:mad:
    Duurt wel lang zeg(2 weken nu), zijn ze nou nog steeds aan het staken ofzo?
     
  11. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fifa vandaag binnen en mijn eerste indruk is zeer goed. Spel ziet er echt mooi uit en veel mogelijkheden zitten erin.
    Maar wat een moeilijk spel, echt mijn laatste fifa wat ik gespeelt heb is 2003, maar er is zoveel veranderd sinds toen. Alleen de besturing al daar heb je echt de handleiding voor nodig om het te leren.
    tot nu toe is mijn enigste kritiek dat je geen engels commentaar kan kiezen. Niet dat dit zo erg is maar een beetje afwisseling zou leuk zijn.
    Dit moeten ze echt als downloadable content beschikbaar stellen. Dat kan toch niet zoveel moeite zijn? dat het niet op 1 dvdtje past dat begrijp ik, maar zet het dan tenminste op marketplace.
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een tracking nummer gekregen?
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4

    Niet dat ik weet, misschien ergens in een mail.
    Ik wacht wel nog een paar dagen. Ik moet zowiezo nog een week wachtten willen ze hem kunnen traceren;

    'Delivery usually takes 3–5 working days (from date of posting), but we need to wait 21 days before being able to investigate this matter further . If you believe your item has been lost, and 21 days have passed, click the 'View order history' button above, select the item and follow the on-screen instructions'
     
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game aangeschaft na het spelen bij een maat. Ik moet zeggen de 360 versie is velen malen beter dan de pc versie. Ben nu bezig met FC Twente in manager mode. Speel op semi-prof. Er is nu 1 seizoens helft voorbij heb alleen verloren van ajax, psv en feyenoord. De meeste gewonnen en soms een gelijkspel. Ik sta nu 3de :)
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Staking is nog steeds bezig. Everton - Liverpool dreigt uitgesteld te worden omdat de supporters van Everton hun kaartjes nog niet binnen hebben die allemaal via de post waren verstuurd*)
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, bedankt voor de info. Nou, heb nu de hoop opgegeven dat ik hem 'm voor de vakantie binnenheb. Dan maar weer de demo spelen:9
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens, ff een vraagje , ik heb 2 hele mooie trucjes gedaan , eentje opgenomen en de andere niet , maar hoe doe je ze? als je dat kunnen uitleggen ben ik jullie zeer dankbaar Hier is het filmpje van me ene trucje:
    http://www.youtube.com/watch?v=wgyR7RixgSI

    (soorry voor slechte kwaliteit)

    En hier is een filmpje van het trucje wat ik ook deed maar niet opgenomen heb,

    http://www.youtube.com/watch?v=FIxKTHU9ge8

    ze lijken veel op elkaar maar ze zijn egt anders

    weet iemand hoe je deze doet

    Harstikke bedankt man
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Natuurlijk helemaal de VERKEERDE club om je Manager Mode mee te spelen..
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het egt een ramp dat als je een carriere doet dat je zowel uit als thuis (ik ben everton) ALTIJD IN DAT STADIONS DE LA ARTES SPEELT. alleen liverpool enzo doen ze op anfield, maar wrm wissele ze niet af zeg,
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren nog online gespeelt en heb nu 83 matchen gewonnen en 32 verloren.en sta nu 538 op de ranklijst
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina